Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / ULOPFe šiuo metu


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Lap 16 2012, 11:35
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Puiku. Jau teisinga ULOPF veikla. Saunuoliai. Bet Rolando zodziuose irgi daug tiesos- nereikia leistis "nuraminamiems" gavus lengvatu vienai grupei. (biurokratai labai megsta taip "gesinti gaisrus"- nusileisdami siek tiek vienos grupes ar vieno klausimo sprendime)

[ Redaguota Pn Lap 16 2012, 11:36 ]
Į viršų
KL
Pn Lap 16 2012, 11:57
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936

Kęstutis rašė ...
Čekai įvedė eksperimentinę 450 - 600 kg ULO klasę ... bando ... Turi dabar 19


Kęstuti, neaiškink kitiems to, ko pats iki galo neišsiaiškinai.
Čekų ULO iki 600 kg klasė? Patys įsivedė? Gali pateikti įrodymus?
Galiu iš karto pasakyti, kad tai netiesa. ULO svorio apribojimus nustato EASA ir jie nepasikeitė.

O dėl ULO licencijų galiojimo ne ULO orlaiviams pats bandžiau pradėti diskusiją, bet neradau bendro supratimo. Gal su nauja valdžia pratęsim? Kol kas, kaip matau, visi rūpinasi atskirai - para-skraidyklininkai, lėktuvininkai ir kt.



[ Redaguota Pn Lap 16 2012, 11:58 ]
Į viršų
Ričard
Pn Lap 16 2012, 12:31
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Viltinga KL žinutė.
Manau greit diskusija prasidės . Ir sutarimą rasim. Norisi jog kiti LT statytų pavyzdžiu , o ne mes kokius čekus.

Tikrai ne atskirai mes sprendžiame visus federacijos reikalus.
Seniau buvo ULOPFe prezidentas visiems klausimams.
Dabar yra ULOPF komanda iš 6 narių ,ir visi klausimai aptariami ir tvirtinami .
Sporto , reakriaciniai , švietimo ... klausimai yra mūsų žinioje ,ir galim vystyt juos ir bėdos nėra.

Taip norėtume sprest ,ir jau sprendžiam ką rodo ši tema ,licencijavimą ....


[ Redaguota Pn Lap 16 2012, 12:37 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Pn Lap 16 2012, 01:43
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
KL rašė ...

Kęstutis rašė ...
Čekai įvedė eksperimentinę 450 - 600 kg ULO klasę ... bando ... Turi dabar 19


Kęstuti, neaiškink kitiems to, ko pats iki galo neišsiaiškinai.
Čekų ULO iki 600 kg klasė? Patys įsivedė? Gali pateikti įrodymus?
Galiu iš karto pasakyti, kad tai netiesa. ULO svorio apribojimus nustato EASA ir jie nepasikeitė.

O dėl ULO licencijų galiojimo ne ULO orlaiviams pats bandžiau pradėti diskusiją, bet neradau bendro supratimo. Gal su nauja valdžia pratęsim? Kol kas, kaip matau, visi rūpinasi atskirai - para-skraidyklininkai, lėktuvininkai ir kt.




Svoriai nepasikeitė ... Čekai aktyviai dirba dėl ULO svorio "pratęsimo" iki 600 kg MTOW. Eksperimento dėlei jie leidžia pilotuot ULO su 600 kg MTOW pilotams turintiems "normalių" ULO licenzijas. Jie net teikė pasiūlymą FAI, kad būtų leidžiama tais orlaiviais dalyvaut ULO čempuose, bet tarptautinė ULO bendruomenė protestavo.

Gal tai net ne ULO ... kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Tau juk žinomas II priedas ir ten išvardinti orlaiviai, kurie nepatenka po ICAO reglamentais. O tame priede visko prirašyta, tame tarpe ir savadarbiai. Taigi, šis EK reglamentas leidžia šalims narėms gana laisvai priimt sprendimus dėl eksperimentinių orlaivių regulaivimo šalyse narėse. Kokio dar "bendro supratimo" reik? Matot, kad yra problema, na tai priimkit sprendimą tokį, kokį priėmė čekai, pavadinkit orlaivius su MTOW nuo 450,1 kg iki 600 kg "ULOX" (pvz.) ir pasiūlykit kuriai nors federacijai priglobt juos, sukuriant jiems kiek modifikuotas licenzijavimo taisykles. Tokios mintys nenaujos, dar a.a. D.Liekis siūlė tokį sprendimą. Paprasta Bet juk kas paprasta neidomu Beje, o juk sprendimas eina pats savaime, be mūsų ... juk yra jau ir laisvalaikio piloto licenzijavimo europinės taisyklės. Kodėl ULOPF turi dabar plėšytis dėl to, kad atsirado tie puikūs gražūs lėktuvai, bet jie neatitinka pamatinės ULO koncepcijos? Ar mums siūlė kas nors sprendimus? Ne, - mus smaugė visom išgalėm ir tai ką turim patys išsikovojom "krauju" ir vis dar kovojam. Tai gal galėtų susitvert kokia ULOX federacija ir spręst šių populiarių orlaivių naudojimo problemas ? Reikia pagalbos? "kraipykitės", padėsim




