Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Žemėje parinktos aikštelės |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Kadangi ULO pilotai licencijoje neturi įrašo apie leidimą tūpti į aikšteles, parinktas iš oro, formaliai jie negali tūpti ir pvz į Nidos aerodromą, kitus uždarytus aerodromus. Bent jau taip aiškina CAA. Siūlau įvesti savoką "Žemėje parinktos aikštelės". CAA tai domina, prašė parengti projektą. Kadangi visos aikštelės iš esmės tokios ir yra, įteisinus šią sąvoką žymiai praplėstumėme legalių skrydžių galimybes. Registruotos aikštelės ir ir parinktos iš oro aikštelės ir toliau galėtų gyvuoti, bent jau CAA dokumentuose. Reikalavimai tokioms aikštelėms turėtų būti rekomendacinio pobūdžio-kaip ir iš oro parinktoms aikštelėms. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1993 | Labai geras pasiūlymas. Kad taip "dievui į ausį". Galimas dar lingvistinis variantas: "iš oro parinkta žinoma aikštelė" | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 749 | 1) Piloto "parinkta iš oro aikštelė" yra platesnė sąvoka, nei "parinkta iš žemės" , nes apima ir piloto atsakomybės klausimą. Parinkti iš žemės kitas pilotas - negalės (nebent bus kažkokia metodika). 2) "Parinktai iš žemės aikštelei" CAA norės matyti "aikštelės parinkimo iš žemės metodiką", bei "tūpimo į aikštelę, parinktą iš žemės, procedūrą". O pastaroji nesiskirs nuo "aikštelės, parinktos iš oro" procedūros... [ Redaguota Kt Sau 22 2015, 01:13 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Keiskite tiesiog į: "Piloto parinkta aikštelė" [ Redaguota Kt Sau 22 2015, 01:00 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 540 | Tai gal ,,neregistruota aikštelė,,? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Dėl tūpimo nėra problemų, jei žemės sąvininkas nesibara. Problema yra tūpimas-kilimas-tūpimas ir t.t. Britanijoj, pvz., gali tūpt kurt ik nori. Tačiau pakilt jau ne. Todėl reik kalbėt ne apie tūpimą, o apie pilną ciklą ir ne vienkartinį. Metodikų yra apsčiai, pvz. [ Redaguota Kt Sau 22 2015, 01:11 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Pvz. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 749 | PPL | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Gal baikit su ta biurokratija, niekas bet kur nesileidžia, išskyrus nenumatytus atvejus. Priimkit faktą, kad "Piloto pasirinktos aikštelės iš oro". Juk pilotas sprendžia leistis ten ar ne. Uždėkit tą antspaudą, kad gali leistis aikštelėse ir kiltiiš jų ir viskas. O susitarimas su žemės savininku, tai jau jo reikalas. Visi viską nori kontroliuotui, toks vaizdas, kad mes psichiškai atsilikę ir nieko nesuprantam. Pagal dabartinę situaciją gautūsi, kad auto gali sustoti tik asfaltuotose ir apšviestose aikštelėse, kur yra ženklas, kad čia yra stovėjimo aikštelė. Teisiniu požiūriu ar auto, ar orlaivis yra transporto priemonė, kuriai valdyti reikalingas pažymėjimas, kurį įgyji baigęs kursus ir išlaikęs egzaminus. Tarp kitko visada mokina pasirinkti aikšteles iš oro, nes tai būtina dėl saugumo. Jei kažko to nemokino, tai vadinasi blogai mokino. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Marius rašė ... Keiskite tiesiog į: "Piloto parinkta aikštelė" Pritariu. Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA. Grubiai pradžia galėtų būti taip: -Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. Galutinį sprendimą dėl tūpimo ir atsakomybę prisiima pilotas. Parinkimo metodika: -Aikštelės ilgis-dvigubai ar daugiau kartų didesnis už orlaivio prabėgimą tupiant be ekstrinio stabdymo, kai tūptinėje nėra kliūčių. Jei aikštelės negalima išskirti iš aplinkinio fono, ribos ir kliūtys turėtų būti pažymimos aiškiai matomais ženklais-pvz trąšų maišais, kalkių juostomis ir pan. -Aikštelės ribose ir 10? metrų perimetru apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System