Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Žemėje parinktos aikštelės |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Marius rašė ... Keiskite tiesiog į: "Piloto parinkta aikštelė" Pritariu. Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA. Grubiai pradžia galėtų būti taip: -Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. Galutinį sprendimą dėl tūpimo ir atsakomybę prisiima pilotas. Parinkimo metodika: -Aikštelės ilgis-dvigubai ar daugiau kartų didesnis už orlaivio prabėgimą tupiant be ekstrinio stabdymo, kai tūptinėje nėra kliūčių. Jei aikštelės negalima išskirti iš aplinkinio fono, ribos ir kliūtys turėtų būti pažymimos aiškiai matomais ženklais-pvz trąšų maišais, kalkių juostomis ir pan. -Aikštelės ribose ir 10? metrų perimetru apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | ooops, supratau dabar apie ką čia šnekat Kažkada esu išvertęs britų taisykles, gal tiks bmaa_rekomenduojami_minimals_reikalavimai_privaioms_ulo_aiktelms.doc | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Paskutinį punktą gal priimti Aikštelės plotis nemažesnis kaip du? orlaivio sparnų mostai (pas vieną dešimt pas kitą trylika), apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA. Bet tuomet to norimo "legalumo" nebus- tai kam papildomas popierizmas ? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | AR rašė ... Rolandas rašė ... Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA. Bet tuomet to norimo "legalumo" nebus- tai kam papildomas popierizmas ? CAA bus priversta skaitytis su tokiu dokumentu, ypač praėjus keliems metams nuo jo sukūrimo. Antra-jei panašų dokumentą sugalvos daryti CAA, bus galima remtis teigiama keleto metų patirtimi ir siekt panašaus dokumento. Jei CAA kurs tokį dokumentą tuščioj vietoj, jis bus labai nepalankus mums, ir sunku bus ginčytis. Atsimink kaip "nelegaliai" buvo paskelbta Lietuvos nepriklausomybė... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Pilnai pritariu - paruošti vidines rekomendacijas, jas išbandyti "ant savo kailio" ir paskui (jeigu reikia ir tiek kiek reikia) paversti jas taisyklėmis - pats optimaliausias taisyklių "gaminimo" būdas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | vysniukas rašė ... Paskutinį punktą gal priimti Aikštelės plotis nemažesnis kaip du? orlaivio sparnų mostai (pas vieną dešimt pas kitą trylika), apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). Iš praktikos-aikštelės plotis gali būt ir nedidelis-pvz vieškelis. Svarbiausia kad neužkabintum prie vieškelio įsmeigto kelio ženklo ar augančio krūmo. Žemasparniam lėktuvui reikalavimai didesni. Žinoma, vieškelis išimtis. Skrydžiai neturi trukdyti eismui, vieškeliai dažniausiai dulkėti... | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3412 | Rolandas rašė ... vysniukas rašė ... Paskutinį punktą gal priimti Aikštelės plotis nemažesnis kaip du? orlaivio sparnų mostai (pas vieną dešimt pas kitą trylika), apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). Iš praktikos-aikštelės plotis gali būt ir nedidelis-pvz vieškelis. Svarbiausia kad neužkabintum prie vieškelio įsmeigto kelio ženklo ar augančio krūmo. Žemasparniam lėktuvui reikalavimai didesni. Žinoma, vieškelis išimtis. Skrydžiai neturi trukdyti eismui, vieškeliai dažniausiai dulkėti... Idomu, kiek skraidanąžčių mažiukais lėktuvais nėra pabandę vieškelio... | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Šiaip pagal KET to daryti negalime. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | KL rašė ... Pilnai pritariu - paruošti vidines rekomendacijas, jas išbandyti "ant savo kailio" ir paskui (jeigu reikia ir tiek kiek reikia) paversti jas taisyklėmis - pats optimaliausias taisyklių "gaminimo" būdas. Fiksuojam šitą nuostatą ... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System