[ Redaguota Pn Lap 16 2012, 01:45 ]
Į viršų
KL
Št Lap 17 2012, 12:44
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Kęstutis rašė ...

Matot, kad yra problema, na tai priimkit sprendimą tokį, kokį priėmė čekai, pavadinkit orlaivius su MTOW nuo 450,1 kg iki 600 kg "ULOX"

Ajomajo... Kęstuti... Jeigu jautį pavadinsi karve, pieno iš jo neišmelši niekaip. Suprask, čia yra svorių-greičių apribojimai, o ne pavadinimo reikalas. Pervadink kiek nori savadarbį MKO ultralengvuoju ULOX, jis nuo to nepasidarys serijiniu ULO, nors abu yra eksperimentiniai.

Kęstutis rašė ...

Tau juk žinomas II priedas ir ten išvardinti orlaiviai, kurie nepatenka po ICAO reglamentais. O tame priede visko prirašyta, tame tarpe ir savadarbiai. Taigi, šis EK reglamentas leidžia šalims narėms gana laisvai priimt sprendimus dėl eksperimentinių orlaivių regulaivimo šalyse narėse. Kokio dar "bendro supratimo" reik?

Viskas susimaišė - ICAO su EASA, MKO su ULO, pilotų licencijos su orlaivio tinkamumu skraidyti...
Jau ne kartą aiškinomės, buvo daug citatų ir nuorodų, bet viskas nuskęsta diskusijų liūne ir po kiek laiko "trūkt už vadžių, vėl iš pradžių".
Gal reiktų pasitarti su Nerijum ir kokioj nors formoj (atskiroj temoj, ar pradiniam puslapyje) patalpinti trumpą sąntrauką svarbiausių organizacijų-klasifikacijų-reglamentų-registravimo/TSP popierių ir t.t.. Kurie visada būtų po ranka, lengvai pasiekiami ir suprantami.

Į viršų
vysniukas
Št Lap 17 2012, 07:03
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Ir iškart, reik sudėti, į kokią kategoriją ir pagal kokius kriterijus klasifikuojami orlaiviai, nes kaip matosi visi skraido, bet žinančių klasifikaciją nėra daug. Dėl šių priežasčių kyla daug bereikalingų diskusijų.
Į viršų
NNN
Št Lap 17 2012, 11:10
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Deja biurokratiniame pasaulyje labai yra svarbus pavadinimas

Tačiau aš matau, kad nesusikalbam ...

Ir dokumentus mes žinome...

Viskas gerai Kęstuti nesinervuok Nebetampysiu tas valdžias ... Eisiu ryt paskraidyt geriau
Į viršų
Ričard
Sk Lap 18 2012, 10:07
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Susikalbėsim tikrai Kęstučiai ( nemažai čia Jūsų tokių aršių ).
Nuo neformalių susitikimų vakarieniaujant teks pradėt , ir visoms pusėms išsiaškint tikrus norus ir galimybes , teisines ribas ir saugią be-tvarką.
Suorganizuosiu .

Jeigu skrydis trukdo popieriams , - reikia mesti ....... ?




[ Redaguota Sk Lap 18 2012, 10:30 ]
Į viršų
Tinklalapis
vytautas 42
Sk Lap 18 2012, 10:57
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2161
...popierius
Į viršų
Ričard
An Lap 20 2012, 04:23
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Turiu gerą naujieną .

Šiandien atakavom CAA - S.Čivilį dviese . Gintas nuo konstruktorių , ir aš nuo ULOPFo.
Tarptautinis auditas jo licencijavimo skyriuje kažkaip teigiamai pavekė Jis UŽ teigiamas permainas.
Nors ėjau pas "aukštesnius pareigūnus" kad pajudint eigą , bet kolkas nebeprireikė.

Sutarimas pasiektas . Ruošiam nauja įsakymo pakeitimo varijantą , kuriame bus įtraukti visi ULOPFo žynioje esantys orlaiviai .

Turim padaryt ir pateikt svarstymui kelių dienų eigoje.

[ Redaguota An Lap 20 2012, 05:47 ]
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1198sek,0.0099iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,955kb