Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Teisinė informacija LAF/ULOPF inspektoriams


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Teisinė informacija LAF/ULOPF inspektoriams
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Kt Spa 10 2013, 02:01
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
Valdo mintys teisingos. korupcijos ar karteliu sioje srityje nera ir darbar, bet biurokratijos dar galima butu mazinti.

[ Redaguota Kt Spa 10 2013, 02:02 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Kt Spa 10 2013, 02:56
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387

AR rašė ...

Valdo mintys teisingos. korupcijos ar karteliu sioje srityje nera ir darbar, bet biurokratijos dar galima butu mazinti.

Gretimų federacijų pavyzdžiai rodo, kad jos labai greitai atsiranda. Todėl visi įstatymai šia prasme turi būti nuo pat pradžių "neperšlampami".
Į viršų
vysniukas
Št Spa 12 2013, 02:18
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Atsižvelgiant į Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) direktoriaus įsakymą Nr. 4R‑50 „Dėl civilinių orlaivių kategorijų patvirtinimo”(žin., 2009, 27-1067) ir 2008 m. vasario 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamento (EB) Nr. 216/2008 vertimą suvienodinti sąvokas, tiksliau vieną: "svorio" sąvoką pakeisti "mase". Jų reikšmės ir matavimo vienetai skirtingi.

[ Redaguota Št Spa 12 2013, 02:29 ]
Į viršų
KL
An Lap 26 2013, 10:55
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Seminaro Kaune metu buvo išsakytos pastabos, kad nėra tikslios informacijos apie ULOPF-MKO inspektorius ir jų legalumą. Pripažįstu, kad informacijos mažoka arba ji nekonkreti, bet dėl vidinių CAA priežasčių kol kas negalėjau pateikti oficialios tvarkos. Galima sakyti, ji kol kas tik vietinė-darbinė-bandomoji. Daugiau kol kas nieko negaliu oficialiai informuoti.
Taigi, dabartinė situacija:

1. Dabar legaliai CAA patvirtinti tik šie inspektoriai (nuo 2007 metų):
Genys Vidmantas - skraidyklės
Radzevičius Tomas - skraidyklės
Perekriostov Anatolij - ULO lėktuvai
Jurkėnas Kęstutis - ULO lėktuvai

2. ULOPF patvirtinti ir mums priimtini inspektoriai (nuo 2009 metų), šiuo sąrašu vadovaujamės ir dabar:
Genys Vidmantas - skraidyklės,
Radzevičius Tomas - skraidyklės,
Griauzdė Gintautas - ULO malūnsparniai,
Bezaras Aurimas - ULO malūnsparniai,
Perekriostov Anatolij - ULO lėktuvai,
Armonas Ramūnas - ULO lėktuvai,
Kavaliauskas Dinas - ULO lėktuvai,
Jurkėnas Kęstutis - ULO lėktuvai,
Kuzmickas Tomas - ULO lėktuvai,
Stungurys Dovydas - ULO lėktuvai,
Rupkus Arūnas - ULO lėktuvai,

Jeigu ką praleidau, informuokit.
Prie šio sąrašo pridedu kelis naujus narius, turinčius galiojačias aviacijos specialistų licencijas:
Guobužas Albertas - skraidyklės ir ULO lėktuvai
Petkevičius Saulius - ULO lėktuvai
Lukoševičius Algirdas - ULO lėktuvai


3. Visi likusieji - Inspektoriai-kandidatai, kurių sąrašas pateiktas ir kelis kart koreguotas 2012 metais. Reiktų šį sąrašą patikslinti pačiame ULOPF, pateikti prašomą informaciją (žr. aukščiau) ir aptarti jų patvirtinimo sąlygas.

Pastabos:
1. Čia nėra MKO inspektorių, nes Gintas žadėjo patikslinti jų sąrašą.
2. Inspektorių išvados negarantuoja automatiško tinkamumo išdavimo, kol kas tai tik rekomendacija. Galutinį sprendimą priima CAA po savo patikros. Čia reikia diskusijų apie klasifikaciją, vienodą reikalavimų lygį ir t.t., tame tarpe ir apie naujus reguliavimo metodus.
3. Dar kartą prašau nepradėti šioje temoje diskusijų, apsiriboti informacija ir klausimais-atsakymais. Kitaip viskas greitai nuskęs žodžių sraute ir bus nebenaudinga. Diskusijos yra būtinos, bet tam yra kitos temos.
Plyyyyyyz...
Į viršų
KL
An Grd 17 2013, 12:40
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Vienas iš dažniausiai pasitaikančių nesusipratimų yra orlaivio registravimo ir tinkamumo skraidyti nustatymo sumaišymas.
Registravimas ir TS nustatymas yra du visiškai skirtingi procesai, dvi skirtingos paraiškos ir pažymėjimai, išduodami pagal skirtingas taisykles. Dirba skirtingi specialistai. Procesai susiję tik tiek, kad nenustačius orlaivio tinkamumo skraidyti jis yra neregistruojamas LR registre (t.y. negalima registruoti neskraidančių muziejinių eksponatų).
Tinkamumas skraidyti nusako techninę orlaivio būklę. Tinkamumo nustatymu užsiima kolegos Algimantas D., Vidmantas P. ir aš (tel. 8 5 273 92 46 ir kt.).
Registravimo pažymėjimas nurodo kokiai šaliai ir kokiam savininkui orlaivis priklauso. Orlaivių registravimu užsiima Rasa M., arba Virginija Š. (tel. 8 5 273 92 57).
Kokius dokumentus reikia pateikti TSP ir registravimui - sąrašas yra mano pranešime Grd 03 2012, 02:24
Būtų efektyviausia iš karto kreiptis į savo srities specialistą, jeigu iškyla klausimų ar problemų.
Į viršų
Rolandas
Sk Kov 02 2014, 07:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
KL rašė ...

