Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Bet visi pamiršo, kad benziną ar dyzelį irgi reik gaminti, bei dar milijoną nereikalingų dalių, tame tarpe ir alyvas, kurias paskui reik utilizuoti. Didžiausi priešininkai auto gamintojai, nes visa industrija stovi ant dalių gamintojų ir serviso, aišku servisas persiorientuos, o daugelis auto dalių gamintojų bankrutuos. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Baterijas, kuriose "chemijos" tikrai netrūksta, taip pat reikia ir pagamint, o vėliau - dar ir utilizuoti Vidaus degimo variklyje naftos produktų degimo pasekoje išsiskirianti šiluminė energija paverčiama mechanine, kuri iškart ir suka automobilio ratus. Elektromobiliui energijos perdavimo kelias žymiai ilgesnis: šiluminė energija, elektrinėje deginant kurą, paverčiama mechanine; pastaroji suka generatorių mechaninę energiją paversdama elektra; elektra laidais keliauja iki elektromobilio baterijos; ir pagaliau baterijoje sukauptą energiją elektros variklis vėl paverčia mechanine. Tikrai nesu nusistatęs prieš elektrinę pavarą ir tikiu, kad ji sudarys labai rimtą konkurenciją vidaus degimo varikliams, tačiau tik tuomet, kai bus sukurtos tobulesnės, didesnės energetinės talpos ir konkurencigngos kainos baterijos. Šiuo metu, būtent, baterijos yra elektros pavaros "achilo kulnas". | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Buvo sukurta tikrai gerų akumuliatorių, bet visus numarino. Japonai per parodą prieš jau turbūt penkis metus pristatė ličio jonų akumuliatorius su geliniu užpildu, talpa apie trisdešimt procentų didesnė, įkrovimas greitesnis irgi apie 20 proc. Pakeitimai gamyboje minimalūs, galima tomis pačiomis linijomis gaminti - numarino. Paskui buvo įvairių sprendimų, brangesnių ir pigesnių, bet visi geresni už dabartinius, bet vėl numarino "netyčia". Visi straipsniai išlenda netyčia, be didelės reklamos cia . Čia pigesnis vaiantas, dar kūrimo stadijoj cia Galima rasti ir įdomesnių variantų, bet viskas taip gamybos ir nepasiekia. [ Redaguota Kt Bal 07 2016, 09:27 ] | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Reno rašė ... Vidaus degimo variklyje naftos produktų degimo pasekoje išsiskirianti šiluminė energija paverčiama mechanine, kuri iškart ir suka automobilio ratus. Elektromobiliui energijos perdavimo kelias žymiai ilgesnis: šiluminė energija, elektrinėje deginant kurą, paverčiama mechanine; pastaroji suka generatorių mechaninę energiją paversdama elektra; elektra laidais keliauja iki elektromobilio baterijos; ir pagaliau baterijoje sukauptą energiją elektros variklis vėl paverčia mechanine. Nekorektiškas palyginimas. Elektromobiliui išvardinama beveik visa šiluminė grandinėlė, nepaminint saulės, vėjo, potvynio etc. "žaliosios" elektros. Vidaus degimo varikliui nepaminima benzino/dyzelino gavybos kelias. O jis nėra nekaltas ir trumpas. Suvartojama daug iškastinio kuro ir el energijos. Plius emisijos ne tik gamyboje, bet ir vartojime. | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Dar už emisijas mokėti reikia. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Algis rašė ... Reno rašė ... Vidaus degimo variklyje naftos produktų degimo pasekoje išsiskirianti šiluminė energija paverčiama mechanine, kuri iškart ir suka automobilio ratus. Elektromobiliui energijos perdavimo kelias žymiai ilgesnis: šiluminė energija, elektrinėje deginant kurą, paverčiama mechanine; pastaroji suka generatorių mechaninę energiją paversdama elektra; elektra laidais keliauja iki elektromobilio baterijos; ir pagaliau baterijoje sukauptą energiją elektros variklis vėl paverčia mechanine. Nekorektiškas palyginimas. Elektromobiliui išvardinama beveik visa šiluminė grandinėlė, nepaminint saulės, vėjo, potvynio etc. "žaliosios" elektros. Vidaus degimo varikliui nepaminima benzino/dyzelino