Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lengvosios aviacijos valdymo modelis |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Žinau tik viena panaikinus ULO TSP avariju tikrai nedaugėtu, tiktai skraidnčių į renginius būtu kur kas daugiau. | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Algirdas L rašė ... Dovydai S!!! KL seminaro metu ir siūlė automatiškai pratęsti tinkamumą be jokių antspaudukų, jeigu lėktuve laiku atlikti reglamentiniai darbai, juos įrašant į bortžurnalą ar formuliarą.Gal kas nesuprato ar negirdėjo... Kam laužtis pro atviras duris? Aš irgi ilgai tikėjau kad kalėdu senis per kamina įlenda ir atneša dovanų, bet einant laikui supratau kad tai netiesa, tai linkiu Algirdai ir jums kuo greičiau pradėti atskirti tiesą nuo melo. Su artėjančiom !!! | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Perskaičiau diskusiją ir nieko naujo nepamačiau, nei vieno pasiūlymo, tik emocijos. Mano supratimu Jei ulo 450 tai ir yra 450. Kas liečia periodines patikras, kas metus aš už, tik kartais reikia kreipti dėmesį į esminius dalykus, o ne formalius. Pvz. pas kelias motorenkes (gamyklines) mačiau, kad trapecijos varžtų skylės išsitampe, gavo ovalo formą ir sėkmingai praėjo TA, nors prisikabino prie varžtų, kurie laikys dar daug daug metų. Patariau pasikeisti trapeciją, juk ant jos daug pastatyta - gyvybė, ir tokių pastatyta yra daug. As uz TA ir 115 klasei, ir visiems orlaiviams, juk nesustosi kelkraštyje, kai sugesi. juk ne visi mes inzinieriai ir asai, nors dažniausiai asai krenta. TA nebuvimas jau savaime yra nerimta ir neatsakinga. Kitas dalykas, turi būti bendra metodika tiek ULO, tiek mikro, kas bebūtų, tik pas viena tas daiktas yra, pas kitą nėra. P.S. Man susidarė vaizdas, kad kai kuriems lenkams neparanku, kad lėktuvus perka iš lietuvių. Manyčiau rimtesnis galvos skausmas draudimas. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Jeigu mes nusileisim iki rietenų lygio, tai ten ir liksim. Jeigu norim ką nors nuspręsti, tai perženkim savo ambicijas, "genialumus" ir eikim prie esmės. Patikėkit, visokios isterijos, emocijos ir prakeiksmai yra pats neefektyviausias ginklas prieš biurokratiją. Einam toliau: Pamiršau paminėti vieną svarbią problemą, kurią aptarėm su Povilu: vienodas reikalavimų lygis. Dabar netgi nedaugelis inspektorių jau suskirstyti į "gerus" ir "blogus", draugus ir priešus. O dar kai įsimaišo komercija... Kaip matom, kai kurie tikrintojai yra iš viso prieš tikrinimus apskritai... Reikia pagalvoti apie inspektorių atrankos kriterijus, kvalifikaciją. Nebūtinai geras pilotas bus geras inspektorius. Be to, būtinos bent minimalios oro teisės žinios orlaivių tinkamumo skraidyti ir registracijos srityje. | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3411 | Dovydas_S rašė ... Nu gerai kitas atvejis : patikrina lėktuva viskas ok. gaunu anspauduka į TSP po poros savaičių reikia pakeisti starterio angliukus, išsiimu visą varikli nes kitaip neina prieiti , pakeičiu , ar atsakomybė tebelieka ant inspektoriaus ??? . Jokiou būdų ne. Viską surašai į borto žurnalą (jei tokį turi ) ir esi pats atsakingas... Kokie klausimai? | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | KL rašė ... 3. Pagal galimybes vengti uzsienyje skraidaciu ULO registravimo LY registre. ??? Sveiku protu tikrai labai sunku suvokti gyvenant europos sąjungoje tokio pasisakymo kurį parašo valstybės tarnautojas. Tiesiog europarlamento dėmesio vertas sakinys. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | ,,Nesveiku,, protu lengva suvokti, kad KL neoficialiai patarė kaip išvengti bėdų, protingai patarė.Nesuprato tik ,,europiečiai,, ... | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Stanislovas rašė ... Dovydas_S rašė ... Nu gerai kitas atvejis : patikrina lėktuva viskas ok. gaunu anspauduka į TSP po poros savaičių reikia pakeisti starterio angliukus, išsiimu visą varikli nes kitaip neina prieiti , pakeičiu , ar atsakomybė tebelieka ant inspektoriaus ??? . Jokiou būdų ne. Viską surašai į borto žurnalą (jei tokį turi ) ir esi pats atsakingas... Kokie klausimai? Stanislovai, nebukite toks tikras P.S. o kalbant apie visa diskusija tai emociju tikrai per daug- reikia valdytis truputi. [ Redaguota Tr Grd 18 2013, 07:34 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | AR rašė ... P.S. o kalbant apie visa diskusija tai emociju tikrai per daug- reikia valdytis truputi. Pasaulį valdo tie, kurie sugeba manipuliuot ir valdyti kitų žmonių emocijas. | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Reno rašė ... AR rašė ... P.S. o kalbant apie visa diskusija tai emociju tikrai per daug- reikia valdytis truputi. Pasaulį valdo tie, kurie sugeba manipuliuot ir valdyti kitų žmonių emocijas. Pridėčiau "Moka skaityti tarp eilučių" Pasiūlyčiau dėl draudimo taip pažiūrėti. Nes Europos Parlamentas labai panašus į mūsų, bet jie Pirmą kartą baudų neduoda, kaip mūsiškiai, kol susivoks ilgai ir ramiai gyvensim. Palin kėčiau į tas direktyvas paprasčiau žiūrėti, jei senosios narės padėjusios ant daugelio direktyvų, kuo mes skiriamės? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System