Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Ir vėl ...


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Dovydas_S
Št Spa 10 2015, 08:19
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
Į tokį statų šlaitą nesugadinant technikos nenusileisi , o jei ir nusileisi su sveika važiuokle, tai sėkmingai risiesi nuo jo kūliais žemyn. Bet jeigu taip nutiktu kad nėra kur kitur nusileisti ,tai visu pirma reikia stengtis tupdyti taip kad likti gyvam , tai yra paliesti žemę kuo mažesniu greičiu, saugoti ne lėktuvą o save.
Youtubei pilna filmuku kur Aliaskoje tupdo į kalną , bet situacija nelygi situacijai , Kaune šlaito apačioje auga aukšti medžiai krūmai , sudėtingas tupimas tokioje vietoje. Esant aukščiui ir matant ,kad teks tokioje vietoje leistis jau geriau pasinaudoti BRS sistema.

[ Redaguota Št Spa 10 2015, 08:38 ]
Į viršų
AR
Št Spa 10 2015, 08:58
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
kazkur prasprudo info, kad zeme jis paliete kalno virsui beiveik. O paskui siek tiek paciuose atgal. Jie butu palietes ten kur stovi dabar- nemanau, kad taip laimingai baigtusi.
Į viršų
AR
Št Spa 10 2015, 08:58
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518

vytautas42 rašė ...

Tai gerai , o kas trukdo skrist siek tiek auksciau , kad butu imanoma esant reikalui pasiekt KTT be variklio ?

Karmelavos TMA
Į viršų
Rolandas
Št Spa 10 2015, 09:17
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
AR rašė ...

vytautas42 rašė ...

Tai gerai , o kas trukdo skrist siek tiek auksciau , kad butu imanoma esant reikalui pasiekt KTT be variklio ?

Karmelavos TMA

Turbūt juokauji.
Juk gali ketvirtą daryt labai toli ir žemai. Svarbiausia prieš griovį turėti aukščio atsargą ir normalų greitį, kad sustojus varikliui garantuotai perskristum.
Į viršų
NNN
Št Spa 10 2015, 10:04
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Rolandas rašė ...

AR rašė ...

vytautas42 rašė ...

Tai gerai , o kas trukdo skrist siek tiek auksciau , kad butu imanoma esant reikalui pasiekt KTT be variklio ?

Karmelavos TMA

Turbūt juokauji.
Juk gali ketvirtą daryt labai toli ir žemai. Svarbiausia prieš griovį turėti aukščio atsargą ir normalų greitį, kad sustojus varikliui garantuotai perskristum.



TMA netrukdo. 954 pėdų AGL (TMA 1200 MSL - aerodromo KTT 246 MSL) yra normalus aukštis eismo ratui.

Trukdo įsitikinimas, kad eismo ratas, pavaizduotas aerodromo kortelėje, yra privalomas. Jis yra schematiškas. VST besivadovaujantis pilotas turi pasirinkti eismo rato dydį taip, kad, KAI manevravimo tūpimui metu sustos variklis, būtų įmanoma saugiai nutupdyt orlaivį (nesvarbu, ar KTT, ar ne, bet nepadarant žalos sau ir kitiems).

S.D. ir S.G. aerodromo oro erdvėje (atsiprašau už trumpinimus) du trečdaliai eismo rato, pietinėje dalyje yra virš tankiai apgyvendintos bei stipriai raižytos vietovės. Todėl, pvz., MS su savo 4 kokybe niekaip negali saugiai laikytis tos schemos, todėl tenka grįžtine skristi virš Europos pr., o tuomet kyla nepasitenkinimas dėl skridimo "vidiniu ratu". Nėr ten jokio vidinio rato, tiesiog pilotas pasirenka SAUGŲ rato dydį, stebi kitų orlaivių judėjimą, anie jį irgi stebi (VST juk ... radijuks irgi juk yr ), visi pasikoreguoja greičius bei manevro vietą ir puikiai išsitenka. Taip turėtų būti, bet ... (žiūr. Juozo49 komentarą).

