Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Ne CAA, bet aktualu ...


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Pr Lie 28 2014, 04:06
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
šiaip Kęstutis palietė labai aktualią temą. Galvoju,kad mes vis dar nesusitupėję-anksčiau buvome priversti dirbti iš idėjos,dabar patys savo noru kulversčiais verčiamės dėl to pinigo. Be abejo,ans niekam nemaišo, bet broliai lietuviai sugeba išspausti pinigą iš tokių dalykų,iš kurių tūlam senam buržuinui nei minčių nekyla.Na tiesiog jis nesuvokia,kad pinigai svarbiau už žmogiškumą. Pamenat,kai griuvo uždanga,kaip mes žiūrėjome į atvykstančius į Lietuvą užsieniečius?Mes juos ant rankų nešiojome,kvietėme į svečius,kalbinome laužyta anglų ar vokiečių kalba. Gryžę pas save jie pasakodavo draugams-kokie nuoširdūs žmonės Lietuvoje gyvena...O dabar?? Pamatė užsienietį-reikia "nudrožti" nuo jo kiek tik galima,nes kitas gal greit nepasirodys. Buvau tokio įvykio liūdininkas tame pačiame Aleksoto aerodrome,"kolonščikas" nuo pažystamo vokiečio paėmė už benzą kone 3 kart daugiau,nei yprastai,nuo lietuvių. Gėda man buvo,be abejo vokietys gryžęs jau nebepasakos,kokie geri bičiuliai lietuviai.
Kaip toj dainoj : "esu daug matęs,daug regėjęs,bet pasigirti nemėgėjas..." Teko būti daugybėje Europos klubų privačių. Vienur priima kaip ilgai lauktą svečią(ypač italai) ištaiso piknikus,kitur pakviečia į kavinę,dar kiti tiesiog atvykus pasiūlo palysti po dušu ar išgert karštos kavos. Kiti nieko nepasiūlo,tiesiog sutvarko reikalus ir atsisveikina... Visur visokių žmogų yra. Bet dar neteko patirti,kad už priėmimą,ar apnakvyndinimą aerodrome pareikalautų pinigų..
Mes tiesiog skurdžiai dar vis esame. Todėl spaudžiam iš ko galim. Kai būsim turtingesni,suprasim,kad ir kažką gero padaryt dovanai irgi ne ka mažiau malonu,nei "nuraut" pinigą nuo pakeleivingo sparno brolio

[ Redaguota Pr Lie 28 2014, 04:10 ]
Į viršų
vysniukas
Pr Lie 28 2014, 04:21
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Štai dar vienas perliukas http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/verslininkai-sugalvojo-kaip-apeiti-naujus-automobiliu-registravimo-reikalavimus.d?id=65401728
Sugalvojo biznelį padaryti, prisidengę viešu interesu.
Į viršų
juozas49
Pr Lie 28 2014, 04:45
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797

vysniukas rašė ...

Štai dar vienas perliukas http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/verslininkai-sugalvojo-kaip-apeiti-naujus-automobiliu-registravimo-reikalavimus.d?id=65401728
Sugalvojo biznelį padaryti, prisidengę viešu interesu.


Cia gerai pastebejai ,kazkas prastume istatymus ir dabar tie kazkas lupa paplildomus pinigus uz "ekspertizes".Tikras lietuviskas biznis plesti tautiecius , investavus tik kysiams uz naudingus sprendimus. Keisciausia , kad niekas neprotestuoja , o kaip avinu banda moka nuleide galvas. Naudotu masinu vezeju biznis praktiskai suzlugdytas.Zinant kiek zmoniu dalyvauja siame versle , galime laukti emigracijos padidejimo .Na aisku atsiras nauju milijonieriu "ekspertu".
Į viršų
juozas49
An Lie 29 2014, 04:11
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
I Aleksoto aerodroma atskrido vokieciai su keturiais lektuvais Dornier .Visas servisa kuri jie gavo tai aerodromo pieva ir elektros kabelis per langa. Man paskambino pagelbos , nes reikejo 28V akumuliatoriu pakrovejo .Nuvaziavau ir prijungiau ,tai buvo vakar vakare .Avia turizmo nera net uzuomazgu , bet siandien Kauno Dienos laikrastyje jau yra nuotraukos su aerodromo administracija . Cia vakarykste nuotrauka.

