Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Turbinos ir t.t.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Turbinos ir t.t.
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
An Geg 09 2017, 06:21
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
NNN rašė ...

Reno rašė ...


NNN rašė ...

Taip, bet per val. jis galėtų nulakdinti apie 300 km. Taigi, gal 60 ltr. bakelio ir pakaktų?

Kiek Tamstą pamenu, visuomet mušėtės į krūtinę už "tikruosius ULO"



O kaip tai prieštarauja šio variklio naudojimui? Jis juk ir 120kg klasei tinka


Laukiam, nesulaukiam Tamstos idėjos realizavimo tokiam turbopropeleriniam orlaiviui
3.1. konstrukcijos svoris (be kuro) neviršija 120 kg;
3.2. maksimalus kuro bakų tūris neviršija 20 l;
3.3. maksimali tuščio orlaivio sparno įkrova (konstrukcijos svorio ir sparno ploto santykis) neviršija 10 kg/m2, arba
3.4. mažiausias stabilaus skrydžio greitis ne didesnis už 45 km/val.
Į viršų
NNN
An Geg 09 2017, 08:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Reno rašė ...

NNN rašė ...

Reno rašė ...

NNN rašė ...

Taip, bet per val. jis galėtų nulakdinti apie 300 km. Taigi, gal 60 ltr. bakelio ir pakaktų?

Kiek Tamstą pamenu, visuomet mušėtės į krūtinę už "tikruosius ULO"



O kaip tai prieštarauja šio variklio naudojimui? Jis juk ir 120kg klasei tinka


Laukiam, nesulaukiam Tamstos idėjos realizavimo tokiam turbopropeleriniam orlaiviui
3.1. konstrukcijos svoris (be kuro) neviršija 120 kg;
3.2. maksimalus kuro bakų tūris neviršija 20 l;
3.3. maksimali tuščio orlaivio sparno įkrova (konstrukcijos svorio ir sparno ploto santykis) neviršija 10 kg/m2, arba
3.4. mažiausias stabilaus skrydžio greitis ne didesnis už 45 km/val.


Rotax 447 sveria apie 30 kg (su išmetimo sistema), o šis 28 kg.

Žinoma, skrydžio trukmė nebūtų pakankama skrydžiui aplink Lietuvą be nutūpimo, tačiau toks orlaivis puikiai tiktų, pvz., buksyravimui. Pavyzdžių pasaulyje yra, pvz. britų Dragon Fox - 13kvm sparnas, vienvietis vežimėlis, R 582 - orlaivis sveria 90 kg.

Žinoma, šis variklis gal netinka bulvių transporteriui su primorco sparnais, bet dailiam, aerodimiškai inovatyviam ULO, kodėl ne?

Galų gale rekordams, juk išlaiko galią iki 10 km aukščio.

O jei norit kabinėtis, tik dėl kabinėjimosi, tai man tokia "diskusija" neįdomi
Į viršų
vytas
An Geg 09 2017, 10:01
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2974
Manau,kad 120 klasei šis motorukas ypač tinkamas...juk 120 klasės devizas(kaip ir visų "tikrų" ULO)PIGUS,lengvas orlėkis,Taip kad kažkokie tai niekingi sumauti 32000 eurų už šį motoruką būtent ir sumažins orlaivio kainą iki neregėtų žemumų Sėkmės konstravime
Į viršų
NNN
Tr Geg 10 2017, 07:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Mane sužavėjo šio variklio galimybės ir estetika. Didelė galia tokiame mažame įrenginyje!

Prieš 20 metų mano stacionarus kompas turėjo 1 gigą atminties, o šiandien mano tlf. turi 35

Taip, ir dviratis yra pigi susisiekimo priemonė, tačiau GERAS (kaip maniškis) prasideda nuo 1000 EUR, o baidarė - nuo 1500 ... Už inovatyvias technologijas reik mokėt

R 912 irgi nepateisinamai brangus, tačiau be jo ULO jau neįsivaizduojamas, net parasparnių bendruomenė žengė pirmą žingsnį

Aliuminis buvo pardavinėjamas lygiai kaip auksas kažkada ...
Į viršų
Tomas
An Rgp 29 2017, 04:42
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Visai padorus busimiems ultralengviems 62kg - 241aj.; kas leistu pasiekti didesniu greiciu, patikimumo.
http://www.pbsvb.com/customer-industries/aerospace/aircraft-engines/tp-100-turboprop-engine
Į viršų
sky76v
Št Lap 11 2017, 02:21
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 783
51 km/h be sparnų.

Konstruktorius apie konstrukciją.
Į viršų
Reno
An Rgs 13 2022, 11:54
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Dar vienas "švilpukas", - 70x44 cm dydžio, sveria 22 kg, trauka - iki 175kg. Bet apetitu irgi nesiskundžia - 1,6 ltr/min.




Į viršų
PovilasK
An Rgs 13 2022, 12:58
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
600 kg "ultralengvas".









Į viršų
Tinklalapis
Reno
Tr Rgs 14 2022, 10:00
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Ultralengvas, nes visas iš anglies pluošto
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1229sek,0.0267iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,894kb