Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / ULOPFe šiuo metu


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Tr Grd 12 2012, 06:31
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Ričard rašė ...
.Todėl dėl lektuvų ,malūnų mokykloms kolkas reiks akreditacijų .Bet federacija manau tai atliks nesukeliant nepatogumų.



nieko nesuprantu. Kodel kalba eina tik apie skraidykles ir parasparnius, palieknt uz borto lektuvus ir malunus???
Į viršų
Ričard
Tr Grd 12 2012, 06:43
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Taip gal neaiškiai parašiau visiems kas neseka eigos.

Instruktoriai jau galės mokyti visose kategorijose atskirai be mokyklų.

Dabar tik derinam su CAA ar jiems,instruktoriams,reiks gaut papildomą leidimą prie instruktoriaus kvalifikacijos.
Leidimas atitiktų dabartinę akreditacijos tvarką mokykloms . Tik kažkiek paprastesnė bus. Tai ir butų vienodos sąlygos kurių nori mokyklų šalininkai .

Tas leidimas MS ir MP kol kas netinka, nes mes mokome pievose .O ta akreditacija to neleistų. Turi būt sartifikuotas aerodromas.



[ Redaguota Tr Grd 12 2012, 07:10 ]
Į viršų
Tinklalapis
AR
Tr Grd 12 2012, 07:21
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Kokia dar akreditacija? Jei instruktorius turi toki raitinga- vadinasi jis GALI MOKYTI! Ar vidurines mokyklos mokytojas turi "akreditacija", ar gydytojas turi "akreditacija"?

Nenusileiskime i nonsensus - tipo pagal posaki: norim kazka pakeisti nieko is esmes nekeisdami
Į viršų
Reno
Kt Grd 13 2012, 05:24
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
AR rašė ...

Kokia dar akreditacija? Jei instruktorius turi toki raitinga- vadinasi jis GALI MOKYTI! Ar vidurines mokyklos mokytojas turi "akreditacija", ar gydytojas turi "akreditacija"?


Dėl mokytojų - nežinau, o gydytojams - tikrai taip. Licencija galioja tik 5 metus. Privalu periodiškai pateikti atitinkamus dokumentus apie savo profesinę veiklą "akreditacijos" pratęsimui.

ULOPF Tarybos daugumos sprendimu (gruodžio 1d) visos teisės išduoti licencijas bei suteikti kvalifikacijas yra patikėtos tik atitinkamas ULO klases (RA, RP, RR ir RW) kuruojantiems federacijos Viceprezidentams. Gal todėl dabar CAA ir reikalauja dar ir atskiro leidimo mokymui visiems pilotams, jau įgijusiems "C" kvalifikaciją ir būsimiesiems privatiems instruktoriams, kuriems ULOPF Viceprezidentas dar tik suteiks "C" kvalifikaciją.
Jeigu jau mokykloms privalu "akredituotis", kaip tuomet su privačiai dirbančiais instruktoriais?
"C' kvalifikacija ir teisė mokyti suteikiama neterminuotai, nes pratęsiant ULO licenciją automatiškai pratęsiamos ir visos įgytos kvalifikacijos. Kodėl tuomet iš mokyklų reikalauti, kad jos "akreditaciją" periodiškai atnaujintų, kas yra privaloma daryti kas 1-3 metus. Logiškai mąstant, tai prieštarauja lygiateisiškumo principui, kuris pastaruoju metu labai dažnai ir garsiai primenamas.
Kad mokyklų "akreditacijos" panaikinimui ipriešinasi CAA, apie tai net Ričardas patvirtino. Kaip tuomet tą priešpriešą suderinti nenusižengiant lygiateisiškumo principui?
Mano siūloma išeitis - CAA taip pageidaujamą mokyklų "akreditaciją" padaryti neterminuotą (be periodinio pratęsimo). Taip bent jau butų suteiktos daugmaž vienodos teisės ir dabar veikiančioms mokykloms, ir būsimiems privatiems instruktoriams, kuriems "C" kategorija jau yra suteikta, arba ateityje bus suteikiama ir be jokių “akreditacijų”. Sakau tik DAUGMAŽ, nes visiškai panaikinti „akreditaciją“ mokykloms nesutinka CAA, o reikalavimui "akredituoti" privačius instruktorius prieštarauja naujų taisyklių projekto kūrėjai.