Į viršų
vysniukas
An Lie 29 2014, 05:10
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Ir vis tik idėjinių yra
Į viršų
Juozas
An Lie 29 2014, 07:05
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Idėjiniai visur ir visada "išjudina smagratį". Sunkiausia pradžia, po to kai padaryta kas sunkiausia, paprastai atsiranda kam prisidėti.
Į viršų
Algis
Tr Lie 30 2014, 10:59
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
vytas rašė ...

.O dabar?? Pamatė užsienietį-reikia "nudrožti" nuo jo kiek tik galima,nes kitas gal greit nepasirodys.

Aha. "Nacionaliniai verslo ypatumai". Kai 2011 vyko Europos krepšinio čempas, Stėtiškių AD verslininkai pristatė palapinių sirgaliams apgyvendinti. Trynė rankas na dabar kapitalistams pinigines patuštinsime. Už palapinę užsišaukė 200 Lt (įdomu kiek žvaigždučių ant palapinės buvo prikabinta). Kai beveik niekas nėjo ten gyventi - pradėjo šaukti: kapitalistai verslą žlugdo. Tas pats ir visuose kituose stambiuose renginiuose.
Į viršų
Tinklalapis
valdas_g
Tr Lie 30 2014, 06:06
Užsiregistravęs dalyvis #813
Prisijungta: Pr Lie 04 2011, 09:55
Pranešimų: 8
Juozas čia kaip visuomet griežtas. Pagelbėjom sparno broliams iš Vokietijos. Atskrido jie apie 20val., kai jau Aleksoto aerodromo administracija darbą buvo baigus. Atvežiau prailginimo kabelį, paskambinau Juozui, kad paskolintų pakrovėją, ir problemą išsprendėm. Gavau mail'ą iš vokiečių, tiesa vokiškai, bet atrodo liko patenkinti vizitu Aleksote ir aerodromo įvaizdis liko nenukentėjęs. Ateičiai gal tik reikėtų, kad būtų lengvai pastebimas užrašas užsienio kalbomis, prie valdymo bokšto, su aerodromo atsakingų asmenų kontaktine informacija.
Valdas, KSK
Į viršų
NNN
Kt Lie 31 2014, 11:07
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
KSK gelbsti aerodromo reputaciją jau ne kartą