gavybos kelias. O jis nėra nekaltas ir trumpas. Suvartojama daug iškastinio kuro ir el energijos. Plius emisijos ne tik gamyboje, bet ir vartojime. Koks procentas (tarkime ES) pagaminamos elektros yra "zalias" (t.y. saules, vejo, hidro ir pan) ? nezinau, bet speju tarkime koks 10-15 procentu. Na dar atomine elektra apie 20 procentu gal? O visa kita- deginant iskastini kura. Tai cia ES. O ka kalbeti apie besivystancias salis? | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Algis rašė ... Nekorektiškas palyginimas. Elektromobiliui išvardinama beveik visa šiluminė grandinėlė, nepaminint saulės, vėjo, potvynio etc. "žaliosios" elektros. Vidaus degimo varikliui nepaminima benzino/dyzelino gavybos kelias. O jis nėra nekaltas ir trumpas. Suvartojama daug iškastinio kuro ir el energijos. Plius emisijos ne tik gamyboje, bet ir vartojime. Vėjo elektrinių "parkams" reikia didžiulių plotų, o ir "miškas" vėjo jėgainių kraštovaizdžio tikrai nepuošia, kaip, beje, ir žalia prieva, visa nuklota saulės baterijų plokštėmis... Tikrai taip - benzino ar dyzelino neišsikasi, jį reikia pagaminti, Bet elektros baterijos taip pat nėra iškastinis produktas... Atitarnavusiais baterijas po to reikia kažkaip utilizuoti. Kas, mano nuomone, yra tikrai nekorektiška, tai, - kad elektros variklliai pateikiami, kaip "visiškai neteršiantys gamtos". Čia nejučiomis prisimeni vieną sovietmečio animacinį filmą, kur buvo pasiūyta krokodilui "Genadijui" nenešt lagamino, o tik Kūlverstuką, nes lagaminą dabar neš Kūlverstukas... | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Na va ir priėjome konsensusą... Bet koks civilizacijos progresas yra kenksmingas gamtai. Gryžti prie natūrinio ūkio? Kaip čia likti gražiam ir protingam? Bet koks variklis galutiniame rezultate terš gamtą. Na gal koks perpetum mobile ir neterštų. Dar raumenų jėga varomi aparatai. Bet ir tų gamyboje naudojamos "nešvarios" medžiagos. Energija juk ne iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta. Tas pat auksinis energijos tvermės dėsnis tinka ir pinigams: pinigai iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta, jie iš vienos kišenės pereina į kitą... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Algis rašė ... ... pinigai iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta, jie iš vienos kišenės pereina į kitą... Jei nafta yra 100%-inis gamtos produktas, tai pinigai yra pačių žmonių "išmislas". Taigi, pastarųjų atsiradimo šaltinis aiškus, o "dingimo" - ... Bet tema ne apie pinigus. Algis rašė ... ... Vidaus degimo varikliui nepaminima benzino/dyzelino gavybos kelias. O jis nėra nekaltas ir trumpas. Suvartojama daug iškastinio kuro ir el energijos. Plius emisijos ne tik gamyboje, bet ir vartojime. Tiesiog iškilo klausimas - o kuo gi dažniausia kūrenamos šiluminės elektrinės? Tikrai ne nafta. Greičiausia - mazutu, kuris yra to paties naftos perdirbimo proceso produktas, kaip kad ir benzinas/dyzelinias. Išeitų, kad kuro ir vidaus degimo varikliui, ir šiluminei elektineio gavybos kelias yra lygiai tas pats. O emisijos - vidaus degimo variklyje deginant lengvąsias naftos frakcijas, o elektros gamybai - sunkiąsias. Žodžiu, elektra netaps "žalia" tol, kol jos gamybai bus naudojamas degimo procesas. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1629 | vysniukas rašė ... Bet visi pamiršo, kad benziną ar dyzelį irgi reik gaminti, bei dar milijoną nereikalingų dalių, tame tarpe ir alyvas, kurias paskui reik utilizuoti. Didžiausi priešininkai auto gamintojai, nes visa industrija stovi ant dalių gamintojų ir serviso, aišku servisas persiorientuos, o daugelis auto dalių gamintojų bankrutuos. Plius reik nepamirst kad elekriniuose nelabai bus kam gest. Realiai liks kebulas ir jo gedimai. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System