[ Redaguota Kt Grd 13 2012, 05:39 ]
Į viršų
Algis
Kt Grd 13 2012, 08:17
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Mano galva visiškos lygiavos nebus niekada. Vien tik dėl to, kad mokyklos yra juridinis asmuo ir jai galios kiti Civilinio kodekso reikalavimai, skirtingai nuo privataus instruktoriaus, kuris yra fizinis asmuo. Juridiniam asmeniui visuomet įstatymai kelia aukštesnius reikalavimus o su tuo susiję didesnės išlaidos. Akreditacijos būtinumą mokyklai CAA gali kelti pavyzdžiui norėdama įsitikinti ar mokykla dar turi bent vieną licencijuotą instruktorių. Jei ne - ji nebegali vykdyti savo funkcijų. Orlaivių, administraciją, buhalteriją mokykla be abejo turės. Dabar pamodeliuokim tokią situaciją. Privatus instruktorius turi savo nuosavą orlaivį, draudimą ir t.t. Moko savo draugus, pažystamus, gimines. Daleiskim ima kažkokį, na kad ir minimalų amortizacinį užmokestį. Minimalų todėl, kad sunkmečio metu gali pats paskraidyti už studento pinigus, taip gaudamas papildomą vertę. Užmokesčio dydis, daleiskim - X Lt.
Mokykla išlaiko personalą - vadovybę, techninius darbuotojus, instruktorius, reklamą ar panašiai ir dar turi būti pelnas. Be to mokykla bus jau darbdavys. Čia prasidės santykiai su Sodra, VMI ir t.t. Vadinasi, kad tas pats instruktorius gautų tuos X Lt reikia imti iš studento X+N Lt. Kitaip instruktorius nedirbs mokykloje, o mokins privačiai. Studento reikalas pasirinkti pagal savo galimybes. Mokėti X ar X+N Lt. Aišku pasiturintis ir galintis sau leisti X+N, pasiskaitinėjęs reklamos, rinksis mokyklą. Reklamos sau leisti privatus instruktorius negalės. Todėl, tikėtina, mokyklos ir privatūs instruktoriai turės kiekvienas savo rinkos nišas.



[ Redaguota Kt Grd 13 2012, 08:27 ]
Į viršų
Tinklalapis
vytas
Kt Grd 13 2012, 08:39
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Na,ne visai su Algiu sutinku.Čia,kaip per multiką vieną dalybos vyko:-lemanui,lemanui,lemanui,danieliui,lemanui,lemanui...
Kažkodėl tai privatus instruktorius uždirbti nieko nenorės ir 'drož"savo lėktuvą už grašius.Parodykit tokį ant Lietuvos???
Ir Instruktorių,turinčių savo lėktuvus taip pat netaip daug.Manau,kad natūroje kiek kitaip.Tas,kas neturi savo lėktuvo ir "pažystamo"instruktoriaus,rinksis mokyklą,gi privačiai instruktoriaus,kaip tik neturintys savo lėktuvo(ar MS ar MP)Privatūs instruktoriai kaip tik mielai mokins su mokinio lėktuvu-ir litą užsidirbs ,ir pasiskraidys.
Kiek kitaip yra vakaruose.Ten,bent jau Vokietijoje,kiek teko girdėt,labiau visi renkasi mokyklą,nežiūrint,kad ten kažkiek brangiau.Vis tik jie labiau pasitiki organizacija,oficialumu,jiems taip atrodo solidžiau.Pasiūlykit,pvz vakariečiui sutaisyti jo auto dvigubai pigiau,nei servise,Manau ,nereikia sakyti,ką jis pasirinks-tave,ar dvigubai brangesnį servisą.

