Mano Sparnai: Diskusijos / Svetainės Archyvas / Lengvosios aviacijos perspektyvos


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lengvosios aviacijos perspektyvos
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Algis
Pr Kov 04 2013, 05:44
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1993

Kornelijus rašė ...

Algi, manęs niekas nesamdė ir užsakovų aš neturiu...

Ponas Kornelijau. Jei Jūsų niekas nesamdė tai iš kur toks Jūsų suinteresuotumas ULOPF vidaus reikalais? Kaip tai nepamenu, kad Jūs būtumėte dalyvavęs ULOPF organizacinėje ir sportinėje veikloje. Kokiame AK skraidote ir su kokio tipo OL? Kokiose ULOPF varžybose dalyvavote? Koks Jūsų valandinis priskraidymas? Kodėl atsirado toks agresyvus Jūsų laiškas Mažintui? Ir dar ant firminio advokatų kontoros blanko!!! Įtikinkite mane savo nesuinteresuotumu ir aš Jūsų viešai atsiprašysiu dėl savo įtarimų.
Kornelijus rašė ...

Manau, tiek aviatoriams, tiek LAK ir CAA bus svarbu žinoti, kokios klasės pilotai vienija šią federaciją, ir kokia šių pilotų patirtis, nes pagal tai bus galima daryti išvadas apie atstovaujamus interesus

CAA, LAK ir aviatoriai žino, kad ši federacija vienija RA, RW ir RP klasių pilotus. Kodėl "aviatoriams" nerūpėjo šioje federacijoje esančių pilotų patirtis, kai ULOPF nariais buvo klubai. Juk klubai kaipo tokie neskraido ir jokios patirties neturi. Skraido tų klubų pilotai. Tie pilotai niekur nedingo. Jie ir toliau skraido. Ir jų patirtis niekur nedingo. Ji tik išaugo per tuos metus. Ar reikėtų suprasti Jūsų tokį klausimą kaip norą gauti informaciją ir jos pagalba sumenkinti ULOPF narių vertę CAA ir LAK? Atseit ten pririnko vien PPG ar RWL ir tai tik su pora valandų priskraidymo, todėl į juos neverta kreipti dėmesio. Neturiu jokio noro aiškinti Jums kokia, pavyzdžiui, mano patirtis. Kur kiek ir kokiose varžybose esu dalyvavęs. Kokias vietas užėmęs ir kiek priskraidęs. Tai mano asmeninis reikalas. Žinoma Jūs galite pasiteirauti pas kitus. Tie kas mane pažysta - pasakys.
Į viršų
Tinklalapis
JonasKr
Pr Kov 04 2013, 07:38
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Hmmmm... dabar jau įdomu, kiek žmogų šalelėje pragyvena iš pilotų mokymo - tik iš pilotų mokymo. Ir kokį gerbūvį jie iš to sau turi susikūrę. Ryškiai po šiuo ginčų ledu teka paslaptingos srovės...
Į viršų
AR
Pr Kov 04 2013, 08:21
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
Algis rašė ...

Kodėl atsirado toks agresyvus Jūsų laiškas Mažintui? Ir dar ant firminio advokatų kontoros blanko!!!


Kas per laiskas? Gal galima suzinoti apie ka ir kodel?
Į viršų
Kornelijus
Pr Kov 04 2013, 08:54
Užsiregistravęs dalyvis #421
Prisijungta: Tr Bir 17 2009, 12:55
Pranešimų: 24
Sveiki Algi,
Aš turiu PPL (A) licenciją, kartu ir ultralengvuosius orlaivius skraidinu su PPL kvalifikacija.
su Cessna priskraidęs apie 60 val., prieš keletą metų įsigijau ir pats atstačiau čekų ULO TL-132 Condor, su juo suskridau apie 100 val (Paluknyje). Jaunystėje savarankiškai skraidžiau su sklandytuvais (su Blaniku suskridau apie 100 val., su balta technika - nepradėjau) ir savo aviacijos aušroje (prieš pat nepriklausomybę) – su JAK-52 apie 50 val (savarankiškai neišėjau...)
Taip pat padėjau įsteigti paramotoristų klubą Penktasis vandenynas ir esu jo narys nuo steigimo. Su paramotoru pradėjau skraidyti dar iki įsteigiant PV ir priskriejęs apie 100 val. Iki paramotoro skraidžiau pas Ženia Blokha laisvu skrydžiu parasparniu.
Praeitas metais savo Condorą pardaviau – žvalgausi ko greitesnio. Šį sezoną mąstau sulėkti su sklandytuvais (praeitais metais Vilniaus aeroklubas mane priėmė į savo narių tarpą), taip pat šiemet įsigijau paramotorą Moster-185. Tiek kukliai apie save.
Tiesa dar sudalyvavau varžybose prieš porą ar trejetą metų Biržuose ir prieš porą metų - paluknyje.

