Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lėktuvas sklandytuvų išvilkimui |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Teko nemažai kilnoti sklandytuvų su lėktuvu Vilga, šiek tiek su savo lėktuvu RK-3. Galima pagalvoti koks turėtų būti idealus lėktuvas buksiruotojas. -Variklis skysčiu aušinamas (oru aušinami perkaista), 250-300 a.j. Būtina redukcija ir didelis propeleris, žingsnio keitimas nebūtinas. Galima galvoti apie dyzelinį motorą, nes galingumui didėjant, dyzelių galios ir svorio santykis gerėja. - Didelio proilgio sparnai, geras aptakumas-gerai ims aukštį. Galingi užsparniai-efektyviam žemėjimui ir tūpimui. -Aukštasparnis, spyrinis, su uodeginiu ratu, pritaikyta nelygumams važiuoklė, kabina dvivietė. -Mažas svoris. Buksiravimo greičiai 100-130 km/val. Saugus sparno profilis. Racionaliausia konstrukcija-mediniai sparnai, virinta liemens santvara. Vilgos sensta, ryja daug kuro. Variklio kapitalinis remontas kas 800 (600?) val kainuoja 50,000 lt. Kur dar visi kiti privalomi sertifikuotam lėktuvui darbai? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1016 | Vyto iš Jurbarko lėktuvas 'Žilvinas' paruoštas po remonto sklandytuvams tempti,bet variklis tas pats valter M332,gal kiek silpnokas.Turi Vytas ir nebaigtą 'Gandrą' su 150aj Subaru varikliu,naujais labai galingais didelio proilgio mediniais sparnais su pilna mechanizacija. Šis orlaivis tiktų vilkimui,bet jį dar reikia pabaigti.... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Ir "Žilvinas" ir mano lėktuvas panašūs, daugeliu atvejų kilimo duoda iki 2m/s. Pagerinus proilgį ir aptakumą, kilimas padidėtų bent 1m/s. Bėda tik viena-karštu oru per daug kaista variklis. Vandeniu aušinamam varikliui kaitimo problema sprendžiama lengvai. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System