Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Justo LSA projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Justo LSA projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
optimistas
Pr Lap 24 2014, 08:05
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
O koks variklis planuojamas? Nes jeigu koksai automobilinis arba koks perdarytas, tai dar viena problema ir į taip sudėtingą projektą. Kiek teko matyti, gerai perdaryti mašininiai varikliai irgi brangiai kainuoja.
Į viršų
optimistas
Pr Lap 24 2014, 08:13
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
Ir dar vienas dalykas. Manau nereikia bandyti daryti pirmo lėktuvo kažkokio išskirtinio. Ypatingai iš egzotinių medžiagų, eksperimentinių variklių, nepatikrintų sparno profilių ar įmantrios komponuotės. Tegul tokius fokusus daro studentai bakalauriniuose darbuose. Reikia turėti omenyje, kad pats skrisi šiuo lėktuvu, tavo pinigai ir laikas bus sukišti į lėktuvą. Ir norėtusi turėti lėktuva ne po 10 metų.
Į viršų
justas
An Lap 25 2014, 01:21
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Kas liecia varikli tai jei, bus laiko ir lesu sita viska uzkurt, tada ir nuspresiu. Manau pirma reiktu bent liemeni ant ratu pastatyt, tada galima butu jau kalbet apie viso sito realuma. o kol kas kol viskas kompe tai varikli pakeist viens du ir gatava. Esu iprojektaves ir 912 rotaxa tik kad baisiai man nepatinka tie rotaxai. Del pirmo lektuvo tai logiska butu pradet nuo kazko visiskai paprasto bet kad jau toks projektas gime tai nematau priezasciu persimest ant kazko paprasto. Del medziagu egzotikos tai plastikas ir kompozitai senai jau nieko egzotisko. Del sparno profilio tai konkreciu atveju naudojau vortmano profili (nepamenu koks numeris nes nesu prie kompo kuriame viskas guli). Tad tai irgi nera koks is po zemiu iskastas atradimas. Tai kad visi Lietuvoi pradejo kaip uzsukti naudot blanikini NACA 63 serijos profili tai irgi neprofilio gerumo pavyzdis o tik isdava to kad ruskiai pas mus kazkada uzveze daug blaniku butu uzveze ko nors kito su kitu profiliu, visi galva guldau dabar naudotu ta kazka kita. Del komponuotes cia ji visiskai standartine ir nic nieko imantraus nera. Del 10 metu tai as visai niekur neskubu. Jei darysiu sita aparata tai darysiu tikrai ne del to kad turet lektuva. Tam kad ji turet, buciau senai jau ji nusipirkes. Bet ash noriu ji sukonstruot. ir padaryt. Sutinku kad tai nelogiska neapsimoka ir t.t. Bet gyvenimas yra grazus tik tais dalykais kurie neapsimoka
Į viršų
justas
Pr Geg 11 2015, 12:42
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Na ka.. leidau sau pazaist ir siek tiek paspalvint.. Pamenu vaikystej ligoninej tos spalvinimo knygeles visai neblogai susieidavo



[ Redaguota Pr Geg 11 2015, 12:42 ]
Į viršų
AR
Pr Geg 11 2015, 09:01
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
pamate tokia fotke kai kurie pilieciai gali pradeti rekti apie nauja "produkta" rinkoje.... ir pan.
Į viršų
justas
Tr Grd 23 2015, 12:56
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Na va surenderinau skrendanti .



[ Redaguota Tr Grd 23 2015, 12:56 ]
Į viršų
AR
Tr Grd 23 2015, 02:05
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
is esmes CT'škė
Į viršų
justas
Tr Bir 01 2016, 02:31
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Sveiki gyvi. Gal kas kur kada matet kokios yra normos apkrovoms nuo sklandytuvu buksyravimo? T.y kokias apkrovas skaiciuot ?
Į viršų
bence
Tr Bir 01 2016, 05:08
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
falos saugiklio trukimo riba apie 200-400kg, normaliai buksyruojant jega veikianti kabli berods iki 80kg.Normali lektuvo konstrukcija dazniausiai automatiskai yra atsparesne nei reikia.Pabandysiu atrast knygele su dau daug grafiku vektoriu ir lenteliu
Į viršų
Tinklalapis
KL
Kt Bir 02 2016, 03:32
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Čekų reikalavimai (žr. 3 priedą):
http://www.laacr.cz/SiteCollectionDocuments/predpisy/UL2-I.pdf
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0823sek,0.0134iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,905kb