Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
uodeginis ratukas pries vaziuokle su priekiniu ratu |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Compass |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #127 Prisijungta: Št Geg 31 2008, 04:04Pranešimų: 3 | Manau vertimo nereikia http://www.youtube.com/watch?v=q5trygRQaV0 | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Tendencingas, tikrovės neatspindintis filmukas. Arba-blogam šokėjui ir važiuoklė trukdo. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Uodeginio rato valdymas lėktuve Ekstra: [ Redaguota An Rgs 01 2020, 09:15 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Kita konstrukcija: http://www.matcomfg.com/TAILWHEEL6PNEUMATIC-idv-3373-13.html | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 471 | Didžiąją daugumą, labai staigus vairu judesiai. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Rolandas rašė ... Tendencingas, tikrovės neatspindintis filmukas. Arba-blogam šokėjui ir važiuoklė trukdo. A kuom jis tendencingas? Važiuoklės konfigūracija su galiniu ratuku yra nestabili riediejimo kryptimi, taškas. Bet tai nereiškia kad su ja nereikia skraidyt https://www.youtube.com/watch?v=APcpp3wFZjU 2.25 minutę prasideda eksperimentas | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Arba-blogam šokėjui ir važiuoklė trukdo. pritariu. Visi atvejai filmuke- piloto klaidos. Kad taildrageriai turi savo niuansu- tikrai tiesa. Bet turi ir daug pliusu. P.S. skraidau lektuvais ir su priekiniu ratu, ir su galiniu- galinio rato vaziuokle vienareiksmiskai labiau "prie sirdies". [ Redaguota Tr Rgs 02 2020, 07:05 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | AR rašė ... pritariu. Visi atvejai filmuke- piloto klaidos. Kad taildrageriai turi savo niuansu- tikrai tiesa. Bet turi ir daug pliusu. P.S. skraidau lektuvais ir su priekiniu ratu, ir su galiniu- galinio rato vaziuokle vienareiksmiskai labiau "prie sirdies". Dėkoju. Andrius labai gerai paaiškino. Važiuoklė su užpakalinio ratu lengvesnė, mažiau didina aerodinaminį pasipriešinimą, leidžia skraidyti iš nelygių aerodromų. Deja jai reikia aukštesnės kvalifikacijos piloto, tačiau tai nesunkiai pasiekiama. Ir priekinis ir užpakalinis ratas gali pavojingai šimiuoti. Yra keletas būdų suvaldyti šį reiškinį. https://www.facebook.com/luis.m.garcia.1029/videos/10158404905205692 Geriausiai-per spyruokles sujungti su posūkio vairu. Kai reikia lėktuvą stumti atbulą, naudojami automatiniai atjungimo mechanizmai. Dviejų iš jų nuotraukas įdėjau. Dar galima naudoti frikcinį šimi demferį. Veržiant išilginį varžtą, sureguliuojama kad ratas sunkiai sukiotųsi apie išilginę ašį, tačiau dar būtų įmanoma keisti kryptį riedant žeme. RK-1 užpakalinis ratas: Kitas būdas-tūpimo metu ratas fiksuojamas išilginėje padėtyje. Naudojama Jak 50, An 2. Nelabai patikimas būdas. Asmeniškai man patikimiausias ir lengviausiai pagaminamas atjungimo mechanizmas-lėktuve RK-3. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | šimiui mažinti svarbi ir galinio ratuko geometrija. Nuoroda Paveiksliukas paskutiniame psl paaiškina viską. [ Redaguota Št Rgs 05 2020, 11:03 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Dar pridesiu- jei vaziuokle su galiniu ratu tai labai geras dalykas tureti atskirai valdomus ratu stabdzius. Tai ne tik pagerina manevringuma riedant bet ir labai mazina "groud loop" tikimybe. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System