Mano Sparnai: Diskusijos / Važiuoklių klausimai / Ratuku eiga


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Ratuku eiga
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Pr Kov 02 2009, 01:40
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893
Gal kas gali pasidalinti savo patirtim ar pamastymais:
kokia turetu buti pakankama priekinio ratuko ir galiniu ratuku eiga esant amortizatoriam?
Į viršų
Rolandas
Pr Kov 02 2009, 02:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Reiketu bent 10 cm.
Į viršų
Marius
Pr Kov 02 2009, 02:54
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2893
Cia priekiui ar galui?
Galas pas mane kazkur 12-14cm, tiksliai dar nematavau.
Labiau daomina kiek priekiui reiketu.
Į viršų
vytautas 42
Pr Kov 02 2009, 06:03
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2369
nieko blogo ir kai nera priekinio amortizatoriaus
Į viršų
Algis
Pr Kov 02 2009, 06:36
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1994

Vytis rašė ...

nieko blogo ir kai nera priekinio amortizatoriaus


Tragedijos nera. Bet. Dalyvaujant ivairiose varzybose amortizatorius reikalingas. Tupdant i deka, gruntiniame KTT, be amortizatoriaus su uzspaustais stabdziais priekinis ratukas turi tendencija sokineti per nelygumus. Tai netgi matosi zoleje nudroztame punktyre. Prailgeja stabdymo kelias. Su amortizatoriumi to nebuna (beveik). Ratukas zymiai ilgiau turi kontakta su zeme. Tas pats su vairavimu. Pas mane eiga apie 5 - 7 cm. To uztenka. Plius didesnis komfortas.

[ Redaguota Pr Kov 02 2009, 06:38 ]
Į viršų
Tinklalapis
vytautas 42
Pr Kov 02 2009, 07:53
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2369




Tragedijos nera. Bet. Dalyvaujant ivairiose varzybose amortizatorius reikalingas. Tupdant i deka, gruntiniame KTT, be amortizatoriaus su uzspaustais stabdziais priekinis ratukas turi tendencija sokineti per nelygumus. Tai netgi matosi zoleje nudroztame punktyre. Prailgeja stabdymo kelias. Su amortizatoriumi to nebuna (beveik). Ratukas zymiai ilgiau turi kontakta su zeme. Tas pats su vairavimu. Pas mane eiga apie 5 - 7 cm. To uztenka. Plius didesnis komfortas.
[/quote1236015999]
Kadangi as varzybose nedalyvauju man gerai ir be amortizatoriaus nors kai nuspaudziu stabdzius tai ciuozia priekinis ratukas per zole kad net grazu ziuret . tai kad sutrumpint stabdymo kelia stabdau kaip masina slidziam kely - spaudineju stabdziu pedala ir dar atstumiu sparna pilnai nuo saves tik cia jau kai greitis sumazejes o tai pradeda aparatas nosi kilnot
Į viršų
Rolandas
Pr Kov 02 2009, 08:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Amortiko priekyje reikia, pageidautina su demferiu.

Vaziuojant automobiliu nelygiam kely uzspaudus stabdzius gaunasi velniski smugiai. Rekomenduojama pries pat kliuti atleisti ir vel stabdyti uz kliuties. Isivaizduokit kad automobilis dar ir be amortizacijos. Manau kad greitai, ypac stabdant nelygiam kelyje jis tiesiog perluztu.
Pas Vyti turbut minksta padanga kuri vis tik sugeria smugius.
Stabdant persislenka i prieki svorio dedamoji, priekinis ratas tuo labiau apkrautas kuo labiau stabdoma, todel su priekiniu lektuvo ratu reikia elgtis ypac mandagiai.
Dar viena problema. Pagrindiniai ratai paprastai vaiksto aukstyn zemyn ir kartu i sonus. Padangos del soninio judesio dirba kaip demferiai. Deja priekinis ratas net ir gerai amortizuotas linkes sokineti, nes nera kam sugerti smugio energijos. Neblogai energija sugeria ploksteliniai gumos amortizatoriai, taciau geriausia hidraulinis demferis.
Į viršų
vytautas 42
Pr Kov 02 2009, 09:38
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2369
Taip padanga gana minksta ir galines minkstos nors gale dar ir amortizatoriai yra
Į viršų
NNN
An Kov 03 2009, 08:39
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Logo kaladėlių dėlionės. Ar bandėt kada? Aš su anūkais dažnai padėlioju. Gražu, spalvinga gaunasi, bet kažkokios to tos konstrukcijos kampuotos, dažnai beprasmės ir befunkcinės, kažkokios harmonijos joms trūksta.

Tai ir su mūsų konstrukcijom - nesvarstom visumos, harmonijos, funkcijos, bet diskutuojam be galo apie fragmentą, kuris gal ir reikalingas, bet holistiniu aspektu prastai dera orlaivio koncepcijoje........

O gal tų amortizatorių išvis nereik, o kodėl jie būtinai turi būti?, o gal orlaivis labai lengvas ir labai mažu greičiu tupia?, o ar skaičiuoja kas kokia tų visų "pribumbasų" masės proporcija bendroje orlaivio masėje?, kiek sparno ploto eina perniek tiems "geležams" bei "komfortui" nešiot?
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0595sek,0.0050iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,847kb