Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / Ir vėl ...


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Ir vėl ...
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Pn Spa 09 2015, 07:34
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Kalbant apie zurnaliugas yra senai irodyta kad informacine aplinka, tai ka mes matom / skaitom / girdim aplink itakoja ir musu veiksmus. Jei laikrasciuose rasysi vien apie savizudybes ju dauges. Jei rasysi apie sekmes istorijas ju irgi dauges. Bet kaip priversi juos rasyt ir rodyt pozytivius dalykus? Jie tokie patys pelno siekiantys dariniai kaip ir bet kas kitas rinkos ekonomikoi. Vienintelis budas juos pakeist tai neskaityt ir nematyt to kas mus erzina. Ir matyt tai ka mes norim matyt. Jei nematysit savizudybiu ir katastrofu o KOMENTUOSIT kokias nors sekmes istorijas, (kaip zmones emesi seimos verslo , pagimde daugiau vaiku ir t.t.) laikrasciai bus priversti apie tai rasyti. nes ta daryt juos vers rinkos desniai. Bet svarbiausia dalyvauti tame paciam. Jaustis kad va sita visuomene esu ir as. Ir jei koks siknius valdininkas vagia, eit ir balsuot pries ji. Nesakyt "ai neisiu nes vagia visi" o eit ir parodyt kad esi. . Jei raso sh... komentuot ir issakyt savo nuomone. Vakarieciai turi daug blogu dalyku pas save bet pagrindine ju jega,kad jie visada zino, kad jis, tas konkretus zmogelis, nera nieko nelementis niekas. Kaip visos suokalbio teorijos su visom krivickasudziu laidom bando iteigti. Rusyne visa ta klika tik del to desimtmeciai is desimtmeciu ir minta kad sugebejo zmogui ipirsti minti kad "viskas ne taip paprasta" kad "nera tik juoda ir balta" ir kad "viskas taip sudetinga kad geriau as prisigersiu nes gi kaip cia suprasi kas kaltas o kas ne" ir .t.t.
Į viršų
vytautas 42
Pn Spa 09 2015, 08:21
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Na gerai , apie zurnalistus viskas kaip ir aisku , o kol kas gal galima trumpam grizti prie lektuvelio avarijos . Nukrito , suduzo , pilotas gyvas ir valio . Man tai truputi idomiau , kodel nukrito ir kodel skraidant ratu ir tupiant i aerodroma , neuzteko aukscio pasiekt juostos ? Taip iseina - varikliu datraukinejo iki juostos pradzios ar kokia tupdanti srove pasitaike ? Nezinau kaip ten su lektuveliais , bet su skraidykle jei tupiu aerodrome , tai zemet pradedu kad uzgesus varikliui tikrai pasiekciau juosta . MS greitis mazesnis , gal paprasciau , o tai gal pilotas nebuvo labai patyres ? , bet vienas savarankiskai skrido , taip pat kazkaip nesitiki
Į viršų
Dovydas_S
Pn Spa 09 2015, 09:08
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Pernai , šiemet , ULOPF organizavo skrydžių saugos seminarus , kiek pamenu abiejuose buvo minimas D&G aerodrome daromos mokymo klaidos, tai yra kad skrydžio ratas per didelis ir kad ULO užgesus varikliui neturės galimybių saugiai grįžti ir nusileisti aerodrome. Dėja to aerodromo "profai instruktoriai " tokius seminarus ignoruoja.
Arūnas šią vasarą organizavo instruktorių seminarą su praktine dalimi (tupdymo su užgesintu varikliu ) D&G aerodrome, dėja " profai instruktoriai " nusprendė kad tokių jiems pamokų nereikia ir net kai kurie prieštaravo kam čia rizikuoti brangia technika. Jei patys instruktoriai bijo išjungti varikį ir patupdyti ULO ant 2000m tako ??? ko norėti iš jų mokinių ???
Tas kas įvyko Kaune su Tecnam'u buvo prognozuojama jau keletą metų, tik gerai ,kad viskas sėkmingai baigėsi.
Į viršų
nerijus_m
Pn Spa 09 2015, 09:13
Užsiregistravęs dalyvis #1016
Prisijungta: Tr Spa 03 2012, 01:48
Vieta: Klaipėda
Pranešimų: 184

vytas rašė ...

Kažkodėl vis dar orientuojamasi į žemo intelekto kontingentą,nesuprantant,kad žmonės per kelias dešimtis metų gerokai suintelektualėjo,ir norisi daugiau tiesos ir pozityvo,o ne kraujo...
Bet kas galėtų paprotinti vat tuos redaktorius,tikrai nežinau..




Jei bus vien tik pozityvas- publika nesupras... Juk neįmanoma, gyvenant Lietuvoje, šypsotis.. Jei šypsaisi- vadinasi, arba užsienietis, arba trenktas... Beje, jei skaitėte komentarus, ten ir ant lakūnų nemažai š... papilama, tipo- buržujai, vergvaldžiai ir t.t.... Viskas baigsis tuomet, kai didžioji dalis LT piliečių pakils iš sliekų lygio iki drugelių.. Kodėl iki drugelių?- Todėl, kad jie skraido..
Į viršų
Rolandas
Pn Spa 09 2015, 09:14
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Įdomi diskusija. Nekeikit taip žurnalistų, nes statistiškai tokios informacijos tautai ir reikia.
Televizijos pastoviai tiria laidų reitingus-pasirodo šūdlaidės su kraujo prieskoniu populiariausios. Tai reiškia kad už reklamą jose geriausiai moka. O televizija ir visa žiniasklaida- visų pirma komercija.