Yra dar ir šiaurinis eismo ratas, tačiau kartais, ypač grįžtant iš Pociūnų, ten sudėtinga patekti, nes "vakarinė zona" driekiasi nuo beveik Mastaičių iki Ringaudų, o ten įskridus, jei ten "dirba" orlaivis, irgi nepasitenkinimas, nors vėlgi - VST - žiūrim, prasilenkiam ... . reikia sugebėt prasmukt siauručiu Juragių "įėjimu-išėjimu". Lėtoms (palyginti) MS visų tų "darbo" zonų apskridimas kartais lygus nemenkam maršrutui.

Viskas būtų gerai su tom schemom, jei nebūtų kai kurių "profų" psichologinio spaudimo (net ir radijo ryšiu kartais, net ir koordinatoriaus), jei būtų daugiau supratingumo bei profesionalumo. Kodėl, pvz., Sasnavoje niekuomet nekyla jokių problemų, nors eismo intensyvumas ten kartais didesnis, nei S.G ir S.D.?

Taigi, aukštis gal ne tiek svarbu, kiek sklendimo kampas tūptinėje - lėkšta tūptinė - nėr rezervo greičio padidinimui varkliui sustojus. Jau geriau statesnė tūptinė (aukštis, jei norit). Aukštį lengva sumažint - slydimas (lėktuvas slysdamas žemėja net greičiau, nei MS, ypač Sky Ranger ), arba 4-to posūkio užtęsimas ir t.t. - jūs ir patys puikiai žinot tuos būdus bei manevrus. Tačiau tuomet nereik jaudintis, KAI sustoja variklis ore.

Mano tokia nuomonė bei patirtis.
Į viršų
juozas49
Št Spa 10 2015, 10:12
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 752
Rolandas rašė ...

AR rašė ...

vytautas42 rašė ...

Tai gerai , o kas trukdo skrist siek tiek auksciau , kad butu imanoma esant reikalui pasiekt KTT be variklio ?

Karmelavos TMA

Turbūt juokauji.
Juk gali ketvirtą daryt labai toli ir žemai. Svarbiausia prieš griovį turėti aukščio atsargą ir normalų greitį, kad sustojus varikliui garantuotai perskristum.


Tai jie taip ir skraido toli ir zemai ir jei variklis uzgestu ketvirtam posukyje , nusileistu i Ringaudu gyvenviete arba i Karkazu gyvenviete.O ratas istemptas todel , kad kartais skraido ore 6 mokomieji lektuvai ir dar radijo rysys vedamas kazachu -anglu kalba.Taigi susiristi su bokstu , kartais beveik neimanoma.


Į viršų
Rolandas
Št Spa 10 2015, 10:16
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Viskas teisingai.
Dar reikia nepamiršti, kad koordinatorius ir kiti pilotai gali tik rekomenduoti ką daryti. Pats pilotas priima sprendimą ir už jį atsako. Reikėtų kad šis sprendimas nekeltų streso kolegoms.
Į viršų
AR
Št Spa 10 2015, 07:19
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Rolandas rašė ...

AR rašė ...

vytautas42 rašė ...

Tai gerai , o kas trukdo skrist siek tiek auksciau , kad butu imanoma esant reikalui pasiekt KTT be variklio ?

Karmelavos TMA

Turbūt juokauji.
Juk gali ketvirtą daryt labai toli ir žemai. Svarbiausia prieš griovį turėti aukščio atsargą ir normalų greitį, kad sustojus varikliui garantuotai perskristum.




atsiprasau neisiskaiciau i klausima normaliai. Norejau pasakyti, kad is viso Aleksote rato austis apribotas TMA. Zinoma , kad tai neitakoja 4 posukio atlikimo.
Į viršų
Andrius
Št Spa 10 2015, 09:21
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 350
Dovydai s,apie koki 2000m ktt aleksote tu cia pezi?pries rasydamas nesamones paskaityk aerodromo instrukcija
Į viršų
Andrius
Št Spa 10 2015, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 350
Aleksote nera daug instruktoriu,tai gal galetum ivardinti tuos '' profus instruktorius'' ,ar ir toliau rasysi nepgristas nesamones
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1455sek,0.0134iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,942kb