[ Redaguota Kt Lie 31 2014, 11:07 ]
Į viršų
Valdas-Fox
An Rgp 19 2014, 03:36
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Labai įdomi tema apie aerodromus. Šią vasarą teko biški pakeliauti aplankant įvairius aerodromus Čeikijoje, Lenkijoje, Lietuvoje ir Estijoje. Pagal kelionės įspūdžius panašiai į čia jau išsakytas nuomones suskirstyčiau aerodromus į tris grupes:
klubinius, aerodromus-lupikautojus ir sąžiningo verslo aerodromus.
Apsilankymas klubiniame aerodrome dažniausiai nieko nekainuoja. Blogiausia kas gali atsitikti - būsi vietinių visiškai ignoruojamas, nes jie paprasčiausiai užsiima savo reikalais ir neturi per daug iniciatyvos veltis su dar vienu prašaliečiu į kalbas. Tokie mano įspūdžiai iš trumpo tarinio stabtelėjimo EPJG. Tokiuose aerodromuose kaip EPPL, EPKP, sutikimo reakcija santūri, bet paprašęs gausi visko ko reikia. Didžiulis pliusas UL keliautojui automobilinė kolonėlė tiesiai už aerodromo tvoros. Kanistras praktiškai paruoštas, tereikia tik paprašyti. Reikia informacijos iš AIP? Prašau, tuoj bus. Yra WLANas. Viskas nemokamai. Aišku, toks aerodromas kaip EPPL turistiškai visai neįdomus, todėl vietinius irgi galima suprasti - chebra nutūpia pasipildyti kuro ir išlekia. Todėl net truputį keista kad tokių dar yra. Ačiū jiems, jie tikrai palengvina gyvenima. Iš Lietuviškų aerdoromų šiai kategorijai priskirčiau Palūknį ir turbūt vis dar Aleksotą, nors kiek supratau Aleksotas rimtai rengiasi pereiti, jeigu dar neperėjo į aerodromų - lupikautojų gretas. Aišku, maloniausia atvaryti į tokį klubinį aerodromą kuriame verda gyvenimas. Iš karto prilekia chebra pokalbiui, čiaukši fotoaparatai Vietiniai pasirengę padėti bet kokiais klausimais ir labai aiškiai tą komunikuoja. Taksi iki miesto? Ai, sėsk, va pavešiu, nors pats net neketino į ta miestą važiuoti. Labai dažnai tokie aerodromai būna Čekijoje, pvz LKSZ (chebra
net ne tai kad nepaėmė mokesčio už tūpimą, bet dar ir pavaišino "Snikeriu":), LKHB. PO tūpimo LKFR Frydlant pastebėjau kad nuleido ratą. Pirmoji kelionės diena, antras tūpimas. Galvojau kad įstrigau rimtai. Nieko panašaus - vietiniai efektyviai(laiko prasme)numontavo ratą, nuvežė mane į servisą, už pusvalandžio atgal pasiimti ir vėl sumontavo. Viso trys valandos darbo vasariškame karštyje plius važinėjimas su mašina pirmyn atgal iki miesto. Pinigų atsisakė. Užpylė kuro ir gražą atskaičiavo iki paskutinio cento.
Iš lietuviškų klubinių patiko Sasnavoj. Nepaisant intensyvių pasiruošimų parašiutininkų apdovanojimui, klubo administracija rado laiko pagelbėti užpildyti skrydžio planui į Druskininkus ir toliau. Truputį nustebino, kad Druskininkai Sasnavoje turėjo nedraugiško aerodromo statusą. Bet paskambinus AIP norodytu telefonu į Druskininkus buvo labai draugiškai paaiškinta, kad mielai galima atvykti, tūpimas nieko nekainuoja. Pats Druskininkų aerodromas aišku išvertė iš kojų - to dar nebuvo tekę matyti. Takas prižiūrėtas, žolė nepadarytų gėdos ir geram golfo klubui ir.... nieko daugiau, net vejarodės nėra Nei pastato kokio, nei būdos. Tik gerai aptverta pasieniečių užkarda, kurie draugiškai sutiko "paprižiūrėt" lėktuvą porai valandų. Labai gerai, kad prieš atskrisdamas užpildžiau FPL ne tik atskridimui, bet ir išskridimui, nes infrastruktūros vietoje nėra, tai galima pakliūti į "spąstus". Aišku, biški kvailoka gyventi pagal griežtą grafiką,neleidžiantį jokio ekspromto, bet ką darysi.. Na bet grįžkime prie aerodromų "klasifikacijos". Šioje vietoje norėčiau pabrėžti, kad pilnai suprantu kad skirstymas į veiklius ir apsnūdusius klubinius aerodromus yra fotografinio charakterio - juk tai momentinis įspūdis ir viskas priklauso nuo atsitiktinimo ar veiksmas vyksta atvykimo metu, ar patenki į apsnūdusį ir pagiringą "pirmadienį" po geros šventės Todėl neverta to skirstymo priimti labai rimtai, tikras klubinis aerodromas visada yra pats geriausias adresas, net jeigu jame ir nėra veiksmo - veiksmas esi tu
