Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / ULOPFe šiuo metu


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
An Lap 20 2012, 05:49
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Viena ausim girdėjau, kad pagrindiniai stabdžiai ne CAA o kai kurie federacijos veikėjai, suinteresuoti kad pilotai būtų ruošiami tik komercinėse mokyklose. Įdomu kas jie, kokiais argumentais remiasi?
Akivaizdu kad individualus instruktorius gali paruošti taip pat gerai arba geriau. Egzaminai parodo viską. Juk daug yra žmonių, kurie moka ar beveik moka skristi, belieka juos paruošti iki galo ir įteikti licenciją. Kiti turi mokyti tinkamą lėktuvą, bereikia instruktoriaus.
Į viršų
Vygis
Tr Lap 21 2012, 01:07
Motorizuoti parasparniai
Užsiregistravęs dalyvis #138
Prisijungta: Št Bir 14 2008, 12:59
Pranešimų: 91
Viskas labai paprasta- nemazi pinigai nubyrantis mokykloms is vargsu pilotu, turbut ir federacijos veikejus kai kuriuos jie pasiekia.

[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 01:20 ]
Į viršų
Reno
Tr Lap 21 2012, 02:22
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1084

Rolandas rašė ...

Viena ausim girdėjau, kad pagrindiniai stabdžiai ne CAA o kai kurie federacijos veikėjai, suinteresuoti kad pilotai būtų ruošiami tik komercinėse mokyklose. Įdomu kas jie, kokiais argumentais remiasi?

Tai yra propaganda žmonių, kurie asmeninių tarpusavio santykių problemas bando pateikti, kaip visuomenines.

[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 05:46 ]
Į viršų
PovilasK
Tr Lap 21 2012, 09:40
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 606
Reno rašė ...

Rolandas rašė ...

Viena ausim girdėjau, kad pagrindiniai stabdžiai ne CAA o kai kurie federacijos veikėjai, suinteresuoti kad pilotai būtų ruošiami tik komercinėse mokyklose. Įdomu kas jie, kokiais argumentais remiasi?

Tai yra propaganda žmonių, kurie asmeninių tarpusavio santykių problemas bando pateikti, kaip visuomenines.


Tai iš principo niekas nemato problemos mokinti privačiai ?
Belieka įteisinti ?
Į viršų
Tinklalapis
Ričard
Tr Lap 21 2012, 10:24
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Paruošiau tokius varijantus , kur ir mokyklos gali mokinti ir teikti ULOPFui licencijavimui , ir nepriklausomi instruktoriai( S.Čivilis linkęs toki varijantą rinktis)
Šiuo metu išmokt skraidyt yra daug paprasčiau ,negu gaut tą licenciją. Viskas atvirkščiai pastatyta.Todėl ir susidarė didelis skraidančių pilkotų kiekis be licencijų.

1. P r a š a u p a k e i s t i 2009 m. gegužės 6 d. Nr. 4R-97, Vilnius. CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMO PUNKTĄ.

II skyriaus 6 punktą ir išdėstyti jį taip:
„6. ULO pilotai, rengiami mokymo įstaigose, turinčiose Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) direktoriaus nustatyta tvarka ULOPF išduotą bei galiojantį akreditavimo pažymėjimą, pagal CAA direktoriaus patvirtintas programas arba pas instruktorius pagal ULOPF patvirtintas mokymo programas ir taisykles.“


Arba tik instruktoriai . Tokiu atveju vienas ar keli instruktoriai susijungę turi mokyklą , kuri kaip imonė rimčiau skamba , gali užsiimt marketingu , reklama,investuot į mokymo bazę , mokomuosius lėktuvus ir tt.Atsakomybė leika instruktoriui

II skyriaus 6 punktą ir išdėstyti jį taip:
„6. ULTRALENGVŲJŲ ORLAIVIŲ PILOTUS rengia ULOPF licencijuoti instruktoriai ,pagal ULOPF patvirtintas mokymo programas ir reglamentus.“


Kokios būtų nuomonės?