Kai viskas gerai, yra viskas gerai. Kai bėda – kaip ir kiekvienas aviatorius, norėčiau nors kažkuo padėti...
Kadangi man teko garbė sudalyvauti praeitame LAK tarybos posėdyje, iškilusi problema pati įtraukė mane į įvykių sūkurį – prižadėjau LAK prezidentui Jonui Mažintui nelikti abejingu šiai problemai.

Pagarbiai
Kornelijus Pivoriūnas
+37069999370

[ Redaguota Pr Kov 04 2013, 09:00 ]
Į viršų
Rolandas
Pr Kov 04 2013, 10:29
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Kornelijus rašė ...


Kadangi man teko garbė sudalyvauti praeitame LAK tarybos posėdyje, iškilusi problema pati įtraukė mane į įvykių sūkurį – prižadėjau LAK prezidentui Jonui Mažintui nelikti abejingu šiai problemai.

Pagarbiai
Kornelijus Pivoriūnas
+37069999370

Tikrai puiku kad rūpiniesi. Norėtųsi kad kaip juristas tai darytum objektyviai ir nešališkai, pasiskaitęs ULOPF įstatus. PVZ ten parašyta kas yra konferencija, taryba, prezidentas, kokie jų įgaliojimai ir funkcijos.
Ir nepamiršk konflikto esmės. Vieni nori iš aviacijos kuo daugiau uždirbti, kiti leisti išmokti skristi ir žmonėms su plonesne pinigine.
Kalbos apie tai, kad nukentės skrydžių saugumas laužtos iš piršto. Žinau daugybę avarijų, įvykusių mokyklose. Esu įsitikinęs kad visko centras instruktorius, nekompetetinga mokyklos vadovybė dažnai tik didina avaringumą. Galiu tai pagrįsti faktais.
Žinau ir kitą dalyką-ten kur mokyklai vadovauja patyręs ir atsakingas pilotas, avarijų beveik nebūna. Tačiau ne visos mokyklos tokios...

[ Redaguota Pr Kov 04 2013, 11:07 ]
Į viršų
AR
Pr Kov 04 2013, 10:39
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
Kornelijus rašė ...


Taip pat padėjau įsteigti paramotoristų klubą Penktasis vandenynas ir esu jo narys nuo steigimo.


Ar tikrai esate visikai nešališkas? Turiu galvoje kad sis klubas (bent jau klubo vadovybe) yra viena is konflikto saliu.
Į viršų
Kornelijus
Pr Kov 04 2013, 11:50
Užsiregistravęs dalyvis #421
Prisijungta: Tr Bir 17 2009, 12:55
Pranešimų: 24
Rolandai, praeitą savaitę teko bendrauti ir su licencijavimo skyriaus vedėju Stasiu Čiviliu (tvarkiausi savo PPL pratęsimo reikalus). Šnektelėjome ir apie ULO licencijavimą. Stasys Čivilis kaip tik ir užsiminė apie tokią galimybę – tiesiog tai tik reikia tinkamai reglamentuoti...
Taip pat 100 proc sutinku, jog ne mokykla, bet konkretus instruktorius išmoko žmogų valdyti orlaivį.
Manau, kad procedūrų forma neturėtų turėti įtakos galutiniam tikslui. Jei žmonėms patogiau ir paprasčiau kurti mokyklas – tegu kuria, jei instruktoriai nori tiesiogiai be struktūros vykdyti tokias funkcijas – tai irgi reikia palaikyti. Tai sąlygoja gyvenimo kasdienybė – jei mokinių daug, paprasčiau specializuotis (vienas – teorijos specialistas, kitas – teisės, dar kitas – praktikos), jei mokinių keli – pakanka ir vieno specialisto.

