Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Justo LSA projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Dar bandau idet ir video is vimeo. Si karta uzsparniai. https://vimeo.com/84965656 [ Redaguota Pn Sau 24 2014, 07:15 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Nusprendziau is neturejimo ka veikt imt ir nudazyt.. Kol kas imetu ''plika'' o kas gausis nudazius butinai pasidalinsiu . | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Labai grazu! | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Ir man gražu,bet biškį paspalvintas -dar gražiau. Biškį ne in temą. Mano manymu,labai nepatogus variklio gaubto skyrimas vertikaliai. Nuimama viršutinė gaubto dalis kur kas praktiškiau.(čia tik mano nuomonė) [ Redaguota Sk Lap 23 2014, 11:53 ] | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Kazkaip nepatogu tokia didele gaubto dali uzdeti ir nuimti. Visi daro paprastai virsutine ir apatine dalis. Virsutine greitai nuimama ir ji nera labai didele, o jeigu labai reikia priejimo prie variklio, tai nuima ir apatine. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Teko turėti daug reikalų su dideliu "Seawind" variklio gaubtu, ir kiek mažesniu "LAK-X". Abiejų lėktuvų gaubtai skiriasi horizontaliai. Tiek vieno, tiek kito gaubto viršutinę dalį be vargo nuimdavau ir uždėdavau vienas, nors "Seawindo" variklis - šešių cilindrų, virš liemens, gaubtas didelis. Gerokai pasistengęs įsigudrindavau uždėti ir apatinę, bet sunkiai. Apatinę, sunkiausiai nuimamą dalį reikėdavo nuimti labai retai. Jeigu variklio gaubtai būtų turėję vertikalią skyrimo plokštumą, tiek vieno tiek kito lėktuvo variklio aptarnavimas būtų gerokai pasunkėjęs. Reikėtų nuimti abi gaubto dalis vietoje vienos, be to gaubto šoną nuimti žymiai sunkiau negu viršų. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Supratau. dekui taisysim. | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 470 | Manau, sujungimo kapoto siule irgi nebutu labai hermetiska | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Siūlės hermetiškumas nereikalingas. Jeigu variklis aušinamas skysčiu, oro srautas į radiatorių nukreipiamas ortakiais. Kapotas aušinime nedalyvauja. Jeigu variklis aušinamas oru, būtina užtikrinti, kad oro srautas tekėtų tik per variklį. Prie kai kurių variklių, pavyzdžiui, "Walter", montujamas specialus deflektorius, nukreipiantis visą orą skersai cilindrų. Čia kapotas taip pat aušinime nedalyvauja. Opozicinis variklis "aptveriamas" deflektoriais iš galo ir šonų, prie kurių viršaus sandariai prigula viršutinė kapoto dalis. Čia kapoto viršus atlieka vienos deflektoriaus sienelės vaidmenį. Bet ir čia nereikia hermetiškos siūlės, nes sandarinimo zona yra pačiame kapoto viršuje. Toks variklis be viršutinės kapoto dalies nebus aušinamas (apatinės gali ir nebūti, su sąlyga, jeigu sandariai priglus viršutinė. Kai kuriuose lėktuvuose, po kapotu būna papildoma skarda, sandariai sujungta su galiniu ir šoniniais deflektoroais. Toks variklis aušinasi ir be kapoto. [ Redaguota Sk Lap 23 2014, 09:35 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Šaunus darbas , tačiau naudodamas pažangiausias technologijas, gali gauti kuklų rezultatą, jei nekreipsi dėmesio į aerodinaminius sprendimus, į konstrukcines pastabas. Galų gale pseudovariklio naudojimas vietoj pripažinto 912 gali sužlugdyti projektą arba teks vėliau pereiti prie Rotax. Tačiau bus prarasta daug laiko ir jėgų. Lėktuvas brangus, geras variklis sudaro palyginti nedidelę dalį visos kainos. Prototipui galima pirkti ir nenaują variklį. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System