Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Biuleteniai, privalomi darbai |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Primenu, kad negalima naudoti popierinių kuro filtrų, skirtų benzinui. Buvo keletas atvejų, kai jie pradeda nepraleisti benziną, ypač ilgiau nenaudojami. Naudoti tik dyzeliams skirtus kuro filtrus su sieteliu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Varžtai. Neseniai buvo atvejis, kai M6 varžtas rastas trūkęs per sriegį. Trūkimo vietoje matyt tipiški metalo nuovargio ženklai-pusėje skerspjūvio korozijos žymės. Iki trūkimo skraidyta 1000 val. Varžtas dirbo sudėtingom sąlygom-jį veikė ne vien vibracija, bet ir kintamas lenkimo momentas. Rekomenduočiau kas 500 val pakeisti konstrukcijoje esančius 8 stiprumo klasės varžtus, ypač atsakingus ir dirbančius sudėtingom sąlygom. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Primenu, kad kirpimui dirbantys varžtai negali dirbti "per sriegį". Sriegis privalo baigtis už auselių ribų po poveržle. Tai yra viena iš priežasčių kodėl reikalingos poveržlės. Jeigu sujungime nėra poveržlės, tai įrodymas, kad sujungimas neteisingas, sriegis dirba kirpimui ar lenkimui, t.y. priima žymiai mažesnes apkrovas (dėl mažesnio skerspjūvio) ir greičiau nuvargsta (dėl koncentratorių). Retai kas atkreipia dėmesį į sriegio ilgį, visus labiau domina varžto ilgis. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System