Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Tomo Skripkausko lektuvo projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Tomo Skripkausko lektuvo projektas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Tomas
Kt Lap 19 2015, 01:17
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Sveiki,

Nutariau pameginti pasidalinti savo "Svajoniu" lektuvo projektu.
Kiek teko skraidyti, man siai dienai yra svajoniu paskraidymas - ramu silta vakara su atvira kabina. Man patinka skristi letai. Su skraidykle skraidziau 70-80km/h - buvo pats tas. Nera dideliu inerciju, skraidant neaukstai galima lengvai apskristi kliutis. Tupimui - kilimui nebuvo nei vienos pievos, kuri del nelygumo netiktu tupti ar kilti.
Siandienai labiausiai noretusi kazko panasaus i vaiku sklandytuva "Sirse" - tik kad butu su varikliu: https://www.youtube.com/watch?v=26tNAW58ZXU
Jis yra atvira kabina, letas, pilotai sedi salia vienas kito.
Nuemus kabina kazkas panasaus yra lektuve Kolb: http://www.kolbaircraft.com/markiiixtra.htm
Bet trumpas propeleris, tokiam letam lektvui, manau geriausia dvimentis 2-2,2m ilgio propeleris.
Į viršų
ArturasM
Kt Lap 19 2015, 03:53
Užsiregistravęs dalyvis #520
Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38
Pranešimų: 24
Klausimas daugiau idėjinis nei techninis. Gal geriau konstrukciją pritaikyti ir "atviram" ir "uždaram" skrydžiui kad esant saltiems ramiems vakarams "užtsidėjus" duris ir langus galima butu ir paskraidyt be skersvėjo vis dėl to ramių ir šiltų vakarų ne tiek ir daug pas mus:)
Į viršų
Juozas
Kt Lap 19 2015, 07:08
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998
Saulius Petkevičius su savo SP skraidė prie minus penkiolikos. Pamatęs anglas "Seawindo" pilotas, pakraupo: "Tikiu lėktuvu per tokį šaltį???"
Į viršų
vytautas 42
Kt Lap 19 2015, 08:06
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2367
aš su skraidykle be liulkos skridau prie minus 13 ir nieko , vaikštau ir vaikų porą turiu
Į viršų
Tomas
Pn Lap 20 2015, 08:24
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Dekui uz komentarus.
Pirmam savo lektuvui nori paprasciausios konstrukcijos - man ji atrodo Bro - 11 zyles, bet konstruktorius buvo sita konstrukcija siek tiek patobulines, jo paskutinis aparatas buvo Bro - 23 garnys.

http://www.vgc.lt/forumas/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?3455

Garnys turejo sparno ikrova apie 16kg/m2. As si skaiciu mastau padidinti iki 25, tagi sparno plotas butu apie 18-19kv.m - dvivietis ultralengvas lektuvas, kilimo svoris 450kg.
Į viršų
juozas49
Pn Lap 20 2015, 09:17
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 799
Jei jau pradejot apie BRO sparnus , negaliu nereplikuoti.Nesuprantu ,kodel reikia gryzti 30-40 metu atgal.Yra skyrelis ULO pavyzdziai , dar yra puikiu lietuvisku skraidanciu konstrukciju.Susitark su savininkais ir paskrisk ir jei patinka galima uzsiimti gamyba. Bet paciam konstruoti be patyrimo tikrai nereiketu.Na nebent tik popieriuje.
Į viršų
Stanislovas Čepaitis
Pn Lap 20 2015, 09:55
Dievas man nedavė sparnų-aš juos pasidariau pats
Užsiregistravęs dalyvis #51
Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15
Pranešimų: 103
Čia ir yra kūrybos esmė-(gatavą susirasi bet kada)imk pieštuką,popieriaus skiutę,susikaupk truputį medžiagų ir pirmyn.O pasikonsultuoti tikrai yra pas ką.Konstruktoriai mėgėjai visi pradėjo nuo nulio.
Sėkmės!
Į viršų
Tomas
Pn Lap 20 2015, 10:12
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Mano lektuvas bus letas ir baisiai neaptakus (zmones sedes vienas salia kito, kabina bus atvira), todel nera jokios prasmes naudoti sudetingesnius sparnus taupant aptakumui.
Sparnams ir eleronui mastau panaudoti R. Jurksto sklandytuvui panaudota profili Gö-535. Man jis patink, nes turi buka nosi, yra ilenktas, yra 16proc.storio, manau letam aparatui pats tas.

http://airfoiltools.com/airfoil/details?airfoil=goe535-il

[ Redaguota Pn Lap 20 2015, 10:20 ]
Į viršų
vysniukas
Pn Lap 20 2015, 11:32
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Nežinau kaip atrodo kitiems, bet reiktų pradėti nuo konstrukcijų analizės, t.y. kas jau yra sukurta. Kiek tenka matyti pavyzdžių , viskas baigiasi ties sparnų gamyba iki variklio jau daeina vienetai. Jei klystu pataisykit.
O tęsiant mintį, tai šiuo atveju manau tiktų skudurinukas (geraja prasme), juos reiktų ir paanalizuoti, su pliusais ir minusais.
Man imponuoja šitas aparatas https://www.youtube.com/watch?v=5NVT1VkBDWE jis 103 klasėj, bet padaryti dvivieti, ne problema. Konstrukcija paprasta ir lengvai pagaminama, čia naujesnis bet idėja likusi ta pati: https://www.youtube.com/watch?v=UVE6sNXwgMc.
Gal pradžioj daryti vienvietuką, tada ir variklio pakaks paprastesnio - paramotorinio, o po pirmo aparato jau žinosi ko trūksta galėsi ir antrą pastatyti, bet čia jau tavo reikalas.
Į viršų
JonasKr
Pn Lap 20 2015, 12:32
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Kai kadaise Br.Oškinio su bičiuliu paklausėme, kai panaudoti Zylę ir motociklinį variklį, jis griebė milimetrinės faneros gabalą ir mikliai brūkštelėjo nedidelio biplano eskizą. Liko tas faneros gabalas kažkur senuose sklandukų pastatuose...
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0728sek,0.0079iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,907kb