Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Draudimas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Kt Geg 14 2009, 09:58
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

AR rašė ...

cia jau "iseinam is krasto"

visi tie isvedziojimai nesvarbu - svarbu kai keleivi traktuoja EASA (o tai reikia ir musu CAA). Cia gal KL zino kas yra keleivis pagal EASA??



Pritariu - išeinam iš krašto - prisiperkam, prisigaminam "fancy" orlaivių (kiti jau ir virš 500 kg) ir paskui virkaujam, kad nuo mūsų plėšia...

Prisimenat mano bandymus "Jorą" parduot? Tai štai, nei anglai, nei skandinavai nepirko, nes problemos su antros vietos draudimu ir sparno įkrova. JK ULO (NPPL) piloto licencija galioja tik orlaiviams, kurių sparno įkrova nedidesnė, berods, nei 15kg/kvm. O "Joros" 19,5.......

[ Redaguota Kt Geg 14 2009, 10:44 ]
Į viršų
Rolandas
Kt Geg 14 2009, 11:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kestuti, del manes tegul egzistuoja bet kokios skraidymu rusys, visomis zaviuosi, taciau nereiketu isskirti vienos ar kokiu nors apribojimu. Mazas ikrovimas yra PAVOJINGAS! Juk toks aparatas bijo vejo, bijo termiku. Per stipresni veja jo tiesiog nesuvaldysi ir apsivosi.
Tiesiog naudojames situacija, prisitaikom prie priplekusio valdzios mastymo ir ta proga turim ultralengvus, gal turesim 115 klase.
Sutikit kad koks nors siuolaikinis ultralengvas tikrai nemaziau pavojingas ir gerokai sudetingesnis sakysim uz Cesna.
Į viršų
NNN
Kt Geg 14 2009, 12:30
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Pagal reglamentą Nr. 785/2004

Article 2 (2 straipsnis) (g)

"passenger" means any person who is on a flight with the consent of the aircraft carrier or the aircraft operator, excluding on-duty members of both the flight crew and cabin crew.

Vertimas:

"keleivis" reiškia bet koks asmuo, esantis orlaivyje skrydžio metu, su orlaivio operatoriaus ar savininko žinia; išskyrus savo pareigas vykdančius skrydžio įgulos, arba orlaivio kabinos įgulos narius.

Taigi, jei sugebate įrodyti, kad antras asmuo, esantis jūsų orlaivyje yra skrydžio įgula (vykdantis mechaniko, stiuarto-stiuardesės pareigas), arba kabinos įgulos (vykdantis antrojo piloto, navigatoriaus, ryšininko pareigas) narys, tai mano nuomone užtenktų 750 000 SDR vienetų vertės draudimo ir tai neprieštarautų minėto reglamento sąlygoms.

Pavyzdys - visų Europos bei Pasaulio čempionatų nuostatai reikalauja trečiųjų asmenų draudimo įrašydami štai tokį reikalavimą:

"Kiekvienas orlaivis privalo būti apdraustas pagal reglamentą Nr. 785/2004 minimum 750 000 SDR draudimo vienetų sumai."

Ir nei vieno žodžio apie vienviečius-dviviečius orlaivius.

Todėl, mano nuomone, visi orlaiviai vykdantys sportines treniruotes, ar dalyvaujantys bet kokio lygio varžybose, gali skrydyje turėti tiek asmenų, kiek reikia konkrečioso užduoties vykdymui. Pvz. jei treniruojamasi tik pilotavimo įgūdžių, tai, gal būt, navigatorius nereikalingas ir jį gali keisti antras pilotas. Jei orlaivis tik perskraidinamas į varžybų, ar treniruočių vietą, tai, gal užtenka tik vieno piloto. Na, situacijų gali būti įvairių. Be abejo - antrasis pilotas privalo turėti piloto licenciją. Navigatoriui, kaip taisyklė (išskyrus dalyvavimą tarptautinėse varžybose) licencijos nereikia. Be to, jei reikia, skrydyje gali dalyvauti ir, tarkim, mechanikas (aktualu būtų MKO), tarkim skrydžio režimų bei variklio darbo defektų nustatymui.

