Mano Sparnai: Diskusijos / Malūnsparniai. Sraigtasparniai / Kas Lietuvoje skraido su malūnsparniu?


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Malūnsparniai. Sraigtasparniai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kas Lietuvoje skraido su malūnsparniu?
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
An Kov 18 2008, 09:55
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Temos pradžia: http://manosparnai.eforum.lt/viewtopic.php?t=504

Senąjam forume JUOZAS49 rašė:


Skaitau forume,daro mentis,konstruoja vezimelius,bet nematau skraidanciu gyrokopteriu.As skraidau su motoskraidykle ir malunsparnis ,mano manymu,turi privalumu pries motoskraidylke.Galima laikyti garaze,isideti i priekaba,atsivezti i aerodroma ir skraidyti.Ant zemes nebijo vejo,kompaktiskas.O vaziuokle labai panasi i motoskraidykle.Aliuminis rotorius Dragon Wings pigesnis uz sparna.As ziurejau vienviecio Dominator brezinius,tai darbo tiek pat,kaip skraidykles vezimeliui pagaminti,plius galines plokstumos.Jei kas skraidot,atsiliepkit,padiskutuosim.Gal ka bendro rasim.As turiu Rotax 503 varikli,kuris labai tiktu vienvieciam Dominator. O tas kur ant buksyro tampomas,tai dviracio isradinejimas.Yra puikiu isbandytu konstrukciju ir reikia remtis i jas,o nebuti pseudo isradejais!
Į viršų
Audrius
An Kov 18 2008, 11:22
Svečias
Manau ,kad lietuvoj daranciu malunsparnius ,nera iskyrus Andriu.As planuoju atsivezti savo vasara pseudo isradima.Aisku tik gaila ,kad malunsparniais besidominciu yra labai mazai.
Į viršų
Nerijus Korbutas
An Kov 18 2008, 11:57
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Na Audriau nevisai taip, skraidė kaip žinia V.Lapėnas. Dar vienas gamyklinis kažkur lyg apie vilnių mėtėsi, nežinau ar skraido.
O iš gaminamų, nemažai padaręs buvo Vitalijus Valentukevičius, tik kažko nuleido rankas, pardavinėjo, nežinau ar pardavė, na ir aišku Andrius su saviškiu "gyroplaneriu"
Į viršų
AR
Tr Kov 19 2008, 12:56
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Nerijus Korbutas rašė ...

Temos pradžia: http://manosparnai.eforum.lt/viewtopic.php?t=504

Senąjam forume JUOZAS49 rašė:


Skaitau forume,daro mentis,konstruoja vezimelius,bet nematau skraidanciu gyrokopteriu.As skraidau su motoskraidykle ir malunsparnis ,mano manymu,turi privalumu pries motoskraidylke.Galima laikyti garaze,isideti i priekaba,atsivezti i aerodroma ir skraidyti.Ant zemes nebijo vejo,kompaktiskas.O vaziuokle labai panasi i motoskraidykle.Aliuminis rotorius Dragon Wings pigesnis uz sparna.As ziurejau vienviecio Dominator brezinius,tai darbo tiek pat,kaip skraidykles vezimeliui pagaminti,plius galines plokstumos.Jei kas skraidot,atsiliepkit,padiskutuosim.Gal ka bendro rasim.As turiu Rotax 503 varikli,kuris labai tiktu vienvieciam Dominator. O tas kur ant buksyro tampomas,tai dviracio isradinejimas.Yra puikiu isbandytu konstrukciju ir reikia remtis i jas,o nebuti pseudo isradejais!



Na pirmiausiais dekui Juozui49 uz "pseudo isradejo" titula.

Keistokai skamba tokie pasisakymai. Gal as tiesiog pateiksiu keleta argumentu ir tegul "liaudis" sprendzia kas kaip

1. kai buvo pradetas gaminti R-1 buvo 1997 m. Malunsparniu tais metais lietuvoje buvo O vnt malunsparniu pilotu 0 vnt Literaturos apie malunus beveik 0, internetu as pats nesinaudojau ir nemanau kad kas nors is musu tuomet labai jau naudojosi

2. Malunsparnis R-1 pabaigtas 2000 m ir pradeta ji bandyti. ir ne tik bandyti naujo tipo aparata bet ir pradeta mokytis SAVARANKISKAI naujo tipo aparatu skristi (be instruktoriaus - nes tokio tiesiog nebuvo ir dabar dar nera Lietuvoje)

3. 2004 metais atliktas pirmas 'tikras " skrydis kokiu 0,5 m aukstyje ir trukme apie 10 sek. Lietuvoje atsirado vienintelis SKRAIDANTIS malunsparnis ir DU malunsparniu pilotai (neskaitant prieskario LAK tureto C-30P ir Vaineikiu maluno, kuris skrido labai mazai)

4. kodel tampomas? - todel kad taip paprasciau- pakako problemu ir be motoro, patikekite manim. Buvo nueita Broliu Raitu keliu - jie pradzioje ismoko skristi savo konstrukcijos sklandytuvais o tik veliau state lektuva.