Kitas dalykas-užknisančios reklamos. Jos taip pat skirtos vyraujančiai daugumai. Tyrimas paprastas-jei po tokios reklamos pirkimų daugėja, reiškia ji gera.

Nepamirškit, kad ši buka dauguma renka ir mūsų valdžią. Tiesiog su tuo reikia susitaikyti. Demokratija labai bloga valdymo sistema, bet visos kitos žymiai blogesnės...
Į viršų
Rolandas
Pn Spa 09 2015, 09:17
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Dovydas_S rašė ...

Pernai , šiemet , ULOPF organizavo skrydžių saugos seminarus , kiek pamenu abiejuose buvo minimas D&G aerodrome daromos mokymo klaidos, tai yra kad skrydžio ratas per didelis ir kad ULO užgesus varikliui neturės galimybių saugiai grįžti ir nusileisti aerodrome. Dėja to aerodromo "profai instruktoriai " tokius seminarus ignoruoja.
Arūnas šią vasarą organizavo instruktorių seminarą su praktine dalimi (tupdymo su užgesintu varikliu ) D&G aerodrome, dėja " profai instruktoriai " nusprendė kad tokių jiems pamokų nereikia ir net kai kurie prieštaravo kam čia rizikuoti brangia technika. Jei patys instruktoriai bijo išjungti varikį ir patupdyti ULO ant 2000m tako ??? ko norėti iš jų mokinių ???
Tas kas įvyko Kaune su Tecnam'u buvo prognozuojama jau keletą metų, tik gerai ,kad viskas sėkmingai baigėsi.


Visiškai pritariu
Tik ne visi instruktoriai ten tokie.
Į viršų
juozas49
Pn Spa 09 2015, 09:25
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 798
Dovydas_S rašė ...

Pernai , šiemet , ULOPF organizavo skrydžių saugos seminarus , kiek pamenu abiejuose buvo minimas D&G aerodrome daromos mokymo klaidos, tai yra kad skrydžio ratas per didelis ir kad ULO užgesus varikliui neturės galimybių saugiai grįžti ir nusileisti aerodrome. Dėja to aerodromo "profai instruktoriai " tokius seminarus ignoruoja.
Arūnas šią vasarą organizavo instruktorių seminarą su praktine dalimi (tupdymo su užgesintu varikliu ) D&G aerodrome, dėja " profai instruktoriai " nusprendė kad tokių jiems pamokų nereikia ir net kai kurie prieštaravo kam čia rizikuoti brangia technika. Jei patys instruktoriai bijo išjungti varikį ir patupdyti ULO ant 2000m tako ??? ko norėti iš jų mokinių ???
Tas kas įvyko Kaune su Tecnam'u buvo prognozuojama jau keletą metų, tik gerai ,kad viskas sėkmingai baigėsi.


Pritariu Dovydui , Aleksoto mokomuju lektuvu eismo ratas nuo Ringaudu iki gelezinkelio tilto , taigi nauji pilotai po mokymu taip ir skraido. As bandziau apie tai kalbeti su skrydziu kordinatorium , bet buvau nesuprastas. Ir kada as bandau trumpinti tiesiaja , mane laiko didziausiu pazeideju. Viena karta sugedus kuro indikatoriui , bandziau nenutolti nuo trecio posukio ir tada vienas "profas" instruktorius sake padarys taip , kad as daugiau neskraidysiu. Taigi dabar as stengiuosi skraidyti kuo toliau nuo Aleksoto aerodromo.


[ Redaguota Pn Spa 09 2015, 09:58 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Pn Spa 09 2015, 10:14
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Dovydas_S rašė ...

skrydžio ratas per didelis

Taip yra labai daug kur, ne tik EYKS. Nustatant eismo ratą orlaivių savybės dažniausiai visiškai negroja muzikos. Atsižvelgiama į kaimynų piktumą, skundų dažnumą, triukšmo lygį, bet ne į tai ar iš eismo rato bus įmanoma grįžti iki KTT.
Į viršų
vytautas 42
Pn Spa 09 2015, 10:25
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Tai gerai , o kas trukdo skrist siek tiek auksciau , kad butu imanoma esant reikalui pasiekt KTT be variklio ?
Į viršų
Valdas-Fox
Pn Spa 09 2015, 10:41
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Klausimas specialistams: kaip nutūpti į tokį "žiaurų" šlaitą. Man panašu kad šiuo atveju lėktuvas žemėdamas tiesiog "susidūrė" su kalnu (sprendžiand pagal nuotraukas spaudoje nėra jokio pėdsako ant žemės, pagrindinė važiuoklė užlenkta atgal). Klausimas kaip teisingai nutūpti į statų šlaitą, jei nebėra kitų galimybių?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0886sek,0.0144iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,952kb