Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Žemėje parinktos aikštelės


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Sau 23 2015, 11:00
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518

Rolandas rašė ...

CAA bus priversta skaitytis su tokiu dokumentu, ypač praėjus keliems metams nuo jo sukūrimo.
Antra-jei panašų dokumentą sugalvos daryti CAA, bus galima remtis teigiama keleto metų patirtimi ir siekt panašaus dokumento. Jei CAA kurs tokį dokumentą tuščioj vietoj, jis bus labai nepalankus mums, ir sunku bus ginčytis.

Atsimink kaip "nelegaliai" buvo paskelbta Lietuvos nepriklausomybė...







Tiesa. Taciau sis principas su CAA neveikia. Bent as nepamenu tokio atvejo


[ Redaguota Pn Sau 23 2015, 11:02 ]
Į viršų
NNN
Pn Sau 23 2015, 01:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
AR rašė ...

Rolandas rašė ...

CAA bus priversta skaitytis su tokiu dokumentu, ypač praėjus keliems metams nuo jo sukūrimo.
Antra-jei panašų dokumentą sugalvos daryti CAA, bus galima remtis teigiama keleto metų patirtimi ir siekt panašaus dokumento. Jei CAA kurs tokį dokumentą tuščioj vietoj, jis bus labai nepalankus mums, ir sunku bus ginčytis.

Atsimink kaip "nelegaliai" buvo paskelbta Lietuvos nepriklausomybė...







Tiesa. Taciau sis principas su CAA neveikia. Bent as nepamenu tokio atvejo



Paskaitykit Dainiaus Žalimo (teko su juo vienoj komandoj KAM ministrui dirbti, dabar Dainius KT teisėjas) knygelę "Lietuvos Respublikos nepriklausomybės atkūrimas", kurioje jis aprašo visą teisinę procedūrą, kaip buvo pasinaudota pačios sssr bei tarptautinės tesiės aktais. O kad aniem nervai neišlaikė ir griebėsi brutalumo, tai jau kita istorija

Šaltinis: http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=4652&p_k=1

Į viršų
vysniukas
Pn Sau 23 2015, 07:20
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Mano pasiūlymas yra toks, kad neįskristum į per siaurą aikštelę, tai kad ratus padėjai ant keliuko yra viena, bet stulpiukai šalia jo, tai jau kita.
Vidinė tvarka gerai, bet ji nederinta su CAA, tai jau blogai, kadangi visi bandymai yra nelegalūs.
Į viršų
Rolandas
Št Sau 24 2015, 04:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
vysniukas rašė ...

Mano pasiūlymas yra toks, kad neįskristum į per siaurą aikštelę, tai kad ratus padėjai ant keliuko yra viena, bet stulpiukai šalia jo, tai jau kita.
Vidinė tvarka gerai, bet ji nederinta su CAA, tai jau blogai, kadangi visi bandymai yra nelegalūs.


Puiku, kad gerbi įstatymus. Aviacijos įstatymas sako-Eksperimentinių orlaivių eksploatavimo tvarką nustato CAA, atsižvelgdama į skrydžių saugos reikalavimus. Ir viskas. Gerbkim jį.

Mes nekalti jei CAA kai kada dirba visiškai nekompetetingi žmonės. Štai pvz Aerodromų skyriaus vadas Paulauskas yra elektrikas, priimtas į CAA prižiūrėti aerodromų šviestuvus. Pavaduotoja visiškai iš gatvės.
Tad mūsų pareiga paruošti gerą taisyklių projektą, pasitvirtinti pas save ir jo laikytis. Kas čia blogo ir nelegalaus?

Ar geriau bus jei kiekvienas skraidys kaip atrodo jam, ar laikysis kažkokios protingos metodikos, parengtos patyrusių pilotų?

Pvz iki nepriklausomybės Lietuvoje būdavo iki 500 lauko aikštelių. Jų tinkamumą tvirtindavo grandies ar eskadrilės vadas. Į Maskvą važiuoti nereikėdavo. O biurokratija tada klestėjo...

