Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Tepalo šildymas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Tepalo šildymas
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
jankelis
Pr Kov 11 2013, 10:10
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Tarp kitko, tamstos Rolando ir buvo pas mane įtaisyta ir vargo žiemą neturėjau. Bet kai pakeičiau kitą tepalo baką, tai dabar ilgesingai laukiu šilto pavasario. Gerai, kad kolegos negaili ir duoda paskristi.
Į viršų
Vainius
Pr Kov 11 2013, 11:27
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
O jei įrengt dviejų sienų tepalo baką kuriame tarp sienų būtų aušinimo skystis, kuris būtų sujungtas per čiaupą su varikliu, ir šildyt vandenį tarkim, kad ir tenu, ar "šlapia" webasta? ir pašiltų variklis, ir tepalas. Atleiskit jei nusišnekėjau, tiesiog dėstau garsiai mintis
Į viršų
Marius
An Kov 12 2013, 08:56
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Rolandai, gal čia ką įdomaus rasi, ar gerų minčių kils:
http://www.defa.com/lt/automotive/warmup/find_your_engine_heater/
Į viršų
Rolandas
An Kov 12 2013, 02:14
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Šarūnas užvedė ant kelio:
Daugumos variklių, naudojančių MS-20, iki 5 min leistina galvutės temperatūra-250 laipsnių. Įvertinus tai, kad instrukcijos rašomos ir žiopliems pilotams, galimas prietaiso paklaidas galima galvoti kad ir 270 dar ne tragedija.
Išeitų, jei tenas nekaitina daugiu 250, viskas gerai.
Į viršų
Juozas
An Kov 12 2013, 11:28
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Taip, viskas gerai. Jei teno temperatūra neviršyja maksimaliai leistinos galvutės temperatūros (plius paklaida žiopliems pilotams) , tepalui nieko blogo neatsitiks. Apsidraudimui, galima tepalo šildymo laiką pridėti prie eksplotacijos laiko.
Į viršų
AR
Kt Sau 16 2014, 10:49
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Atlikom eksperimenta- rezultatai nustebino. bandymas buvo atliekamas su tokiu tenu (galia 500W) ir alyva MS20.



Alyva prie sildytuvo verda! Alyvos konvekcija nevyksta - isiles sluoksnis nesimaiso su salta alyva. Naudojant tenus reikia mazinti itampa transformatoriumi, tuo paciu mazes teno galia ir pavirsiau temp. Manau reikia tiek mazinti itampa, kad tenas ore neikaistu daugiau nei koki 100 laipsniu ir tiesiog ilgiau sildyti tepalo baka.. Kai turesiu rezultata su trafu - parasysiu.

P.S. Nors diskutavome, kad motoro galva kaista virs 200 laipsn. ir alyvai turetu nieko nenutikti, taciau kai kuriose lektuvuose budavo alyvos isejimo (is karto uz motoro) termometrai ir instrukcijoje nurodyta kad max temperatura- 125. jei virsyjama reikia keisti alyva. Kalbu apie MS20

[ Redaguota Pn Sau 17 2014, 08:23 ]
Į viršų
Rolandas
Kt Bal 30 2015, 10:01
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Teną įsirengiau, keletą kartų šildžiau tepalą ir tvirtai galiu pasakyti-taip daryti negalima...
Tepale atsirado daug nuodegų, kurių nenaudojant teno nebūdavo.
Į viršų
AR
Kt Bal 30 2015, 11:25
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Rolandas rašė ...

Teną įsirengiau, keletą kartų šildžiau tepalą ir tvirtai galiu pasakyti-taip daryti negalima...
Tepale atsirado daug nuodegų, kurių nenaudojant teno nebūdavo.



taigi jau pries metus rasiau apie atlikta eksperimenta

iseitis yra- reikia i 220 V tena paduoti mazdaug apie 24-27 V tuomet alyva neverda. Taciau ir teno galia tampa 10 kartu mazesne!
Ir gali gautis, kad norint isgauti pakankama galia reikes labai dideliu gabaritu teno

[ Redaguota Kt Bal 30 2015, 11:26 ]
Į viršų
jankelis
Pn Geg 01 2015, 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
. Rašiau anksčiau, kaip kaitinant lietlempe karterį, buvo užkaltas sunkvežimio variklis.

[ Redaguota Pn Geg 01 2015, 10:48 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0640sek,0.0064iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,883kb