Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Tomo Skripkausko lektuvo projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2974 | Avido,Kitfoxo,Eurofoxo,Apollofoxo ir pan sparnų sulankstymo mechanizmas gana sudėtingas.Jį suprojektavo labai protingi vyrai.Pas Rans S6 sparnai atsijungia ir pasiverčia į vertikalią padėtį.Mechanizmo praktiškai ten išvis jokio nėra.Tik daugiau darbo,norint suglausti:-reikia atjunginėti spyrius,traukes. Nors pas kai kuriuos lėktuvus su tokia schema padaryti greito jungimo mazgai ant traukių. Patikimumas tokių mazgų patikrintas praktikoje-dar neteko girdėti,kad dėl sparnų sulankstymo mechanizmo kam ore būtų atsikabinę sparnai [ Redaguota Pn Grd 18 2015, 10:30 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 539 | Pritariu Vytui, sparnų sulankstymo mechanizmas sukonstruotas talentingai, ypatingai Avido, tik, atrodo, užpatentuotas.Man neatrodo mechanizmas sudėtingas, tik eleronai turi būti pakabinami kad galėtų užsilenkti vertikaliai ir konstrukcijos plotis būtų ne daugiau kaip 2,4m.Gamyklinį FOX dar galima patobulinti, kad greičiau susilankstytų. | ||
Į viršų | | ||
Szansas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #706 Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32Pranešimų: 212 | Lėktuvėlio kaina apie 5000 eurų. Netikiu, kad galima būtų pigiau pastatyti ULO, o jei ir įmanoma, tai ar verta? Ypač jei tai darai pirmą kartą... http://www.pilotak.cz/letecky-bazar/2014-tst----5-variant/ | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1635 | Klausykit neterskim zmogui temos. Tema susikurta lektuveleio gamybai. Jei tai nesusije su patarimais projektui yra skiltis 'skelbimai internete'. Ten yra parduodamu lektuvu vieta. Baikim daryt siukslyna. | ||
Į viršų | | ||
Szansas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #706 Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32Pranešimų: 212 | Teisingai, kai kurie nori pasvajoti, padiskutuoti, bet ne skristi... | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Tomai, tavo lektuvas netilps i 450 kilogramu. Reikes PPL tureti. | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Taip, gali netilpti i 450kg, kadangi nera pinigu brangiems rotax varikliams ir kitoms lengvesnems detalems. Bet dar turiu vilties, gal pavyks kaip nors sutalpinti... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Tomas rašė ... Taip, gali netilpti i 450kg, kadangi nera pinigu brangiems rotax varikliams ir kitoms lengvesnems detalems. Bet dar turiu vilties, gal pavyks kaip nors sutalpinti... Rekomenduotina turėt minty, kad 450 kg tai yra max kilimo svoris, kuris susideda iš: Orlaivio "sauso" svorio, dviejų asmenų po 86 kg ir kuro, kurio turi užtekti 1 val. skrydžiui max nuolatinai leidžiamais sūkiais. Ir dar - orlaivis turi stabiliai skristi, būti normaliai valdomas skrisdamas ne greičiau, nei 35 mazgų (apie 64 km/h) greičiu. Spėju, kad, atsižvelgus į tai, max "sauso" ULO svoris neturėtų viršyti 250 kg. Tačiau įvertinus Rolando rekomendaciją visuomet turėt atsargą siekiant saugumo, dvivietis ULO neturėtų svert daugiau, nei 180-200 kg. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | NNN rašė ... Tomas rašė ... Taip, gali netilpti i 450kg, kadangi nera pinigu brangiems rotax varikliams ir kitoms lengvesnems detalems. Bet dar turiu vilties, gal pavyks kaip nors sutalpinti... Rekomenduotina turėt minty, kad 450 kg tai yra max kilimo svoris, kuris susideda iš: Orlaivio "sauso" svorio, dviejų asmenų po 86 kg ir kuro, kurio turi užtekti 1 val. skrydžiui max nuolatinai leidžiamais sūkiais. Ir dar - orlaivis turi stabiliai skristi, būti normaliai valdomas skrisdamas ne greičiau, nei 35 mazgų (apie 64 km/h) greičiu. Spėju, kad, atsižvelgus į tai, max "sauso" ULO svoris neturėtų viršyti 250 kg. Tačiau įvertinus Rolando rekomendaciją visuomet turėt atsargą siekiant saugumo, dvivietis ULO neturėtų svert daugiau, nei 180-200 kg. Kęstuti, dėkoju už puikų komentarą. Gaila, jis šiek tiek prasilenkia su tiesa, tačiau svarbiausia nuoširdumas ir gera valia, nesavanaudiškas noras padėti. [ Redaguota Pr Grd 21 2015, 07:21 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | NNN rašė ... dviejų asmenų po 86 kg ir kuro, kurio turi užtekti 1 val. skrydžiui max nuolatinai leidžiamais sūkiais. europiecio vidutinis svoris 70.8 kg 86 kg- cia labiau JAV vidurkis https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight#By_region O kokiam teises akte reglamentuotas kuro kiekis? [ Redaguota Pr Grd 21 2015, 08:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System