Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Žemėje parinktos aikštelės


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Kt Sau 22 2015, 10:56
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Kadangi ULO pilotai licencijoje neturi įrašo apie leidimą tūpti į aikšteles, parinktas iš oro,
formaliai jie negali tūpti ir pvz į Nidos aerodromą, kitus uždarytus aerodromus.
Bent jau taip aiškina CAA.
Siūlau įvesti savoką "Žemėje parinktos aikštelės". CAA tai domina, prašė parengti projektą.

Kadangi visos aikštelės iš esmės tokios ir yra, įteisinus šią sąvoką žymiai praplėstumėme legalių skrydžių galimybes.
Registruotos aikštelės ir ir parinktos iš oro aikštelės ir toliau galėtų gyvuoti, bent jau CAA dokumentuose.

Reikalavimai tokioms aikštelėms turėtų būti rekomendacinio pobūdžio-kaip ir iš oro parinktoms aikštelėms.
Į viršų
Algis
Kt Sau 22 2015, 11:08
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1992
Labai geras pasiūlymas. Kad taip "dievui į ausį". Galimas dar lingvistinis variantas: "iš oro parinkta žinoma aikštelė"
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Kt Sau 22 2015, 12:09
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
1) Piloto "parinkta iš oro aikštelė" yra platesnė sąvoka, nei "parinkta iš žemės" , nes apima ir piloto atsakomybės klausimą.
Parinkti iš žemės kitas pilotas - negalės (nebent bus kažkokia metodika).

2) "Parinktai iš žemės aikštelei" CAA norės matyti "aikštelės parinkimo iš žemės metodiką", bei "tūpimo į aikštelę, parinktą iš žemės, procedūrą". O pastaroji nesiskirs nuo "aikštelės, parinktos iš oro" procedūros...

[ Redaguota Kt Sau 22 2015, 01:13 ]
Į viršų
Tinklalapis
Marius
Kt Sau 22 2015, 12:20
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Keiskite tiesiog į: "Piloto parinkta aikštelė"

[ Redaguota Kt Sau 22 2015, 01:00 ]
Į viršų
Algirdas L
Kt Sau 22 2015, 12:32
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 539
Tai gal ,,neregistruota aikštelė,,?
Į viršų
NNN
Kt Sau 22 2015, 12:52
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Dėl tūpimo nėra problemų, jei žemės sąvininkas nesibara.

Problema yra tūpimas-kilimas-tūpimas ir t.t.

Britanijoj, pvz., gali tūpt kurt ik nori. Tačiau pakilt jau ne.

Todėl reik kalbėt ne apie tūpimą, o apie pilną ciklą ir ne vienkartinį.

Metodikų yra apsčiai, pvz.



[ Redaguota Kt Sau 22 2015, 01:11 ]
Į viršų
NNN
Kt Sau 22 2015, 01:11
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Pvz.


Į viršų
PovilasK
Kt Sau 22 2015, 01:22
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
PPL

Į viršų
Tinklalapis
vysniukas
Kt Sau 22 2015, 01:42
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Gal baikit su ta biurokratija, niekas bet kur nesileidžia, išskyrus nenumatytus atvejus. Priimkit faktą, kad "Piloto pasirinktos aikštelės iš oro". Juk pilotas sprendžia leistis ten ar ne. Uždėkit tą antspaudą, kad gali leistis aikštelėse ir kiltiiš jų ir viskas. O susitarimas su žemės savininku, tai jau jo reikalas. Visi viską nori kontroliuotui, toks vaizdas, kad mes psichiškai atsilikę ir nieko nesuprantam.
Pagal dabartinę situaciją gautūsi, kad auto gali sustoti tik asfaltuotose ir apšviestose aikštelėse, kur yra ženklas, kad čia yra stovėjimo aikštelė.
Teisiniu požiūriu ar auto, ar orlaivis yra transporto priemonė, kuriai valdyti reikalingas pažymėjimas, kurį įgyji baigęs kursus ir išlaikęs egzaminus.
Tarp kitko visada mokina pasirinkti aikšteles iš oro, nes tai būtina dėl saugumo. Jei kažko to nemokino, tai vadinasi blogai mokino.
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 22 2015, 01:51
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566

Marius rašė ...

Keiskite tiesiog į: "Piloto parinkta aikštelė"

Pritariu. Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA.

Grubiai pradžia galėtų būti taip:
-Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. Galutinį sprendimą dėl tūpimo ir atsakomybę prisiima pilotas.
Parinkimo metodika:
-Aikštelės ilgis-dvigubai ar daugiau kartų didesnis už orlaivio prabėgimą tupiant be ekstrinio stabdymo, kai tūptinėje nėra kliūčių.
Jei aikštelės negalima išskirti iš aplinkinio fono, ribos ir kliūtys turėtų būti pažymimos aiškiai matomais ženklais-pvz trąšų maišais, kalkių juostomis ir pan.
-Aikštelės ribose ir 10? metrų perimetru apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...).
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0918sek,0.0107iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,913kb