Pas mus,deja viskas atvirkščiai,todėl privatūs instruktoriai,be abejo bus populiaresni.Iš tikrųjų viskas susiveda tik į pinigus.Privatus instruktorius gali neturėti laiko,sirgti,jam nebūti nuotaikos ir t.t.Mokykla mokinti privalo,nors ir dangus grius.Taigi kiekvieno teisė rinktis.
P.s. neagituoju nei už vienus,tai tik mano nuomonė

[ Redaguota Kt Grd 13 2012, 08:47 ]
Į viršų
Algis
Sk Grd 16 2012, 03:33
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Aš sakiau - "pamodeliuokim". Mano versija yra A. Tavo - B. Manau, kad yra ir C bei D.
Į viršų
Tinklalapis
Ričard
Sk Grd 16 2012, 04:30
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Šitie pakeitimai daromi net negalvojant apie jokius piniginius reikalus .Nei mokyklų ,nei instruktorių. Gaila kad mokyklos mato ir gina tik savo mažą daržą.

Yra esmė atgaivint tikrųjų ULO judėjimą , konstravimą .Kad jaunuoliai savo daržinėse , klubuose su patyrusiais pilotais pradėtų vėl surinkinėt savo fantazijos skraidyklėles , lėktuvėlius, mokytis mylėti skrydį . O dabar jie sužinoję jog susikonstravus bet kokią skraidyklėlę , ją reiks registruot , bendraut su galingomis administracijomis ,kviestis tech. inspektorius , licencijuotis brangiose mokyklose ,o vilties maža ,nes klubiniai patyrę instruktoriai to viso negali padaryt. .... praeina bet koks noras ,nes iš karto ištisinis teisės pažeidimų šleifas velkasi . Geriau jau tada nieko nedaryt. Ir nebedaro .

Atrodo tais protingais ir sudėtingais įsakymais institucijos rūpinasi jų sveikata , o iš tikro žala kelis kartus didesnė negu nauda . Nes geriau iš vis niekuo neužsiimt pagal šiuos istatymus ,kad tik nieks nekliudytų institucijų ramaus gyvenimo. Taip ir nyksta skraidyklėlės , kurių konstravimas ir užaugino kadaise daugelį dabartinių konstruktorių ir pilotų.

Kodėl populiarūs motorizuoti parasparniai ? Kaina nemažesnė nei motoskraidyklės . Todėl kad jie neregistruojami . Jų techninė būklė palikta pačiam pilotui nusprest ar skrist ar žūt . Dėl paramotoro realiai nereikia bendraut su jokia institucija.
Skraidom , mokinam kaimynus , ir nežūnam masiškai.

Pabandom tai kitamęt įrodyt JIEMS , kurie labai rūpinasi mano gyvybe.

Čia šiaip sekmadieninė mintis kol pusto lauke .



[ Redaguota Sk Grd 16 2012, 04:57 ]
Į viršų
Tinklalapis
vytas
Sk Grd 16 2012, 05:16
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Ričardai,idėja graži ir sveikintina.Be abejo nerasim turbūt nei vieno,trokštančio pildyti begales blankų ir trintis valdiškų įstaigų koridoriuose,žemai lenkiantis biurokratams....bet vistik -sakykim žmonėm tiesą ir nekurkim tuščių iliuzijų.Ar tikrai pačių sukurtos ir pasigamintos "skraidyklėlės" nebereiks registruoti?Ir artik pačių pasigamintos,ar iš UK atvežtos taipogi??
Kad ir kaip graži bebūtų idėja,manau ,kad nustojo gamintis skraidymo aparatus tikrai ne dėlto,kad reikia su jais mokintis skristi ir registruoti.Tiesiog laikai keičiasi,o beto ir ekonominė situacija viską sustato į savo vietas-gamintis tiesiog brangiau gaunasi.Kad ir kaip ignoruotume piniginį faktorių,deja,deja tiesiog pigūs(nesvarbu kad 20m senumo) aparatai privertė skraidymo aparatų gamintojus atsisakyti šio amato.Tai sakau,kaip ilgametis MS gamintojas.Netgi ir sau gamintis nelabai apsimoka,nebent labai nori konstruoti,bet ne skraidyti.
Visa kita ,be abejo sveikintina

[ Redaguota Sk Grd 16 2012, 05:21 ]
Į viršų
Ričard
Sk Grd 16 2012, 05:25
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Ekoniminę situaciją supratau .
Licencijavimo daroma tvarka aišku labai jau padės ir taip klubams , bet pabandyt reikia atsikovot .
ir nemanau kad čia "valstybė sugrius".

[ Redaguota Kt Grd 20 2012, 08:27 ]
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0751sek,0.0080iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,946kb