Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Gaminys 181 (Изделие 181)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Gaminys 181 (Изделие 181)
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
An Spa 27 2015, 05:26
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,4436.0.html

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%B7%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B5_181

Šiandien Pociūnuose susipažinau su ukrainiečiu, apsėstu idėjos pagaminti skraidantį aparatą, su keliamosios jėgos koeficientu 15. Kaip pavyzdį jis nurodė šį gaminį.
Aišku, kad tai tik teorinis nusigrybavimas, tačiau gal ką sudomins.

Kaip žinia, standartinio sparno profilio šis koeficientas gali pasiekti iki apytikriai 1,5. Kreiseriniam skrydyje siekia apie 0,3. Su gerais užsparniais iki 2,5.
Realizavus idėją, lėktuvai kiltų iš vietos beveik be įsibėgėjimo.
Į viršų
justas
An Spa 27 2015, 06:40
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Na del KJ koeficiento tai panasu kad gali toks but. Juk tame ir yra ideja kad sparnas apipuciamas nuo propelerio. Bet kaip teisingai raso keliamoji jega dar ne viskas. Vieno variklio shema buvo pasirinkta visai logiskai. Juk jei 80 proc sparno keliamosios jegos sudaro propelerio sukuriamas srautas tai maziausias varikliu nesinchroniskumas sukurs toki disbalansa kad nebus kuo ji kompensuot. Toliau lektuvas prie tokiu kilimo / tupimo greiciu butu isvis nevaldomas. Jau nekalbant apie tai kas butu jei staiga sustotu variklis kuris sukuria 80 proc reikalingos keliamosios jegos tik tol kol dirba. Sustojus varikliui jis dribtu iskart. Nesklestu o dribtu tiesiai zemyn. Bet scema idomi.
Į viršų
Juozas
An Spa 27 2015, 09:00
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Yra dar viena problema - pusė sraigto dirba kaip sraigtas žiede, kita pusė kaip laisvas sraigtas. Pasekmė - aerodinaminis disbalansas.
Kalbant apie didelės keliamosios jėgos sukūrimą. Niekas neatsiranda iš niekur. Galioja energijos tvermės dėsnis. Vadinasi, jeigu variklio galia, arba jos dalis, naudojama sukurti keliamajai jėgai, atitinkama jos dalis nesukuria horizontalios traukos (kitaip gautųsi amžinas variklis). Skrendant kreiseriniu greičiu, kai yra didelis keliamosios jėgos perteklius, variklio galia naudojama ne traukai, o keliamajai jėgai sukurti. Natūraliai kyla klausimas: kam visos tos problemos, jeigu yra sraigtasparnis?
Sekantis klausimas: kodėl atsirado minėtas aparatas? Sukurtas jis Antonovo KB neatsitiktinai. Ukrainiečių forume paminėta, kad tai sumažinta būsimo lėktuvo kopija. Koks tai turėjo būti lėktuvas aišku iš Antonovo veiklos srities - karinių transportinių lėktuvų ir desantinių sklandytuvų kūrimas. Kariškiams labai norėjosi turėti transportinį lėktuvą su geromis kilimo - tūpimo charakteristikomis. Kažkas sugebėjo įtikinti, "pamušti" finansavimą. Tai kad užsienyje tokios schemos lėktuvo buvo atsisakyta, buvo galima paaiškinti radus įtikinamus argumentus. Projektas pajudėjo, kai kas skaniai ir sočiai iš to maitinosi, vadovai sėkmės atveju tikėjosi apdovanojimų, karjeros perspektyvų, nesėkmės atveju niekuo nerizikavo. Projekto nesėkmė išaiškėjo labai laiku - sovietinės imperijos subyrėjimo metu, viską galima tuo ir pateisinti
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0596sek,0.0114iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,719kb