Antra kategorija yra iš esmės klubinio aerodromo piktybinė atmaina - aerodromas-lupikautojas. Aerodromo administracija kažkada supranta kad pro šalį plaukia nenumatyti pinigų srautai ir kad užsienio "milijonierius" su savo etažerke nenusipelnė nieko gersnio kaip tik būti nuskausmintas aerodrome kuriame šiaip nieko nevyksta,vidyry laukų ir labai toli nuo bet kokios civilizacijos. Kas keisčiausia, mano labai ribota patirtis sako kad tokie aerodromai dažniausiai sutinkami... Lenkijoje: EPKM, EPEL, EPKE. Aišku, lupikavimas gal per stipriai pasakyta, nes pasalugos realiai suteikiamos. Vienur tai nakvynė angare, kitur visą naktį budinti apsauga. Tiktai paslaugų kainos žiaurios. Pavyzdžiui EPEL šefas už dvi nakvynes angare už mano UL norėjpo nulupti 70 eurų!!!! Po to kai paklasiau ar jam visi namie - Bavarijoje (vienas turtingiausių regionų Vokietijoje) veta angare kainuoja pvz 130 eurų mėnesiui. Tai nusileido momentaliai iki 10 eurų už naktį. Pinigus įsikišo į į kišenę ir nuėjo murmėdamas. EPKE taip pat nulupo 100 zlotų: 20 tūpimas, 80 nakvynė angare. Ar C172 kuri su 1,5 tonomis išaria jo lauką, ar UL purptelėjimas - jokio skirtumo. Gaila taip ir nepaklausiau, ar tas vietinis UL kuris skraidė ratais taip pat moka po 20 zlotų už kiekviną tūpimą. Bet kokiu atveju susidaro kad įspūdis kad nemoka. Bet kokiu atveju šitiems aerodromams lengviausia pasakyti viso gero ir iki nebepasimatymo. Be to kad nieko įdomaus 100km spinduliu nevyksta, dar ir devynias skūras nuo užsieniečių lupa.
Trečia kategorija - sąžiningo verslo aerodromas turi viešai paskelbtą kainoraštį. Nesvarbu iš kur tu atskrdai, mokestis eina pagal MTOW. Vietiniams atskiro kainoraščio nėra. Ginčai ir derybos tokie pat beprasmiai kaip ir perkant pieną. Sąskaitos daug kur spausdinamos automatiškai. Vokietijoje praktiškai visi aerodromai veikia pagal šią schemą. Kainos nuo dviejų eurų buvusiame rusiškame kariniame aerodrome toli nuo bek kokios civilizacijos iki niolikos eurų turistiškai itin patraukliose vietose, pvz rytų Fryzų salose (jas labiausiai galima būtų palyginti su Kuršių Nerija). Estiškas EEKE paliko tokį patį įspūdį. Aišku, aerodromai prie didelių miestų, išnaudoja savo padėtį ir tai jaučiasi kainose: EPBC, LKLT.
Tokie aerodromai kaip ir mokami, bet blogais ar nemaloniais jų pavadinti negalima, nes suprantama, kad gyventi visiems reikia, o išlaikyti aerodromą irgi kainuoja pinigus. Visi moka vienodai. Ir jeigu nusprendžiama, kad prie aerodromo išlaikymo turi prisidėti visi juo besinaudojantys, tai belieka vienintelis klausimas kaip tai padaryti solidžiai. Specialios kainos svetimiems dažniausiai tiesiog palieka žmogiškai nemalonų įspūdį, nors kaip ir supranti, kad už naudojimąsi infrastruktūra turi kažkaip susimokėti, nes kitaip jos nepavyks išlaikyti. Klubinis variantas, kai aerodromas išlaikomas klubo narių o tie keli svečiai priimami geraširdiškai yra labai malonus, bet jis negali egzistuoti visur. Bet kai pasiūlo susimokėti kainas, kurios yra visiškas kosmosas, tai noro sugrįžti nebelieka.
Bendras įspūdis yra kad į rytus nuo Vokietijos kainos už paslaugas mažajai aviacijai, geriausiu atveju yra aukštos ir labai aukštos(vieta angare vienai dienai Lenkijoj buvo iki 3 kartų brangesnė už tokią pačia paslaugą Vokietijoje). Aišku, kaip visada, situaciją gelbėja idėjiniai
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0705sek,0.0076iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,970kb