Pagal susitarimą su Povilu K. įdedu naujas taisyklių redakcijas:
1. Specialiųjų tinkamumo skraidyti pažymėjimų (STSP) išdavimo taisyklės,
2. Paraiška STSP išduoti,
3. Mėgėjiškos konstrukcijos orlaivių (MKO) gamybos ir techninės priežiūros taisyklės,
Primenu, kad čia tik projektai, jais vadovautis dar negalima. Galima tik teikti pastabas-pasiūlymus
stsp_projektas.doc
mko-projektas.doc
stsp_paraiska_pavyzdys.doc

Senos taisykles:
1.STSP
2.MKO
Žiurėdami nepamirškit ir pakeitimų (yra speciali nuoroda).



Paanalizavau 3 pajuodintą punktą.
Kai kur labai gerai, atitinka senas taisykles ir praktiką. Kai kur siūloma daryti daryti beprasmiškas biurokratines procedūras. Geriausiu atveju jos pavirs prirašinėjimu ir labai gaišins. Blogesnis atvejis- žmonės išsigandę neįveikiamų procedūrų ners į pogrindį.
Konkrečiai:
- Punktai 7,8,9 -tik rekomendaciniai,
-Punkto 22.6 visai nereikia
-Punktą 24 naikint. Vietoj jo kada nors sukurti rekomendacijas skraidymų bandymams.
-25 naikint
-26,27,34 palikt
-39 naikint
-33.3 Vėl derint? CAA čia neturėtų kištis, arba bus nusirašinėjimas-prirašinėjimas.
-Visą šeštą skyrių apie bandymus naikint arba stipriai redaguot.

Siūlau paprastinti MKO tech. priežiūros vadovą. Tai dokumentas, reikalingas tik registruojant orlaivį, vėliau niekada niekas jo neskaito. Supaprastinus galima paversti darbiniu dokumentu, naudojamu praktikoje.

Tiek pradžiai

Į viršų
Marius
Sk Kov 02 2014, 09:49
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893
Rolandai, o dėl 34p. kaip tu tai įsivaizduoji praktiškai?
".....turi įrodyti savo galimybę (kvalifikaciją, patirtį ir kt.) atlikti šio MKO techninės priežiūros darbus."
Ar reiks tokį ar panašų popierėlį parodyti kaip rodei dėl suvirintojo kvalifikacijos?

[ Redaguota Sk Kov 02 2014, 09:49 ]
Į viršų
Rolandas
Sk Kov 02 2014, 10:30
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
Marius rašė ...

Rolandai, o dėl 34p. kaip tu tai įsivaizduoji praktiškai?
".....turi įrodyti savo galimybę (kvalifikaciją, patirtį ir kt.) atlikti šio MKO techninės priežiūros darbus."
Ar reiks tokį ar panašų popierėlį parodyti kaip rodei dėl suvirintojo kvalifikacijos?


Žinau atvejų kai MKO įsigyja ir prižiūri visiškai netechniški žmonės. Pusvalandį pabendravus, pamačius jo atliktus darbus galima teigti kad jis gali arba negali prižiūrėti MKO.
Jeigu rankos auga ne iš ten kur turėtų, pilietis privalo samdyti mechaniką-nematau kitos išeities.

Ir kai kurie MKO gamintojai sugeba sulipdyti baibokus, tik panašius į lėktuvą. Blogai kad CAA tokius registruoja, išduoda TSP. Kai kam reikėtų pasakyti-TSP negausi niekada, nes per daug nekokybiškai dirbi.
http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?7014.0

Na o dėl virinimo nediskutuokim. Popierėlis nesvarbu, tačiau kai virinama aiškiai blogai, to toleruoti negalima.
Juk reikia tik noro. Sakysim niekaip nepavyksta pramokt šio darbo, juk ir dviračiu važiuoti ne visi išmoksta. Puiku, projektuok, susek savo santvarą ir pasamdyk normalų virintoją. Kainuos nedaug ir bus kokybė.
Į viršų
Marius
Sk Kov 02 2014, 10:56
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893
Aš Rolandai tą ir norėjau pasakyti, kad reikia žiūrėti kaip jis tai daro (jeigu pats daro), koks darbo rezultatas. Ir po to daryti išvadas dėl registracijos ir tinkamumo.
Nes kitas gali turėti daug "popierėlių" bet rankos pas jį vis tiek iš užpa... išdygusios.
Šiaip reiktu perskaityti viską, nes perliukų visokių ir daugiau yra, nes pvz kad ir 3p. : "...išimtinai laisvalaikiui praleisti" ką tai duoda?

[ Redaguota Sk Kov 02 2014, 10:57 ]
Į viršų
Marius
Sk Kov 02 2014, 11:14
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893
Atsiųsk Rolandai man savo emailo adresą.
Kai ką pakoreguosiu, duosiu paskaityt, gal minčių kokių atsiras.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0707sek,0.0065iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,940kb