Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Teisinė informacija LAF/ULOPF inspektoriams


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Teisinė informacija LAF/ULOPF inspektoriams
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
KL
Sk Grd 02 2012, 06:01
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Labas visiems kolegoms,
Noriu šioje temoje patalpinti informaciją visuomeniniams inspektoriams.
Jeigu galima, diskusijas šiais ir kitais klausimais veskime kitose temose, čia palikdami tik nuorodas į dokumentus.
O gal yra kita archyvo forma, lengvai pasiekiama, bet apsaugota?
Lauksiu pasiūlymų.

Kol kas čia įdedu CAA/ULOPF/LAF seminaro, įvykusio 2012-12-01 Aleksote, Lietuvos aviacijos muziejuje, prezentacijas.
caa-ulopf-laf_mokymai.rar


[ Redaguota Sk Grd 02 2012, 06:34 ]
Į viršų
KL
Sk Grd 02 2012, 06:14
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Čia pridedu statistinę medžiagą, naudotą seminare: ULO/MKO skaičiai ir t.t.
ulo_statistika.rar
Į viršų
KL
Sk Grd 02 2012, 06:22
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Eksperimentinių oraivių klasės, pagal EASA ir CAA kriterijus:
exp-annex_ii_klases.doc
Į viršų
KL
Sk Grd 02 2012, 06:26
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
ULO-MKO patikrų blankai:
ulopf_forma_f01l.doc
caa_orl-03_patikra.doc
Į viršų
KL
Pr Grd 03 2012, 02:24
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Dokumentų, reikalingų eksperimentinio orlaivio registravimui ir tinkamumo skraidyti pripažinimui, sąrašas.
Pastaba: Tik informacijai, tiksliau - žr. teisės aktus.

eksp._orlaivio__dokumentai.doc
Į viršų
AR
Pr Grd 03 2012, 03:45
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

KL rašė ...

ULO-MKO patikrų blankai:
ulopf_forma_f01l.doc
caa_orl-03_patikra.doc

dar reikia ir paraiskos:


paraiska_skristi_arba_tsppp.doc

[ Redaguota Pr Grd 03 2012, 03:46 ]
Į viršų
KL
Pr Sau 07 2013, 01:11
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
LAF/ULOPF inspektorių sąrašas jau pateiktas patvirtinimui, bet reikia surinkti informaciją apie jų patirtį ir išsilavinimą. Kai kurių jau turiu, bet daugelio, ypač naujų kandidatų, dar trūksta.

Todėl prašau visų kandidatų atsiųsti tokią informaciją:
-išsilavinimas (diplomų kopijos)
-spec. kursai (pažymėjimų kopijos)
-patirtis (piloto lic., nuo kada skraido)
-narystė techninėje komisijoje (nuo kada)
-techniko-mechaniko lic. (jeigu yra), nors - šitą turim patys, nebūtina
-tel., el. paštas
-galima ir kitą susijusią informaciją, per daug nebus.

Galima atsiųsti tiesiai man leonavicius©gmail.com , arba per Renatą.
Ačiū
Į viršų
KL
Pr Spa 07 2013, 02:51
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Pagal susitarimą su Povilu K. įdedu naujas taisyklių redakcijas:
1. Specialiųjų tinkamumo skraidyti pažymėjimų (STSP) išdavimo taisyklės,
2. Paraiška STSP išduoti,
3. Mėgėjiškos konstrukcijos orlaivių (MKO) gamybos ir techninės priežiūros taisyklės,
Primenu, kad čia tik projektai, jais vadovautis dar negalima. Galima tik teikti pastabas-pasiūlymus
stsp_projektas.doc
mko-projektas.doc
stsp_paraiska_pavyzdys.doc

Senos taisykles:
1.STSP
2.MKO
Žiurėdami nepamirškit ir pakeitimų (yra speciali nuoroda).


[ Redaguota Pr Spa 07 2013, 10:20 ]
Į viršų
PovilasK
Pr Spa 07 2013, 07:35
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Patikslinu - aš irgi projektą matau pirmą kartą.
Manosparnai.lt forumas buvo pasirinktas tam, kad vyktų konstruktyvi diskusija, visiems pradedant nuo "0".

Dabartinė situacija:
*Visų orlaivių registracija ir tinkamumas - CAA.
*iki 450 kg Inspektoriai - CAA ir ULOPF (CAA direktoriaus raštu)

Situacija po CAA pakeitimo:
*<115 kg orlaiviai - supaprastinta tvarka.
*>115 kg orlaivių registracija ir tinkamumas - CAA.
*iki 450 kg Inspektoriai - CAA ir ULOPF

Pirmas pasiūlymas:
- Padidinti svorį nuo 115 iki 120 kg (kaip Vokietijoje).

Bendras tokių projektų tikslas turėtų būti mažinti dokumentacijos sudėtingumą/mažinant biurokratiją, perkeliant kuo daugiau atsakomybės ant lėktuvo savininko.
Manau, jog per pora savaičių galima susipažinti, palyginti ir išsakyti savo nuomones.

Kęstuti - gal būtų pridėti dabartinį taisyklių variantą ?

Komentuoti siūlau taip:
[Punktas] [Tekstas] [komentaras] [siūloma redakcija/kita informacija]

Vieno - dviejų žodžių komentarus siūlau tiesiog ištrinti.
Į viršų
Tinklalapis
Valdas-Fox
Kt Spa 10 2013, 11:50
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
PovilasK rašė ...

Pirmas pasiūlymas:
- Padidinti svorį nuo 115 iki 120 kg (kaip Vokietijoje).


Na, jeigu Povilas siūlo padaryti 120kg klasę kaip Vokietijoje, tai aš siūlau perimti daugiau vokiškos sistemos komponentų:

- UL orlaivių registracija - federacijoj(*)
- UL orlaivių tinkamumas - federacijoj (*)
- UL inspektoriai - federacijos (*)
- UL tinkamumas patvirtinamas inspektoriaus UL valdytojui išduodamu standartiniu patikros lapu(panašiai kaip ir automobilių srityje), kurį reikia vežiotis kartu su UL dokumentais. Jeigu orlaivis atitinka reikalavimus toks lapas išduodamas apžiūros vietoje (jokių paraiškų pildymo, siuntinėjimo paštu, etc). Palaikomas minimalus būtinas biurokratijos lygis. Jeigu UL neatitinka reikalavimų, lapas neišduodamas ir vadytojui teks susitarti su inspektoriumi dėl dar vieno susitikimo. Kainas už apžiūrą nustato kiekvienas inspektorius kaip atskiras ūkinis vienetas.

(*) - federacijos gali būti kelios, taip kaip pvz Vokietijoj DAeC ir DULV federacijos užsiima UL orlaivių registracija, technine prieižiūra, pilotų, instruktorių bei tech. priežiūros specialistų mokymu ir licenzijavimu. Lietuvoje tai galėtų būti ULOPF ir Aviakonstruktorių federacija.

Visos šios priemonės užtikrins rinkos skaidrumą, leis susiformuoti konkurencijai techninės apžiūros paslaugų sferoje ir leis išvengti korupcinių/kartelinių susitarimų kai tik tam tikriems asmenims neaišku pagal kokius kriterijus yra suteikiama teisė "spausdinti pinigus".
Aišku, analogiškos priemonės "turėtų "būti įgyvendintos ir licenzijavimo srityje, pvz turi būti nustatyti objektyvi ir visiems vienoda inspektorių licenzijavimo tvarka, kaip pvz kursai ir egzaminai.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1008sek,0.0106iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,887kb