Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Rotax 503


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Rotax 503
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Kt Kov 06 2014, 08:50
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Bandau atgaivinti ir pritaikyti dvivieciam ultralaitui is Anglijos parvezta varikli Rotax 503 su vienguba kontaktine uzdegimo sistema.Kadangi darbo laikas nezinomas, teko nusiimti galvas ir cilindrus, ismatuoti ir ivertinti cilindru ir ziedu sudilimo lygi.Tarpeliai tarp cilindru ir stumoklio, ziedu dar atitinka leistinus, variklis turetu dirbti gan normaliai dar apie 100-200val.
Kadangi vienas is dvieju karbiuratoriu bing 54 yra netvarkingas ir jo neimanoma naudoti, pagaminau savadarbi isiurbimo kolektoriu su vienu karbiuratoriumi.Variklis labai lengvai kuriasi su kuro pariebinimu, pasiles gana gerai dirba ir be jo, mazais sukiais stabiliai dirba prie 2400aps/min.Atrodytu, viskas okei,bet su 1.62m propeleriu isisuka max tik 4200aps/min, o turetu isisukti nemaziau 6200.Galimos priezastys;
1)Per didelio zingsnio propeleris(apie 1m)
2)Per maza galingumo del kolektoriaus su vienu karbu
3)Blogai padarytas savadarbis kolektorius,neisvysto reikiamo galingumo
Reiketu patikrinti variklio darba su originaliu vieno karbiuratoriaus kolektoriumi ir palyginti variklio sukius.
Pasiskolinti antra tvarkinga karba ir pabandyti variklio sukius su dviem, teoriskai galingumas turetu siek tiek padideti.
Klausimas, gal kas turi rotax 503 originalu vieno karbiuratoriaus kolektoriu paskolinti pabandymui porai dienu, persiuntimo islaidas susimoku ir dar alaus pastatysiu!!!
Gal kas gali ka tai ir patart...? mielai isklausysiu...
Į viršų
AR
Kt Kov 06 2014, 09:58
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
siulyciau mazinti zingsni, kol issisuks iki reikiamu sukiu ir tuomet bandyti riedeti, skristi. Tuomet ir pasimatys ar truksta galios.
Į viršų
vytas
Kt Kov 06 2014, 10:17
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
antras karbas dadeda apie 4 a.j..vadinasi tu jas atemei. Be to,jei tu panaudojai tik viena is buvusiu karbu,bet palikai tuos pacius ziklerius,tai galinguma dar labiau sumazinai,nei keturiomis a.j. Naudojant viena karba zikliorius turi buti didesnis,nei esant 2 karbam
Į viršų
Albertas
Kt Kov 06 2014, 11:27
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Zikliorius 1.58, manau turetu but bent 1.60 ar 1.62, bet zvakes labai neisbala, issukus jos yra kakavines spalvos
Į viršų
Albertas
Kt Kov 06 2014, 11:39
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003

AR rašė ...

siulyciau mazinti zingsni, kol issisuks iki reikiamu sukiu ir tuomet bandyti riedeti, skristi. Tuomet ir pasimatys ar truksta galios.

Suprantu Andriau, taip ir daryciau jei propeleris butu zemeje keiciamo zingsnio, dabar jis gi medinis-vientisas , nebent siaurinti , mazinti zingsni ir vel profiliuoti.Pirma reiktu isitikint variklio isvystomo galingumo buvimu, gal jis veza tik kaip 447 rotax del netinkamo kolektoriaus ir per mazo ziklioriaus(gera pastaba Vyto)
Į viršų
vytas
Pn Kov 07 2014, 11:09
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Žikleriai vieno karbo Rotaxui 503:
tuščios eigos 45
Pagrindinis:
su dėže ant karbo -165
be dėžės -185
Į viršų
AR
Pn Kov 07 2014, 11:32
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Albertas rašė ...


Suprantu Andriau, taip ir daryciau jei propeleris butu zemeje keiciamo zingsnio, dabar jis gi medinis-vientisas , nebent siaurinti , mazinti zingsni ir vel profiliuoti.Pirma reiktu isitikint variklio isvystomo galingumo buvimu, gal jis veza tik kaip 447 rotax del netinkamo kolektoriaus ir per mazo ziklioriaus(gera pastaba Vyto)


o tas propas ant kokio nors variklio iki siol dirbo?
Į viršų
jankelis
Pn Kov 07 2014, 10:56
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Manau Albertai, pas Tave iškart du nežinomieji. Aš pasislolinčiau propelerį nuo lėktuvėlio su 503, ir jau žinomais maks. sūkiais, uždėčiau ant savo variklio ir bandyčiau variklį davesti iki panašių sųkių, naudodamasis aukščiau išvardytais patarimais. Po to dėčiau savo propelerį ir tik tada bandyčiau jį drožinėti, nes dabar tu tik sugadinsi be reikalo propelerį, nes nežinai savo variklio rraukos.
Į viršų
Albertas
Št Kov 08 2014, 08:48
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
tinkamas varijantas ,tik kur gauti butent toki propeleri?
Į viršų
Sharas
Št Kov 08 2014, 11:22
Sharas
Užsiregistravęs dalyvis #106
Prisijungta: Sk Geg 04 2008, 10:18
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 91
Stumiama Kaune galima butu gauti.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0761sek,0.0072iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,874kb