Pagarbiai
Ričardas

[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 10:53 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Tr Lap 21 2012, 11:40
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Antras variantas yra skaidresnis, pagrindimas aiškus ir logiškas.

Mokyklų brukimas per valdiškus namus kvepia lobizmu ...


[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 11:44 ]
Į viršų
Marius
Tr Lap 21 2012, 12:19
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2734
Pirmas dalinai skamba kaip žlugdanti mokyklas (mokyklom taip manau gali pasirodyti), o antras kaip neprieštaraujantis prieš mokyklas- aš už antrą variantą.

[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 12:19 ]
Į viršų
Algis
Tr Lap 21 2012, 01:38
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1939
O jeigu šitaip:

II skyriaus 6 punktą ir išdėstyti jį taip:
„6. ULO pilotai, rengiami mokymo įstaigose, turinčiose Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) direktoriaus nustatyta tvarka ULOPF išduotą bei galiojantį akreditavimo pažymėjimą arba pas instruktorius, pagal ULOPF parengtas mokymo programas bei taisykles ir patvirtintas CAA direktoriaus.

Į viršų
Tinklalapis
Ričard
Tr Lap 21 2012, 03:08
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Algis rašė ...

O jeigu šitaip:

II skyriaus 6 punktą ir išdėstyti jį taip:
„6. ULO pilotai, rengiami mokymo įstaigose, turinčiose Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) direktoriaus nustatyta tvarka ULOPF išduotą bei galiojantį akreditavimo pažymėjimą arba pas instruktorius, pagal ULOPF parengtas mokymo programas bei taisykles ir patvirtintas CAA direktoriaus.




Algi ,tai pirmas varijantas taip ir yra , nes teisininkai ir kalbininkai ten žodžius vistiek siūlys savaip keitinėt (jau teko tą praeit).
Svarbu pasirinkt teisingą varijantą kad visiems tiktų ,ir ateityje neiškiltų vėl bėdų.
Mokyklos kaip ruošė taip ir ruoš ULO pilotus .
Klubai turintys instruktorių taps naujų ULO pilotų ugdytojais taip pat.(Čia matau esminį pliusą)
Vienas instruktorius LT užkampyje išmokinęs "kaimyną" ,taip pat turės tesę teikt licencijavimui.

Visa tai vyksta realiai ir dabar , tik nieks negali ULOPFui teikt piloto licencijavimui išskyrus mokyklas.
Todėl sutariam visi nieko nenuskriaudžiant .Ir išnyks konfrontacija kuri labai juntama.
Viena mokykla puikiai priemė šią žinią , ir neprieštarauja.Sako mes turim ką mokint visada.

Be raikalo yra skambinama mokykloms ,gazdinama jog norima jas sugriaut. Yra faktas o ne "propoganda".




[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 04:17 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Tr Lap 21 2012, 03:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Ir ne tik konfrontacija. Esmė yra tame, kad dauguma ULO instruktorių yra tie žmonės, kurie kūrė ULO, kaip veiklą, kaip bendruomenę, patys išsimokė, pasiekė gana aukštą lygį kaip pilotai-instruktoriai bei pedagogai, o ši sukurta sistema, kurią dabar keičiam, nuvertino vos ne iki nulio jų pačių, savo jėgomis įgytą kvalifikaciją, vertė parsiduoti komercinėms mokykloms, ar patiems tapt komersantais. O jeigu aš nenoriu parsiduot? O kodėl aš turėčiau tai daryt? Kodėl man turi diktuot, kaip reik mokyt MS pilotą kažkas, kas net supratimo neturi apie tai? Taip, mokyklą reik kurt, tačiau ne kaip administracinį vienetą, ar vienetus, o kaip vertybių sistemą, gerosios patirties talpyklą. Beje, tokia mokykla seniai yra sukurta ir tereik kelt jos kultūrą. Bet tai yra jau jos kūrėjų, o ne kokių nors administratorių reikalas.


[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 03:27 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1111sek,0.0110iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,962kb