Penktajame vandenyne aš nuo jo steigimo, tačiau mano veikla jame apsiribojo jo steigimu ir keliomis varžybomis jo veiklos aušroje. Visuomet pasiruošęs patarti teisės klausimais, jei tokių kyla (nebūtinai PV). Visur yra puikių žmonių.

Pagarbiai
Kornelijus Pivoriūnas
+37069999370
Į viršų
Marius
Pr Kov 04 2013, 12:03
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Skaitau ir suprati negaliu, tai ar po paskutinių permainų ULOPF buvo sunaikintos mokyklos, ar buvo uždrausta jų veikla? Man atrodo, kad buvo siekiama suteikti vienodas teises tiek mokyklom, tiek pavieniams instruktoriams.
Be to pagal ankstesnę tvarką, kai kuriuos pilotus kaip ir atstovavo klubai, bet ne visada būtinai jų nuomonė sutapdavo su klubo. Aišku, bet kada gali iš klubo išstoti, bet kaip tuomet reikšti savo nuomonę vienu ar kitu klausimu?
Į viršų
NNN
Pr Kov 04 2013, 12:13
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Būtų smagu pamatyt Kornelijų dalyvių tarpe šių metų LR ULO čempe Utenoj ... Tik iš anksto išmesk GPS'us, išvaikyk "VOR'us" iš kabinos, nes viskas, ką turėsi iš nav. prietaisų bus kompasas (bet iš jo jokios naudos, nes maršruto kursai nebus nurodyti). Radijo ryšys taip pat uždraustas. Žemėlapį gausi, dar gausi apie 8 vietovės nuotraukas (reiks atpažint vietovės elementus skrendant ir 1 mm tikslumu pažymėt žemėlapyje) ir turėsi išlaikyt nekintantį greitį žemės atžvilgiu ir porą valandų skrist 500 m pločio laužytu koridorium (už iškrypimą baudos), bei nusibraižyt maršrutą ore. Ore kartu bus dar apie 30 orlaivių, skrendančių tuo pačiu (bet nebūtinai, nes keli būtinai pasiklys ir skris priešinga kryptimi) maršrutu, todėl reiks viena akimi žiūrėt kas daros aplink, kita į žemėlapį, trečia į chronometrą, ketvirta į prietaisus (ooops ... žmogus tik dvi turi ... ). Kaip tai padaryt instruktoriai išmoko, nežinau ar mokyklos irgi?

O čia tai tik tuščias burnos aušinimas. Panaudokim "Learning-by-doing" metodą Pasimatysim Utenoj?

Į viršų
NNN
Pr Kov 04 2013, 12:15
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Būtų smagu pamatyt Kornelijų dalyvių tarpe šių metų LR ULO čempe Utenoj ... Tik iš anksto išmesk GPS'us, išvaikyk "VOR'us" iš kabinos, nes viskas, ką turėsi iš nav. prietaisų bus kompasas (bet iš jo jokios naudos, nes maršruto kursai nebus nurodyti). Radijo ryšys taip pat uždraustas. Žemėlapį gausi, dar gausi apie 8 vietovės nuotraukas (reiks atpažint vietovės elementus skrendant ir 1 mm tikslumu pažymėt žemėlapyje) ir turėsi išlaikyt nekintantį greitį žemės atžvilgiu ir porą valandų skrist 500 m pločio laužytu koridorium (už iškrypimą baudos), bei nusibraižyt maršrutą ore. Ore kartu bus dar apie 30 orlaivių, skrendančių tuo pačiu (bet nebūtinai, nes keli būtinai pasiklys ir skris priešinga kryptimi) maršrutu, todėl reiks viena akimi žiūrėt kas daros aplink, kita į žemėlapį, trečia į chronometrą, ketvirta į prietaisus (ooops ... žmogus tik dvi turi ... ) ... orlaiviai būna gana arti vienas kito, nes startuoja max. 3 min. intervalu. Kaip tai padaryt instruktoriai išmoko, nežinau ar mokyklos irgi?

Dar Tau turės užtekt 100 x 25 m aikštelės pakilt ir nutūpt, ir sustot (už išriedėjimą už ribų - "0" taškų).

Na, o po čempo uždarymo - vakaronė, laužas, pokalbiai "iš širdies" ir t.t.

O čia tai tik tuščias burnos aušinimas. Panaudokim "Learning-by-doing" metodą Pasimatysim Utenoj?




[ Redaguota Pr Kov 04 2013, 12:27 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0666sek,0.0053iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,957kb