Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Tomo Skripkausko lektuvo projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Tomo Skripkausko lektuvo projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Tomas
An Grd 22 2015, 08:20
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Pagal Andriaus pateikta zmogaus vidutini svori, ulo svoris galetu buti: 450kg - 2*70,8kg - 12kg (kuras) = 296,4kg.
Suzukis su pavaru deze svers gal 110kg, tai lieka 186,4kg. Sparnai svers apie 80kg, lieka 106,4kg, liemuo apie 45kg, lieka 61.4kg,
uodega apie 26kg, lieka 35,4; vaziukle apie 20kg, lieka 15,4 - valdymui.
Gal ir pavyks itilpti i ULO...
Į viršų
NNN
An Grd 22 2015, 08:46
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
AR rašė ...


NNN rašė ...

dviejų asmenų po 86 kg ir kuro, kurio turi užtekti 1 val. skrydžiui max nuolatinai leidžiamais sūkiais.




europiecio vidutinis svoris 70.8 kg
86 kg- cia labiau JAV vidurkis
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight#By_region

O kokiam teises akte reglamentuotas kuro kiekis?


Nėra reglamentuota tarptautiniais teisės aktais, taip pat, kaip ir žmogaus svoris. Tačiau kai kurios ES šalys tuos dydžius taiko. Mes galim taikyt savo, tai yra numatyta teisės aktuose. Tačiau, kaip sakiau didesnis svoris - didesnė kinetinė energija, didesnis svoris + geresnis aptakumas - dar didesnė kinetinė energija. Reikia daugiau patikimumo, o tai reikalauja daugiau skaičiavimo, brangesnės medžiagos, daugiau ir brangesnių bandymų, pritraukia daugiau biurokratų dėmesio, o juk ULO koncepcija turėtų judėt priešinga kryptimi (išskyrus patikimumą, žinoma), kitaip ULO netenka prasmės. Ar aš čia ko nesuprantu?

Ne tame esmė, ar Tomas įtalpins savo lėktuvą į legalius ULO parametrus, ar ne, bet, ar to siekiama? Jei gerai prisimenu, tai pradžia buvo - "Strazdo" motorizavimas. O juk "Strazdas" ... na, apie jį čia, kas nežino http://www.vgc.lt/puslapiai/lak-sklandytuvai.html?vars/action/viewArticle/nID/86

Aš neperšu čia savo nuomonės, o tiesiog ją sakau, gal kam įdomu bus. O jei neįdomu, tai atsiprašau už gaišinimą Beje, aš juk ne tik teoriškai, bet ir praktiškai, ir savo asmeniniu pavyzdžiu tai bandau parodyti (ne įrodyti, o PARODYTI) - su "Vanagėliu", kuris sveria 100 kg (aš sveriu su triusikais 95 kg), skrenda 70 km/h, stumiamas 40 AJ motoruko, šiemet 14 aerodromų aplėkta, 103 val. ore.


[ Redaguota An Grd 22 2015, 08:54 ]
Į viršų
Reno
An Grd 22 2015, 10:19
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1139
AR rašė ...

europiecio vidutinis svoris 70.8 kg
86 kg- cia labiau JAV vidurkis
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight#By_region


Kuo mažesnis piloto vidutinio svorio "standartas", tuo palankiau ULO gamintojams - du azijiečiai kabinoje sutaupo net 46kg, lyginant su amerikonais



Kaip čia "prastumti", kad įteisinant ULO būtų vadovaujamasi azijiečių standartais. Vienas iš argumentų - Azijos gyventojai sudaro daugumą, t.y. - 61% remiantis aukščiau pateiktos lentelės duomenimis (2,8 mln iš 4,6 mln populiacijos)
Štai čia ir paaiškėja, kad ULO svorio ribos standartas konkretus tik popieriuje. Spėju, kad ir ta svorio "riba" buvo nustatyta daugiau simboliškai, tiesiog pasirenkant patogų skaičių - 1000 svarų (450 kg). Dar keisčiau atrodo, kad 450 kg 2-vietis lėktuvas yra ULO, o 350-400 kg vienvietis - jau nebe. Suprask, kad antroji vieta lėktuvui suteikia kažkokio mistinio "lengvumo", tiksliau - "ultralengvumo". Jei paaiškėtų, kad vienvietis "netelpa" į 300 kg, belieka kaip nors įsprausti antrą sėdynę - nesvarbu, kad joje niekada ir niekas nesėdės, tačiau nuo tų papildomų "niolikos" kg lėktuvas palengvės iki ULO
Į viršų
Algirdas L
An Grd 22 2015, 10:55
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 435
Tomai, sparnus nesunku pagaminti 60 kg svorio, pats turiu plastikinius dviviečiam 50 kg.Valdymui 15,4 kg.per daug, bet dar bus prietaisų lenta, sėdynės, diržai ir kt.Praktika parodė, kad atskirai susvėrus viską, surinkus lėktuvą iš kažkur atsiranda dar bent 5 kg...
Į viršų
NNN
An Grd 22 2015, 11:38
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Reno rašė ...

