Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Lengvosios aviacijos valdymo modelis


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lengvosios aviacijos valdymo modelis
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Algirdas L
Pr Grd 16 2013, 01:14
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Na, Dovydas S ir anksčiau nepasižymėjo bendravimo kultūra su vyresniais amžiumi, patirtimi, pareigomis.Reikėtų suprasti, kad toks elgesys ir norai lengvai gali pakenkti visai aviacinei visuomenei, tai ne tik Tavo reikalas.
Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 16 2013, 01:34
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Sutinku sutavim Gintai kai kur pasikarščiuota , bet tam irgi yra priežastys. Sutikite kad kiekvieną žmogų galim išvest iš kantrybės ne išimtis ir aš.(už tai ir sakiau tegu įdeda visą bendrvimą o ne iškarpą)
Bet tiek jau to yra kaip yra.
Nesutinku dėl jusų pozicijos ,kad dėl KL yra viskas tvarkoj, tikrai taip nėra, Gintai jūs su juo esate seni draugai ,todėl ir neturite problemu jis su jumis tiesiog kitaip elgiasi nei su kitais žmonėmis.
Man asmeniškai irgi nėra buve didelių problemu su registracijom, bei tinkamumais išskyrus KL nesuprato pirkimo sutarties anglu kalba kuri buvo sudaryta iš vieno sakinio " aš perku, jis parduoda' tai važiavau namo be tinkamumo ir registracijos , padariau Šilutėje vertimą to sakinio ir vežiau vėl , aišku dadėjau didelį karšy tai registracija nebeužstrigo , viskas ok. . Tik va klausimas ar ir iš Lenkų CAA pareikalavo pateikto dokumento apie STOLO bėdas , kad anie padarytu dokumento vertimą ??? Greičiausiai ne .... va apie ka mes kalbam.
"Savage atvejis" tai lašas jūroje tiesiog ties juom nusprendžiau nebetylėti.
atsiklausiu skundų savininkų ar neprieštarauja ir vakarop įdėsiu visus į forumą , tikrai įspudingai pas mus dirba orlaivių skyrius .
Į viršų
Rolandas
Pr Grd 16 2013, 01:59
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Visi ULO, kaip ir savos gamybos lėktuvai yra eksperimentiniai. Eksperimentiniams lėktuvams neribojamas nei vietų skaičius, nei skridimo svoris. V.Kensgailos dvimotoris lėktuvas taip pat priklauso šiai klasei, tiesa dėl sudėtingumo jį apžiūrėjo gal 4 inspektoriai.
Išeitų kad ir Dovydo ir Kensgailos ir mano lėktuvai apžiūrimi pagal tas pačias paprastas taisykles.
Gal natūralu, jei žmonės nori lengvatų sau. Tačiau ką galima supaprastinti? Lengvų lėktuvų visai netikrinti? Leisti skraidyti neužkontrintu valdymu? Leisti skraidyti surūdijusiems ir apleistiems lėktuvams?
Kuo turėtų skirtis eksperimentinio orlaivio patikra, jei jo skridimo svoris 445 kg nuo 500, 700, 900 kg sveriančio orlaivio?
Jei nebūtų reikalaujama nepagrįstų išskirtinių privelegijų sau, bendrai tikrai daugiau nuveiktume. Ir man būna nepriimtinų dalykų CAA orlaivių skyriaus darbe, tačiau neaiškumai lengvai sprendžiami diskutuojant, o ne koliojantis necenzūriniais žodžiais.
Į viršų
gintas
Pr Grd 16 2013, 02:17
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 487
Siūlau visiems nusiraminti, ir pradėti diskusiją iš esmės.
Ypatingai siūlau nusiraminti tau Dovydai kol dar daugiau nepriskaldei malkų.Rašydamas ŽODĮ gerai pagalvok ką rašai......
Į viršų
vytautas 42
Pr Grd 16 2013, 03:54
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Nesutinku dėl jusų pozicijos ,kad dėl KL yra viskas tvarkoj, tikrai taip nėra, Gintai jūs su juo esate seni draugai ,todėl ir neturite problemu jis su jumis tiesiog kitaip elgiasi nei su kitais žmonėmis.
Tikrai Dovydai esi neteisus dėl šių žodžių ( aukščiau ) . Vasarą registravom dvi motoskraidykles - vieną savadarbę ir kitą lenkų gamybos Jazz . Apžiūrėti buvo atvažiavęs Kęstutis Leonavičius , tiek aš , tiek jis , iš arti vienas kitą turbūt pirmą kartą matėme , apie kažkokią draugystę ar pažintis kalbos būt negali , bet apžiūrint ie registruojant jokių problemų nekilo . Tiesiog apžiūrėjo , nurodė trūkumus , kokie jo manymu buvo , susirinko popierius ir išvažiavo . Po savaitės atsiėmėm TSP ir registracijos pažymėjimus .
Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 16 2013, 05:35
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487

