Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
aukstumos vairo kampas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | taigi, baigineju savo garni -susiruosiau sureguliuot vairus ir iskilo klausimas: kokiais kampais turi lankstytis "plaukiojantis" aukstumos vairas ? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1616 | britu europos kazkur +4 -7. bet ten yra trimeris atvirkshtinio veikimo tai tas kazkiek dadeda. minusine reikshme irgi didesne del to kad su uzsparniais mometas didesnis gaunas kuriam reikia papildomos jegos kad kompensuot. Pas garni nera trimero bet yra kiek atsimenu uzsparniai. Manau kad tai labai individualus dalykas ir geriausia butu kad kas skraides juo tiksliai paakytu. Plius su varikliu neabejoju kad jis net ir horizontaliam skrydyje turi but kazkiek neigiamas kad kompensuot traukos ir pasiprieshinimo dedamosios neatitikima. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | pasitares su Rolandu padariau 14 ir 7 kaip pas sklandytuva cobra, o stabilas neutralej -2. Uzsparniu pas maniski garni nera-tik pakabinami eleronai | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1616 | Pas kobra kur kas didesni inercijos momentai ash aishku ne specas bet man atrodo gal per daug.... Bet aishku pastraksejimu metu galima atreguliuot tiksliau, tai gal ir neblogai pradziai.. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | na pas cobra jis tikrai jautrus.o cia mazesni greiciai, bet matysim bandymu metu kaip geriau | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Ir man atrodo daugoka, bet geriau pradziai tureti atsarga. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1616 | Kiek ash suprantu iki galo "uztrauktas " aukstumos vairas turi uztikrinti minimalu pavalduma esant maziausiam skridimo greiciui ir esant maximalei galimai leistinai priekinei centruotei (shiuo atveju minimalaus svorio pilotas). t.y. prie minimalaus greichio turi uztekti vairo efektyvumo kad pasiekti maximalu sparno atakos kampa plius minimali atsarga. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | justas rašė ... Kiek ash suprantu iki galo "uztrauktas " aukstumos vairas turi uztikrinti minimalu pavalduma esant maziausiam skridimo greiciui ir esant maximalei galimai leistinai priekinei centruotei (shiuo atveju minimalaus svorio pilotas). t.y. prie minimalaus greichio turi uztekti vairo efektyvumo kad pasiekti maximalu sparno atakos kampa plius minimali atsarga. Svarbu kad uztektu vairo tupdant. labai daug patirties duoda eksperimentai su valdomais aviamodeliais, leidzia suprasti ka daro uzribines centruotes, vairu arsilenkimai ir tt. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Siandien jau buvom uzdeje sparnus-matavom spyriu ilgius . Tik juos ir beliko pagamint , o poto jau prasysiuos pas Ginta i Kedainius... | ||
Į viršų | | ||
gintas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #10 Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23Pranešimų: 487 | BENAI VISADA PRAŠOM. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System