Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Saugus sparnas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Saugus sparnas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Pr Kov 30 2015, 11:05
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...


gintas rašė ...

Kestuti kalbama apie lektuvo sparna.Jeigu nori diskutuoti apie skraidykles sparna tam yra kitas skyrius.Nebuk trolis.




Atsiprašau ...
Į viršų
vysniukas
Pr Kov 30 2015, 08:24
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Ne lėktuvo sparnas, bet gal kam bus įdomu, čia kietasparnės skraidyklės surinkimas su komentarais, bei matosi sparno konstrukcija ir kiti techniniai sprendimai, sparnas labai specifinis, informacijos apie jį labai mažai, masinės gamybos nepasiekė, pagaminta tik aštuoni vnt. AK kalba, kad iki 25, kitoj literatūroj 20, bet daugiau info nėra.
https://www.youtube.com/watch?v=7L3l1yQ63AQ
Čia kaip skrenda ir startas
https://www.youtube.com/watch?v=VnAEpylESqc
Į viršų
Reno
An Kov 31 2015, 12:07
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
NNN rašė ...

Beuodegis, su išilginiu ir skersiniu pastovumu.
Puikiai valdomas nenaudojant jokių svertų, lynų ir aerodinaminių paviršių.
Prisitaikantis prie įvarių apkrovų, išlaikantis pastovumą, maksimalų efektyvumą ir pavaldumą.
Vieno žmogaus jėgomis, nenaudojant jokių įrankių sudedamas į paketą, galimą transportavimui ant automobilio stogo bagažinės,.
Prieinama vidutiniam žmogui kaina.

Kas tai per sparnas ?

Gal šis (žiur nuo 4:40): https://www.youtube.com/watch?v=e_U2vyb689I





[ Redaguota An Kov 31 2015, 12:08 ]
Į viršų
vysniukas
An Kov 31 2015, 03:00
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Kaip stoikiu gaila , anglinės blin.
Į viršų
vysniukas
An Kov 31 2015, 08:43
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Čia diskusija su Ipact kūrėju olaf barthodzie, kas nesupranta vokiškai, galima išsiverstisu google.translate į anglų ar rusų, čia yra šiek tiek gamybos technologijos
http://www.gleitschirmdrachenforum.de/showthread.php/7350-ein-bischen-mehr-vom-impact?highlight=impact
Į viršų
Rolandas
An Kov 31 2015, 10:20
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Alio alio

Gintas ką tik pabarė Kęstutį, šis atrodo suprato. Nesuprato Vyšniukas...

Didelis prašymas-forume daug vietos, daug temų, nereikia plakti visko į vieną.
Jeigu kalbam apie klasikinį kietą sparną, tikrai nereikėtų skraidyklės sparnų. Juk tam yra skraidyklių skyrius. Galų gale atsidarykit naują temą. O tai vienas apie tiltus, kitas apie miltus...
Į viršų
vysniukas
Tr Bal 01 2015, 03:23
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Atsiprašau, gal galit perkelti mano komentarus į skraidyklių temą.
.
Į viršų
NNN
Pn Bal 03 2015, 09:35
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Alio alio

Gintas ką tik pabarė Kęstutį, ...





Į viršų
tomASAlytus
Kt Lie 28 2022, 01:14
Skriskime
Užsiregistravęs dalyvis #3285
Prisijungta: Tr Sau 09 2019, 02:59
Vieta: Alytus
Pranešimų: 5
Kokia Jūsų nuomonė į sparno profilį UA2 ? Lėktuvas Jora, Cora , Allegro.
http://www.nostalgeek.no/JoraUA2Spec.htm
http://www.snobmog.com/jora.htm
Į viršų
justas
Kt Lie 28 2022, 01:29
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
is pirmo zvilgsnio atrodo kad skirtas letiems aparatams. Prie mazu greiciu tokie profiliai gerai bet lektuve reik suderinti du nesuderinamus dalykus. Sparnas turi gerai dirbti prie mazu greiciu ir dirbti nebe taip gerai prie dideliu. . Kitaip tariant didele keliamaja jega generuojantis profilis prie 65 km / h yra gerai bet tarkim jei aparato kreiserinis greitis 200 km tam kad prie tokio greicio aparatas skristu tiesiai toki profili teks statyti i smarkiai neigiama kampa kas aerodinaminiu poziuriu yr labai neefektyvu. Del to mano subjektyviu poziuriu neatrodo kad jis gerai dirbs prie didelio greiciu diapazono. Bet su profiliais yra taip kad reik ziuret i praktika. Tyrinetis aparatus kuriuose jie stovi ir ziuret kas ir kaip. Bet kokiu atveju mazu greiciu aerodinamika yra labai labai svarbu. Is visu cia paminetu saugaus sparno dalyku pamirstas vienas svarbiausiu "stall strips".
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1049sek,0.0125iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,907kb