Rolandas rašė ...

Leisti skraidyti neužkontrintu valdymu? Leisti skraidyti surūdijusiems ir apleistiems lėktuvams?


Gerai prieikim esmės : ar ULO reikalingas TSP apskritai ??? PVZ .: prieš dvi savaites patikrintas lėktuvas, gautas TSP anspaudas ir prašs. Aš lėktuva visiškai išardau pkraunu ant priekabos nuvežu 3000km, surenku ir skraidau , tai ar turi prasmės prieš tai buves patikrinimas ???? ir ar priklauso jo tecninės bukės patikimumas nuo inspektoriaus tikrinusio lėktuvą ???

Į viršų
gintas
Pr Grd 16 2013, 06:36
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 487
Varžybose dalyvauja profai.Surinkdamas lėktuvą pats už jį ir atsakai.Nežiūrėk į pavienius atvejus.Kalbam apie visumą.
Į viršų
Dovydas_S
Pr Grd 16 2013, 06:53
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Nu gerai kitas atvejis : patikrina lėktuva viskas ok. gaunu anspauduka į TSP
po poros savaičių reikia pakeisti starterio angliukus, išsiimu visą varikli nes kitaip neina prieiti , pakeičiu , ar atsakomybė tebelieka ant inspektoriaus ??? .
Kadangi technika yra asmeninė nuosavybė, tai kiekvienas ir esame patys atsakingi už jos būklę ir tam neturi jokios įtakos visos patikros ir tt..
Sutikčiau registruojant reikėtu įsitikinti ar daiktas išviso gali skraidyti , bet kasmetinė nesertifikuotos eksperimentinės technikos patikros manau visiškai nereikalingos.

[ Redaguota Pr Grd 16 2013, 06:54 ]
Į viršų
Algirdas L
Pr Grd 16 2013, 07:15
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Dovydai S!!! KL seminaro metu ir siūlė automatiškai pratęsti tinkamumą be jokių antspaudukų, jeigu lėktuve laiku atlikti reglamentiniai darbai, juos įrašant į bortžurnalą ar formuliarą.Gal kas nesuprato ar negirdėjo... Kam laužtis pro atviras duris?
Į viršų
vytas
Pr Grd 16 2013, 07:27
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Čia gal jau biškį nusismulkinom,bet nesuprantu,kodėl Dovydas taip kategoriškai prieš metines patikras. Man pačiam dažnai tenka perrinkinėt lėktuvėlius.Stengiuosi nesuklysti ir neužmiršti ko nors tikrai ne dėl kažkieno parašo.Ir vistiek nesivaržau paprašyti pašalinių žmonių "užmesti akį".Svetima akis kartais pamato,ką tu praleidi.Man pačiam teko ne kartą visai atsitiktinai ir pas patyrusius pilotus pastebėti defektus,dėl kurių iki avarijos buvo likę visai nedaug.Pvz pas keletą lėktuvų prasitrynusias Rotaxo 912 vandens šlangas,prasitrynusius vamxdžius ir pan. Juk apžiūra,tai netik "priekabiavimas" kad pas tave tas ar tas netvarkoj,bet ir patyrusio speco patarimai,į ką pastoviai turi atkreipti dėmesį,ką privalai pakeisti konstrukcijoje ir pan. Juk ne šventieji puodus lipdo-klaidų pridaro ir lėktuvų konstruktoriai ir gamintojai.

[ Redaguota Pr Grd 16 2013, 07:29 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1378sek,0.0184iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,922kb