AR rašė ...

europiecio vidutinis svoris 70.8 kg
86 kg- cia labiau JAV vidurkis
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight#By_region


Kuo mažesnis piloto vidutinio svorio "standartas", tuo palankiau ULO gamintojams - du azijiečiai kabinoje sutaupo net 46kg, lyginant su amerikonais



Kaip čia "prastumti", kad įteisinant ULO būtų vadovaujamasi azijiečių standartais. Vienas iš argumentų - Azijos gyventojai sudaro daugumą, t.y. - 61% remiantis aukščiau pateiktos lentelės duomenimis (2,8 mln iš 4,6 mln populiacijos)
Štai čia ir paaiškėja, kad ULO svorio ribos standartas konkretus tik popieriuje. Spėju, kad ir ta svorio "riba" buvo nustatyta daugiau simboliškai, tiesiog pasirenkant patogų skaičių - 1000 svarų (450 kg). Dar keisčiau atrodo, kad 450 kg 2-vietis lėktuvas yra ULO, o 350-400 kg vienvietis - jau nebe. Suprask, kad antroji vieta lėktuvui suteikia kažkokio mistinio "lengvumo", tiksliau - "ultralengvumo". Jei paaiškėtų, kad vienvietis "netelpa" į 300 kg, belieka kaip nors įsprausti antrą sėdynę - nesvarbu, kad joje niekada ir niekas nesėdės, tačiau nuo tų papildomų "niolikos" kg lėktuvas palengvės iki ULO


Nea, nepavyks jei jau yra antra "sėdynė", tai ir atsparuminiai, ir skridimo bandymai turės būt atliekami su 170 kg naudingo svorio, o ne su 86 kg. Beje, reiks "kiniečiams" nustatyt ir minimalų piloto svorį, kai kuriems orlaivimas (ypač MS) taip ir daroma.

Ir dar kartą kartoju, kad MTOW istorija yra kitokia, nei spėja Reno - buvo 390 kg MTOW dviviečiams, o vėliau, atsižvelgiant į pilotų sunkėjimą, pakelta iki 450 kg. Čekai bandė labai aktyviai prastumti 600kg (komercinis suinteresuotumas ... TL firmos ypač), tačiau jiems tai nepavyko, bet jie savo šalyje "užmerkia akis" į sunkesnius ... tai darom ir mes Bet vėl - ne apie legalumą aš kalbu, bet apie galimybę skraidyt pigiai, lengvai ir išvengiant didesnio biurokratų susidomėjimo tuo. Nenorit? Kaip norit ...


[ Redaguota An Grd 22 2015, 11:40 ]
Į viršų
gintas
An Grd 22 2015, 07:21
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 462
Vaikinai, neterškite Tomo temos.Jeigu negalit diskutuoti apie techninius dalykus pradėkit kitą temą kitame skyrelyje.
Į viršų
Tomas
Pn Sau 08 2016, 02:00
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Lietuvos valdininkam rasiau laiska - paklausima ar galetu lektuvas vaziuoti keliu. Atsakymas kaip ir aiskus - Negalima. Nenustebau, nes lietuvoje lengviausiai uzdrausti bet ka daryti kas neiprasta. Laiska - atsakyma prisegu.
Ir dar aviacija kaip ir draudzia tupti i pieva kuria nori, reikia kad butu uzregistruota kaip aerodromas. Na cia Lietuva...


Teises aktas apibreziantis tranporto priemones gabaritus Lietuvoje:
Lietuvos Respublikos susisiekimo
ministro 2002 m. vasario 18 d.
įsakymu Nr. 3-66

MAKSIMALŪS LEIDŽIAMI TRANSPORTO PRIEMONIŲ MATMENYS, LEIDŽIAMOS AŠIES (AŠIŲ) APKROVOS, LEIDŽIAMOS BENDROSIOS MASĖS

I. Maksimalūs leidžiami transporto priemonių, išskyrus tas, kurios turi ne daugiau kaip 8 sėdimas vietas keleiviams ir 1 vietą vairuotojui, matmenys (metrais)

2. Pločiai:
2.1. visų kelių transporto priemonių
- 2,55 m;
2.2. refrižeratoriaus su šilumą izoliuojančiomis sienelėmis
- 2,60 m.

untitled.pdf
Į viršų
Marius
Pn Sau 08 2016, 02:35
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2776
O tai kelių eismo taisyklės nenustato kas gali važiuoti keliais? Kad tokius klausimus valdininkams užduodi?
Į viršų
vytautas 42
Pn Sau 08 2016, 05:00
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2191
Na , Tomai , kaip ten bebūtų , dėl pievos Tave apgavo , nebūtina kiekvienos pievos užregistruot kaip aerodromo , užtenka kaip paprastą lauko aikštelę .
Į viršų
optimistas
Pn Sau 08 2016, 07:30
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
Jeigu nori legaliai vazineti keliais, tai ta savaeige transporto priemone turi tureti keliu transporto inspekcijos registracijos numeri, technikine apziura, draudima. O dabar pamastymui. Kiek jus matete keliuose savadarbiu automobiliu (ne traktoriu ar priekabu)? Jei ir matete, tai jie buvo pagaminti Lietuvoje ir technikine apziura praeje uzsienyje. Tada legaliai perregistruoti Lietuvoje. Teoriskai imanoma pasigaminti ir Lietuvoje uzregistruoti savadarbe savaeige priemone, bet nera nei vieno tai padariusio. O jeigu su lektuvu isvaziuosi i kelia ir kas nors nufotografuos ides i koki delfi.lt, tai tuoj policija susiras ir bauda israsys.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0999sek,0.0097iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,961kb