[ Redaguota Kt Geg 14 2009, 12:35 ]
Į viršų
NNN
Kt Geg 14 2009, 12:35
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
pridedu reglamentą
lexuriserv.rar
Į viršų
KL
Pn Geg 15 2009, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kas čia nuostabaus:
Varžybų metu skraidyklėse skraido ekipažo nariai (navigatoriai, stiuardesės, ar kt.).
Kasdieniuose pasiskraidymuose skraido keleiviai, mokiniai ir t.t. Juos reikia drausti.
Jeigu įrodinėti, kad skraidyklei visada būtinas dviejų žmonių ekipažas, galima užsirauti ant didesnių problemų, negu sutaupyti.
Bet kokiu atveju, čia turi spręsti draudimo kompanijos. Jos iš to duoną valgo.
CAA užtenka žinoti, kad draudimas yra ir jis atitinka reglamentą.
Į viršų
NNN
Št Geg 16 2009, 06:15
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
1. Tiek varžybų metu, tiek ir treniruočių metu. O visų, atitinkančių FAI limitus bei reikalavimus, orlaivių skrydžiai yra arba treniruotės, arba varžybos. Niekur, jokiame dokumente nerasit parašyta, kad jie yra keleiviniai.

2. Reglamente niekur neradau parašyta žodžių "seat" ar "place" (keleivio vieta). Todėl reikalavimas drausti antro asmens vietą ir neteisėtas. Teisėtas reikalavimas yra drausti antrą asmenį, jei jis atitinka keleivio apibūdinimą.

3. Sąsaja su keleiviniais orlaiviais netinka, nes jie turi draust įmanoma skrydžio metu paimt keleivių skaičių, nes neįmanoma nustatyt, kiek jame tų keleivių bus. Jų FUNKCIJA bei PASKIRTIS yra keleivių skraidinimas.

Mūsų, gi atveju - esame SPORTINĖS aviacijos atstovai ir vykdome SPORTINĘ veiklą ir į tai reik atsižvelgt. Be to reik atsižvelgt, kad vykdome tą veiklą iš SAVO kruvinai uždirbtų, atimtų iš šeimų pinigų, taip palaikydami vos kvėpuojantį dusulingą LAK. Todėl labai norėtusi, kad CAA (ne draudimo kompanijos, nes jų funkcija yra plėšt pinigus) pasistengų rasti galimybes taip įvykdyti visus esamus ir būsimus reglamentus, kad mums - pilotams idealistams tai kuo mažiau kainuotų.

Nebus jokio reglamento pažeidimo, jei orlaivio sąvininkas ar naudotojas sugebės pateikt galiojantį draudimo polisą, kai bus nutvertas skraidinant Kalvarijos gyventoją apsipirkt į Suvalkus

[ Redaguota Št Geg 16 2009, 06:26 ]
Į viršų
Rolandas
Št Geg 16 2009, 09:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Tamsta tikriausiai neteisus. Esu isitikines kad civilines atsakomybes draudimas isvis nereikalingas,taciau keleivio draudimas-beveik butinas. Isivaizduok paprasta kasdieniska atveji-skraidini koki pilieti, sustoja variklis ir tupdamas i arima apsiverti. Pilietis nuzibrozdina nosi, susilauzo kokia galune is svelniai trinktelia smegeneles... Isivaizduok po to spauda, piktus piliecio gimines ir advokatus, teismus. o juk pasekmes gali but ir liudnesnes. Jei keleivio vieta drausta, lengvai issisuksi, jei ne-gali tekti parduoti ne vien skraidykle...
Į viršų
vytautas 42
Št Geg 16 2009, 11:58
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
reikia keleiviui pries nosi pakabint toki uzrasa SIS ORLAIVIS YRA EKSPERIMENTINIS IR NEATITINKA SERIJINES GAMYBOS ORLAIVIAMS KELIAMU SAUGOS REIKALAVIMU na reikia duot suprast kad jei kas ir atsitiks tai kaltint galesi tik pats save , tipo A TAVES SU PAGALIU NIEKS NEVARE I TA SKRAIDYKLE
Į viršų
KL
Št Geg 16 2009, 06:28
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Teisingai, ko gero, man kolegos sako - ko tu lendi į tas diskusijas-demagogijas. Kuo daugiau aiškinsi, tuo labiau būsi kaltas.
Kažkodėl niekam nekyla noras diskutuoti su kelių policija ar Regitra dėl privalomojo draudimo kainos.
Pasiųstų "ant trijų raidžių".
Jeigu kas neaišku dėl draudimo, kreipkitės į draudimo kompanijas. Jeigu netinka taisyklės, kreipkitės į Europos Komisiją (mes jau savo nuomonę pasakėm, dabar tamstų eilė).
CAA čia tik šlagbaumas: yra draudimas - yra tinkamumas, nėra draudimo - nėra tinkamumo.
Nei FAI, nei ašaros čia nepadės.
Į viršų
NNN
Sk Geg 17 2009, 07:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Teisingai, nediskutuokim, o prisėdę, prie šlagbaumo ir išsitraukę bambalį pakaifuokim....nei draudimo tam nereik, nei policija su nei kelių, nei regina (sorry - Regitra), nei CAA rūpesčių neturės.....

AMEN
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0670sek,0.0087iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,907kb