Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Pilnai metalinis STAR-1


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arturas Stundzia
Pn Kov 20 2020, 07:44
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 442
Diskai ir suportai pasigaminti pačio . Kap matai pakankamas - išbandyta .
Į viršų
Arturas Stundzia
Pn Kov 27 2020, 08:17
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 442
Pavyko pašalinti stoikės vibraciją.
už 15cm. nuo bazinės įvorės spyruoklini strypą parėmiau poliuretaniniu demferiu ( eiga 10mm.) ir jis slopina virpesius puikiai .
Į viršų
inžinierius
Št Bal 04 2020, 10:10
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 88
[quote]
Pakeičiau pagrindinės važiuoklės ratus i 6" su savos gamybos diskiniais stabdžiais -- žymiai lengviau rieda žeme .
Išsiaiškinau , kodėl kartais po atplyšimo nuo žemės jausdavau vibraciją lėktuvo priekyje ( galvojau tai propo problema ir sumažinus gazą greitai dingdavo)-- pasirodo tai atplyštant nuo žemės priekinis ratukas ivibruoja mano priekinės stoikės spyruoklini strypą ir propo srautas tą vibraciją palaiko .
Manau reiktu sukurti naują važiuoklės stojkę -- tvirtinama kaip dabar ir pridedant atramas i variklio motoramos apatinius taškus .

Gal kas turite konstrukciniu sprendimų pavyzdžių - būčiau dėkingas .




Gal pirma reiktų išsiaiškinti kokie priekinės "kojos" nuosavieji (pirmojo tono) svyravimo dažniai , tada jau spręsti kas įtakoja ar srautas ar ratuko disbalansas. Iš to kas pasakyta tikėtina - kad srautas (nors ir srauto veikiamas ratukas gali irgi suktis ir svyruoti apie visas įmanomas ašis ). Sūnus galėtų sumodeliuoti su Inventoriumi ir turėtumėte (arti "teisybės") išeities duomenis. Čia panašus efektas kai "raketčikai" įvardija kaip "POGO". Tada nesunku pasiskaičiuoti priverstinius svyravimo dažnius (ar nuo ratuko, ar nuo sraigto disbalanso, ar nuo sraigto sukuriamo srauto ). Kurie labiau sutaps tai ir bus tikėtina.
Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Bal 05 2020, 08:55
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 442
Ačiu "Inžinieriui " už labai išsamų patarimą , bet aš jau senai išsiaiškinau ir radau sprendimą .
Į viršų
inžinierius
Sk Bal 05 2020, 07:31
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 88
Puiku, Bet gal būtų užtekę truputi pakeisti svyravimo sistemos svorio centro padėtį (uždedant papildomą masę - ant ratuko gaubtą ). Laimėtumėte (sumažėtų) dar ir aerodinaminį pasipriešinimą. Čia jau variantai,- kaip pasirinksite...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0874sek,0.0144iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,778kb