Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Žemėje parinktos aikštelės


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Kt Sau 22 2015, 02:37
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Rolandas rašė ...


Marius rašė ...

Keiskite tiesiog į: "Piloto parinkta aikštelė"

Pritariu. Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA.

Grubiai pradžia galėtų būti taip:
-Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. Galutinį sprendimą dėl tūpimo ir atsakomybę prisiima pilotas.
Parinkimo metodika:
-Aikštelės ilgis-dvigubai ar daugiau kartų didesnis už orlaivio prabėgimą tupiant be ekstrinio stabdymo, kai tūptinėje nėra kliūčių.
Jei aikštelės negalima išskirti iš aplinkinio fono, ribos ir kliūtys turėtų būti pažymimos aiškiai matomais ženklais-pvz trąšų maišais, kalkių juostomis ir pan.
-Aikštelės ribose ir 10? metrų perimetru apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...).






Į viršų
NNN
Kt Sau 22 2015, 03:54
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
ooops, supratau dabar apie ką čia šnekat

Kažkada esu išvertęs britų taisykles, gal tiks



bmaa_rekomenduojami_minimals_reikalavimai_privaioms_ulo_aiktelms.doc
Į viršų
vysniukas
Kt Sau 22 2015, 04:11
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Paskutinį punktą gal priimti Aikštelės plotis nemažesnis kaip du? orlaivio sparnų mostai (pas vieną dešimt pas kitą trylika), apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...).
Į viršų
AR
Kt Sau 22 2015, 10:25
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Rolandas rašė ...

Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA.



Bet tuomet to norimo "legalumo" nebus- tai kam papildomas popierizmas ?
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 22 2015, 11:51
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
AR rašė ...

Rolandas rašė ...

Kitas dalykas-sudarius minimalią metodiką, tai galėtų tapti federacijos vidaus dokumentu, nepuolant derinti su CAA.



Bet tuomet to norimo "legalumo" nebus- tai kam papildomas popierizmas ?

CAA bus priversta skaitytis su tokiu dokumentu, ypač praėjus keliems metams nuo jo sukūrimo.
Antra-jei panašų dokumentą sugalvos daryti CAA, bus galima remtis teigiama keleto metų patirtimi ir siekt panašaus dokumento. Jei CAA kurs tokį dokumentą tuščioj vietoj, jis bus labai nepalankus mums, ir sunku bus ginčytis.

Atsimink kaip "nelegaliai" buvo paskelbta Lietuvos nepriklausomybė...
Į viršų
KL
Pn Sau 23 2015, 07:41
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Pilnai pritariu - paruošti vidines rekomendacijas, jas išbandyti "ant savo kailio" ir paskui (jeigu reikia ir tiek kiek reikia) paversti jas taisyklėmis - pats optimaliausias taisyklių "gaminimo" būdas.
Į viršų
Rolandas
Pn Sau 23 2015, 08:24
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
vysniukas rašė ...

Paskutinį punktą gal priimti Aikštelės plotis nemažesnis kaip du? orlaivio sparnų mostai (pas vieną dešimt pas kitą trylika), apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...).

Iš praktikos-aikštelės plotis gali būt ir nedidelis-pvz vieškelis. Svarbiausia kad neužkabintum prie vieškelio įsmeigto kelio ženklo ar augančio krūmo. Žemasparniam lėktuvui reikalavimai didesni.
Žinoma, vieškelis išimtis. Skrydžiai neturi trukdyti eismui, vieškeliai dažniausiai dulkėti...
Į viršų
Stanislovas
Pn Sau 23 2015, 09:45
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3299
Rolandas rašė ...

vysniukas rašė ...

Paskutinį punktą gal priimti Aikštelės plotis nemažesnis kaip du? orlaivio sparnų mostai (pas vieną dešimt pas kitą trylika), apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...).

Iš praktikos-aikštelės plotis gali būt ir nedidelis-pvz vieškelis. Svarbiausia kad neužkabintum prie vieškelio įsmeigto kelio ženklo ar augančio krūmo. Žemasparniam lėktuvui reikalavimai didesni.
Žinoma, vieškelis išimtis. Skrydžiai neturi trukdyti eismui, vieškeliai dažniausiai dulkėti...

Idomu, kiek skraidanąžčių mažiukais lėktuvais nėra pabandę vieškelio...
Į viršų
Marius
Pn Sau 23 2015, 10:02
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2734
Šiaip pagal KET to daryti negalime.
Į viršų
NNN
Pn Sau 23 2015, 10:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
KL rašė ...

Pilnai pritariu - paruošti vidines rekomendacijas, jas išbandyti "ant savo kailio" ir paskui (jeigu reikia ir tiek kiek reikia) paversti jas taisyklėmis - pats optimaliausias taisyklių "gaminimo" būdas.


Fiksuojam šitą nuostatą ...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1311sek,0.0111iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,932kb