Kodėl reikėtų dabar taisyklių kvailumu lenkti sovietinius laikus?
Į viršų
vysniukas
Št Sau 24 2015, 08:21
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Atleiskit jai kartais užkertu su tais įstatymų išvedžiojimais
Tai pradėkim. Jeigu yra patiritis iš Vakarų peržiūrėkim ir adaptuokim. Tada jau reiks biurokratinius raštelius parašyti ir pateikti nuo kelių federacijų, prie viso to pajungti LAK, jeigu prireiks. Pavadinimas jau peršasi pats už save, kad ir "Skrydžių saugos reikalavimai. Lauko aištelės" Visą šį dokumentą pasitvirtina federacijos ir su aiškinamuoju raštu pateikia derinti CAA, nederinti negalės, nes tai susiję su saugos reikalavimais, taip pat turės pateikti argumentus, kodėl vienaip ar kitaip. Pataisius, vėl teikti CAA ir šiuo atveju jau turės derinti.
Taigi turim du teisės aktus pradžiai DĖL AIKŠTELIŲ PASIRINKIMO IŠ ORO http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=414173&p_query=&p_tr2=2, DĖL LAUKO AIKŠTELIŲ ĮRENGIMO IR NAUDOJIMO SKRYDŽIAMS REIKALAVIMŲ http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=442013&p_query=&p_tr2=2, Skaitom analizuojam ir pradedam kurpti
Truputį paanalizavau ir man atrodo, kad viskas pakankamai paprasta. Parengiam Lauko aištelės tvarką, kaip ir jau minėjau, ir reikia pakeisti DĖL AIKŠTELIŲ PASIRINKIMO IŠ ORO punktus 1.5. skrydis vykdomas sklandytuvu; į punktą 1.5. skrydis vykdomas sklandytuvu ir eksperimentiniu orlaiviu. Ir nieko daugiau keisti nereikia. 2 p. viskas aiškiai įvardinta 2.6 p. tūpimas ar kilimas suderintas su žemės savininku (naudotoju) ir atitinkamais atvejais su kitais suinteresuotais asmenimis, siekiant užtikrinti, kad nebūtų pažeisti žemės sklypo, kuriame yra aikštelė, savininko (naudotojo) teisės bei teisėti interesai ir nebūtų padaryta žala tretiesiems asmenims (netaikoma šio įsakymo 1.1–1.3, 1.5 punktuose nurodytais atvejais). Iš principo niekinis arba perteklinis, nes žala tretiesiems asmenims atlyginama pagal Civilinio kodekso nuostatas ar tu su sklandytuvu padarysi žalą ar ne.

[ Redaguota Št Sau 24 2015, 08:52 ]
Į viršų
NNN
Sk Sau 25 2015, 09:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Kartais reik pasitelkt fantaziją, norint išgyvent realybėje ... .


Į viršų
Algis
Sk Sau 25 2015, 12:58
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1939
Rolandas rašė ...

Kadangi ULO pilotai licencijoje neturi įrašo apie leidimą tūpti į aikšteles, parinktas iš oro,
formaliai jie negali tūpti ir pvz į Nidos aerodromą, kitus uždarytus aerodromus.
Bent jau taip aiškina CAA.
Siūlau įvesti savoką "Žemėje parinktos aikštelės". CAA tai domina, prašė parengti projektą.

Kadangi visos aikštelės iš esmės tokios ir yra, įteisinus šią sąvoką žymiai praplėstumėme legalių skrydžių galimybes.
Registruotos aikštelės ir ir parinktos iš oro aikštelės ir toliau galėtų gyvuoti, bent jau CAA dokumentuose.

Reikalavimai tokioms aikštelėms turėtų būti rekomendacinio pobūdžio-kaip ir iš oro parinktoms aikštelėms.


Algis rašė ...

