Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Besivartantis stabilizatorius


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Besivartantis stabilizatorius
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arturas Stundzia
Kt Grd 10 2015, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 442
Gal kas žinote kokiame atstume nuo stabilizatoriaus stygos priekio reikia tvirtinti besivartanti ( be aukštumos vairo ) stabilizatorių ?
Kokiais kampais jis atsilenkia ULO?
Kokiais kampais atsilenkia trimeris ?
Ar kas matėte toki stabilizatorių neišsverta ?

Profilis NACA12%

Gal kas turite lėktuvą su tokiais vairais ar galite pamatuoti koėgos toki orlėkį ( pvz TECHNAM ) būčiau dėkingas.
Į viršų
justas
Kt Grd 10 2015, 09:32
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Vartymasis paprastai darosi profilio fokuse. Taciau yra aparatu kur technologiskumo prasme vartymasis perkeltas i apatine briauna (colombano kazkuriam lektuve taip.) Kampu nepasakysiu Pasiziurek Europos manualuose kiek turi lankstytis nes nepamenu atmintinai, arba CT.
Į viršų
Juozas
Kt Grd 10 2015, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 963
Valdomo stabilizatoriaus sukimosi ašis turi sutapti su masės centru ir aerodinaminiu fokusu.
Atsilenkimo kampas neturi viršyti kritinio atakos kampo (su atsarga).
Trimerio atsilenkimo kampai kaip ir bet kurio vairo.
Neišsverto tokio stabilizatoriaus neteko matyti, ir ,tikiuosi, neteks.
Kuris NACA profilis? Jų ne viena dešimtis.
Valdomus stabilizatorius, iš labiau paplitusių lėktuvų turi "Paiperiai". Ten šalia trimerio dar yra ir servokompensatorius.
















[ Redaguota Kt Grd 10 2015, 09:38 ]
Į viršų
Reno
Pn Grd 11 2015, 08:38
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1140
Sklandytuvo Ka-6E ir jo motorizuoto varianto - ASK-14 valdomo stabilizatoriaus atsilenkimo kampai +/-12'



Į viršų
Arturas Stundzia
Pn Grd 11 2015, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 442
Profilis NACA 0012 , jo storiausia vieta yra 30% nuo stygos priekio .
Ka vadinate FOKUSU ?
Į viršų
Tomas
Pn Grd 11 2015, 12:00
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
Geras profilis! Tik mano SKR-1 uodegai. As mastau standartine uodega daryti - stabilizatoriu ir aukstumos vaira. Manau bus stabilesnis, nes nuo sraigto bus turbulencija, tai laisva sukinejama uodegos plokstuma turetu draskyti ta turbolencija.
Į viršų
justas
Pn Grd 11 2015, 01:47
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Dar reik nepamirst kad trimeris turi veikt kitaip negu standartiniuose aukstumos vairuose. Jis turi atsilenkti i ta pacia puse. Kam tai daroma? Tam kad apkrauti vairolazde kitaip nejausit jokios apkrovos. Kadangi stabilizatorius sukinejasi fokuse neveiks jokia jega kuri bandytu grazint stabilizatoriu i pradine padeti. Atlenkus toki stabilizatoriu tarkim +10 laipsniu kampu kartu atsilenkia (i ta pacia puse) ir trimeris kuris pastumia sukuriama jega link galines priaunos. Del atsiradusio momento stabilizatorius nori gryzt atgal. Gryztant i 0 e padeti trimeris irgi gryzta i 0 e padeti ir aerodinamines jegos atstojamoji gryzta i fokuso vieta. Idesiu veliau ir savo stabilizatoriaus mechanizma.

Toliau ka daro servo mechanizmas? Jis 0 ine trimerio padeti pakoreguoja. taip trimeris tarkim gryztu i 0 i kai stabilizatorius bus tarkim - 5 iuose laipsniuose. ir stabilizatorius visa laika bus grazinamas i minus 5 laipsnius.

[ Redaguota Pn Grd 11 2015, 01:48 ]
Į viršų
NNN
Pn Grd 11 2015, 02:20
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721

justas rašė ...

Dar reik nepamiršt kad trimeris turi veikt kitaip, negu standartiniuose aukštumos vairuose. Jis turi atsilenkti į tą pačią pusę. Kam tai daroma? Tam, kad (apkrauti) būtų apkrauta vairolazdė, kitaip nejausit jokios apkrovos. Kadangi stabilizatorius sukinejasi fokuse, neveiks jokia jėga, kuri bandytų grąžint stabilizatorių į pradinę padėtį. Atlenkus toki stabilizatorių, tarkim, +10 laipsnių kampu, kartu atsilenkia (į tą pačią pusę) ir trimeris, kuris pastumia sukuriama jėga link galinės priaunos. Dėl atsiradusio momento stabilizatorius nori grįžt atgal. Grįžtant į 0 ę padetį, trimeris irgi grįžta į 0 ę padėtį ir aerodinaminės jėgos atstojamoji grįžta į fokuso vietą. Įdėsiu vėliau ir savo (?) stabilizatoriaus mechanizmą.

Toliau ką daro servo mechanizmas? Jis 0 inę trimerio padėtį pakoreguoja. taip trimeris tarkim grįztu į 0 į kai stabilizatorius bus tarkim - 5 iuose laipsniuose. ir stabilizatorius visą laiką bus grąžinamas į minus 5 laipsnius.

Į viršų
justas
Pn Grd 11 2015, 02:25
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Aciu Kestuti uz titaniska darba. Deja jo pats padaryt negaliu nes rasau is darbinio kompo kuriame LT srifta leistu instaliuot tik tuo atveju jei buciau jos Didenybes karalienes pusbrolis, sugulovas (neduok dieve) ir Oliveris Kromvelis viename .

Dar kart dekui!
Į viršų
NNN
Št Grd 12 2015, 09:12
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
justas rašė ...

Aciu Kestuti uz titaniska darba. Deja jo pats padaryt negaliu nes rasau is darbinio kompo kuriame LT srifta leistu instaliuot tik tuo atveju jei buciau jos Didenybes karalienes pusbrolis, sugulovas (neduok dieve) ir Oliveris Kromvelis viename .

Dar kart dekui!


Ach tie konservatyvūs anglai



[ Redaguota Št Grd 12 2015, 09:13 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1047sek,0.0087iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,897kb