Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Biuleteniai, privalomi darbai


Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Pr Rgp 31 2015, 11:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Primenu, kad negalima naudoti popierinių kuro filtrų, skirtų benzinui. Buvo keletas atvejų, kai jie pradeda nepraleisti benziną, ypač ilgiau nenaudojami.
Naudoti tik dyzeliams skirtus kuro filtrus su sieteliu.
Į viršų
Rolandas
Pr Rgp 31 2015, 11:58
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Varžtai.
Neseniai buvo atvejis, kai M6 varžtas rastas trūkęs per sriegį. Trūkimo vietoje matyt tipiški metalo nuovargio ženklai-pusėje skerspjūvio korozijos žymės. Iki trūkimo skraidyta 1000 val. Varžtas dirbo sudėtingom sąlygom-jį veikė ne vien vibracija, bet ir kintamas lenkimo momentas.
Rekomenduočiau kas 500 val pakeisti konstrukcijoje esančius 8 stiprumo klasės varžtus, ypač atsakingus ir dirbančius sudėtingom sąlygom.

Į viršų
KL
Pr Rgp 31 2015, 12:55
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Primenu, kad kirpimui dirbantys varžtai negali dirbti "per sriegį". Sriegis privalo baigtis už auselių ribų po poveržle. Tai yra viena iš priežasčių kodėl reikalingos poveržlės. Jeigu sujungime nėra poveržlės, tai įrodymas, kad sujungimas neteisingas, sriegis dirba kirpimui ar lenkimui, t.y. priima žymiai mažesnes apkrovas (dėl mažesnio skerspjūvio) ir greičiau nuvargsta (dėl koncentratorių).
Retai kas atkreipia dėmesį į sriegio ilgį, visus labiau domina varžto ilgis.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0475sek,0.0061iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,704kb