Galimas dar lingvistinis variantas: "iš oro parinkta žinoma aikštelė"


Kodėl aš pabrėžiau: "iš oro parinkta žinoma aikštelė". Nagi Nidos, privatūs KTT ir dar kai kurios "chemikų" aikštelės yra saugios, "žinomos", nėra kelio stulpelių, krūmų (ribojimo pagal sparnų mostą), ilgio ribojimo ir t.t. Tas pat galiotų ir kai kuriems "nelegaliems", bet naudojamiems KTT, kuriuos žinome, naudojamės, bet jie nėra oficialiai registruoti.

[ Redaguota Sk Sau 25 2015, 12:59 ]
Į viršų
Tinklalapis
Algirdas L
Pr Sau 26 2015, 07:49
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 423
Sutinku, tik tupiant būtina bent porą kartų iš oro apžiūrėti aikštelę, ar pvz.per naktį šernai neiškniso tako.
Į viršų
vysniukas
Pr Sau 26 2015, 03:25
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
"Žinoma" nepraeis, nes neapibrėžta. Metodikoj reiktų nurodyti terminą "Iš oro parinkta aikštelė" ir įvardinti ,kas ji per viena. Tada bus gerai. Norint daryti įtaką teisinei sistemai, reiktų vadovautis jų terminais ir naujų stengtis neįvedinėti ir vengti neapibrėžtumų, nes kai mes pasiūlom neapibrėžtumą - blogai, kai biurokratas - gerai, teisinis absurdas, bet taip yra.
Į viršų
Dovydas_S
Kt Sau 29 2015, 10:44
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
Rolandas rašė ...

Kadangi ULO pilotai licencijoje neturi įrašo apie leidimą tūpti į aikšteles, parinktas iš oro,
formaliai jie negali tūpti ir pvz į Nidos aerodromą,


Ar tikrai ???? juk ULO yra ir motoparasparniai kurie skraido dauguma ne aerodromuose

Bent jau taip aiškina CAA.

Kas, kada kur aiškino ???? ar yra žodinis įvykes pokalbis ar yra gautas koks nors raštas patvirtinantis jų aiškinimą ar pats sumastei ???

CAA tai domina, prašė parengti projektą.

Kas konkrečiai prašė ir kokia forma ??? žodžiu ? raštu? Jei žodžiu tai nenustebk , jei kita diena sakys nieko neprašėme..... iš prakikos sakau...

Kadangi visos aikštelės iš esmės tokios ir yra, įteisinus šią sąvoką žymiai praplėstumėme legalių skrydžių galimybes.

Taip prie namų tavo asmeniniai skaraidymai taps legalūs , ar to sieki ??? o gal papraščiau legalizuoti aikštelę ??? pamenu viešai skundeisi , NATO naikintuvai vaikosi tave virš pociūnu aerodromo paseka to rezultate visi pilotai buvo priversti skambinėti į KOP kaip manai į gera tai ??? labai patogu ???

Registruotos aikštelės ir ir parinktos iš oro aikštelės ir toliau galėtų gyvuoti, bent jau CAA dokumentuose.

Registrutos ir taip gyvuoja CAA dokumentuose ar aš klystu ???



Rolandai :žodinis vieno ar kito biurokrato pasakymas, kad ULO negali daryti to ar ano yra niekinis, skaitykim įstatymus , pažiūrėkim teismų praktiką ar yra bent vienas ULO pilotas ( įskaitant motparasparnius) nubaustas už skraidymus aikštelėse ? ar yra ATPK numatyta už tai nuobauda ? Kam kurti makulatūra kurios ir taip nėra kur dėti.
Siūlau : Instruktoriams po praktinio patikrinimo tupiant į iš oro pasirinkta aikštelę (kas yra ir ULO mokymo programoje) padaryti tiesiog įrašą į skraidymo knygelę ,kad pilotas gali tūpti ir kilti iš oro pasirinktas aikšteles ir tiek. Remiantis tuo įrašu ULOPF įrašys į licencija įrašą . ko dar reikia ??? per daug atsakomybės instruktoriui ???
Jei CAA to nepakanka tai tegu ir kuria metodikas ir tt... tai jų darbas .


[ Redaguota Kt Sau 29 2015, 12:51 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1480sek,0.0108iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,966kb