5. Su R-1 atlikta virs 100 skrydziu kuriu trukme apie 4 val

6. Gerokai veliau atsirado Lietuvoje ir kitu malunu, RAF2000, Ela ir dar vienas kurio tipo nezinau, bet tai jau VELIAU.

7. Taip kad Juozas49 taip pat sekmingai galetu vadinti pseudo isradejais pvz ir K. Petkeviciu, K. Mikalauska R. Stonku ir kitus, kurie dare skraidykles is polieteleno ir sluotkociu kazkada. Tik nesunku suprasti kad butent nuo eksperimentu viskas ir prasidejo.


Dabar Lietuvoje yra 3 malunai (gal bus ir ketvirtas) vienas gaminamas. Pilotai mano ziniomis 5-6.

O mentes DragonWings pigios kol neperki - ju kaina su muitu, PVM ir atvezimu 8000 lt mazdaug,

Jei kas nors nori gaminti ar mokytis skristi su malunu tik tam kad "i garaza telpa" ir "vejo nebijo" - tai tikrai patarciau nevargti. Malunas turi savo specifika ir cia jau reikia tikrai noreti butent maluno o ne tik "pigiai, paprastai" skristi- pigiai ir paprastai tai ULO lektuvas


Tai tokia mazdaug istorija. Nepykit jei kam atsibodo

Kas turi konstruktyviu klausimu - su malonumu atsakysiu (jei zinoma jus tenkins pseudo isradejo atsakymai )
Į viršų
juozas49
Tr Kov 19 2008, 01:54
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
Kaip minejau senam forume,atsiprasau uz pseudo isradeja.
Kas liecia rotoriu,tai ir 8000Lt normali kaina.Mes uz sparnus mokam 2800eur.Manau tai svarbiausia dalis,nuo kurios priklauso saugumas.Lenkai pardavineja savo gamybos rotoriaus mentis uz 4000zl,bet as su tokiom bijociau skristi.kaip minejau ; 1-Ar yra pilotu rengimo programa? 2-Ar isduodamos licenzijos?Ar yra pilotai instruktoriai?O kad malunsparnis nebijo vejo(stovintis ant zeme),labai didelis privalumas.Pavyzdziui lektuvo saugojimas angare kainuoja 400Lt per menesi.Per metus susidaro puse rotoriaus kainos.Vien del to as galvoju pirkti ar gaminti malunsparni.Bet neesu nelegalas ir noreciau ,kad viskas butu iteisinta.
Į viršų
KL
Tr Kov 19 2008, 03:40
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Patikslinimui: RAF-as buvo priregistruotas 2003 rudenį, matyt, panašiu metu buvo ir apskraidintas. Ar jis, vis tiktai, papuola į neSKRAIDANČIŲ Lietuvoje malūnsparnių kategoriją?
Į viršų
Audrius
Tr Kov 19 2008, 07:13
Svečias
Malunas nera toks jau tikrai pigus daiktas,kaip atrodo,prie menciu reikia dar galvos kuri tikrai nemazai kainuoja,Pvz. MT-03 maluno galva kainuoja 2700 euro.Yra aisku truputi ir pigesniu bet ar atitiks kokybe ir reikalavimus.Taip ,kad reikia padirbeti prie tokio aparato .
Į viršų
AR
Kt Kov 20 2008, 11:37
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
KL rašė ...

Patikslinimui: RAF-as buvo priregistruotas 2003 rudenį, matyt, panašiu metu buvo ir apskraidintas. Ar jis, vis tiktai, papuola į neSKRAIDANČIŲ Lietuvoje malūnsparnių kategoriją?



Gali buti kad RAFas skrido jau 2003 rudeni. As tik norejau pasakyti kad kai 2000 pradejau savo aparato bandymus tai jokios patirties Lietuvoje tikrai nebuvo (pvz tas rafo savininkas samdesi vokieti instruktoriu). Bandymai R-1 truko 4 metus (tikliau 4 sezonus) todel kad buvo labai daug klaustuku, labai maza laisvo laiko ir nedideliu perdirbimu -patobulinimu. Atskira tema galima butu is bandymu parasyti

siandien dienai yra turbut vienas legalus maluno pilotas (A. Bezaras) ir dar kokie 3-4 "nelegalus"

gali buti kad Bezaras turi instruktoriaus kvalifikacija bet tiksliai nezinau. Jis Su a.a. Lapenu norejo kurti malunu mokykla, dabar neturiu info ar jis tes mokyklos kurima kar ne.

[ Redaguota Kt Kov 20 2008, 11:38 ]
Į viršų
juozas49
Kt Kov 20 2008, 01:43
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
Gal kas zino Bezaro telefona,arba gal jis pats atsilieps.As turiu rysi Wroclave su malunsparniu pilotais,bet toli vaziuoti ir laiko uzims kelias dienas.
Į viršų
KL
Kt Kov 20 2008, 03:25
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
http://www.elaautogyro.eu/contacts_lt.php
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0880sek,0.0122iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,883kb