Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Šimi |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Laisvai besiorientuojantis priekinis ar užpakalinis ratukas, dideliu greičiu riedėdamas asfaltu, pradeda greitai sukiotis į šonus-prasideda šimi. Važiuoklei tenka didelės apkrovos, palygint greitai konstrukcijoje kas nors lūžta. Apkaltinama konstrukcija, virinimo siūlė, pamirštant tikrąją priežastį. Ant gruntinio tako tokio reiškinio stebėti neteko. Pajutęs drebėjimą, pilotas dažnai tai palaiko tako nelygumais ir skraido toliau. Labai gerai patikrinti ar ratas šimiuoja galima stebint iš šono. Reiškinio išvengti galima tik slopinant svyravimus apie vertikalią ašį hidrauliniu slopintuvu(RK-5) arba trintimi(RK-6,7,9). Trinčiai sukurti dažnai ant rato vertikalios ašies dedama perpjauta plastikinė įvorė, paveržiama plienine juosta. Kai kada veržiama iš ašies galo. Reikia nuolat tikrinti, ar įveržimas pakankamas. Ratas apie vertikalią ašį turi sukiotis sunkiai, tačiau dar paliekant galimybę daryti posūkius. Konkreti jėga nustatoma eksperimentuojant. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Anglai į MS montuoja tokius slopintuvus (foto apačioje juodas vamzdukas). Gale yra rankenėlė, kurią sukiojant gali reguliuoti slopintuvo veikimo stiprumą. Bet man atrodo, kad tai ne visai teisingai suprojektuotos važiuoklės pasekmė, jos sprendimo būdas. Tinkamai parinkus ratuko sukimosi ašies kampą ir ratuko išnešimą atgal už jos toks reiškinys neturėtu pasireikšti. Bet gal ir klystu. [ Redaguota Kt Lie 11 2013, 09:52 ] | ||
Į viršų | | ||
inžinierius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #301 Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51Pranešimų: 93 | Sveiki, reiškinys apibūdinamas konstrukcijos standumu, deformacijomis nuo priverstinių išorės jėgų poveikio. Plačiau pasianalizuoti galima- http://old.as-club.ru/kurs3/aero/html/kurs_438_0.html | ||
Į viršų | | ||
Bronius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #112 Prisijungta: Pn Geg 09 2008, 12:44Pranešimų: 13 | Kažkas panašaus yra britvinių motociklų klasėje, prie vairo, kad nepasigautu rezonansinis drebėjimas | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Marius rašė ... Anglai į MS montuoja tokius slopintuvus (foto apačioje juodas vamzdukas). Gale yra rankenėlė, kurią sukiojant gali reguliuoti slopintuvo veikimo stiprumą. Bet man atrodo, kad tai ne visai teisingai suprojektuotos važiuoklės pasekmė, jos sprendimo būdas. Tinkamai parinkus ratuko sukimosi ašies kampą ir ratuko išnešimą atgal už jos toks reiškinys neturėtu pasireikšti. Bet gal ir klystu. Labai norėčiau gauti tokį slopintuvą. Šimi galima apmažinti tik naudojant kvadratinio skerspjūvio ratuką, tačiau pinai susitvarkyti padeda tik slopintuvai-hidrauliniai arba trinties. Žinau daug atvejų Lietuvoje, kai ignoruojant šį reiškinį buvo sulaužytos važiuoklės, lėktuvai. Tikrinimo testas: Ant asfalto nutūpus lėktuvui, ratas neturi drebėti. Stebėtojas stovi šalia tūpimo juostos. Drebėjimas visiškai neleistinas, jo ignoravimas visada prišaukia bėdą. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?30412.140 Šimi slopintuvas-juostinis stabdis matomas virš ratuko šakės. [ Redaguota Pn Lie 12 2013, 12:57 ] | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | O jei panaudojus tokį demferį? http://www.motociklas.eu/index.php/tinklaratis/229-vairo-demferis | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Gali Rolandai pabandyt parašyti www.pmaviation.co.uk gal galima užsakyti. Arba dar kaip sprendimo variantas, mačiau ant kelių orlaivių uždėti du automobilio bagažinės amortizatoriai iš abiejų šakės pusių. Tvirtindamas skirtingu atstumu nuo pasisukimo ašies, gali reguliuoti stiprumą. va tokie: http://www.detalita.lt/Detales/Auto-detales/Kapoto-bagazines-amortizatoriai vakare jei turėsiu laiko, paieškosiu tų važiuoklių foto. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Vainius rašė ... O jei panaudojus tokį demferį? http://www.motociklas.eu/index.php/tinklaratis/229-vairo-demferis Liuks, kur gauti? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | http://www.autogidas.lt/yamaha-r1-2009-27115810.html http://www.bikeshop.lt/dalys/vairo-demferiai/lsl-vairo-demferis-motociklui-honda-cbr-900rr-98-99.html | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System