Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Besivartantis stabilizatorius |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 611 | Gal kas žinote kokiame atstume nuo stabilizatoriaus stygos priekio reikia tvirtinti besivartanti ( be aukštumos vairo ) stabilizatorių ? Kokiais kampais jis atsilenkia ULO? Kokiais kampais atsilenkia trimeris ? Ar kas matėte toki stabilizatorių neišsverta ? Profilis NACA12% Gal kas turite lėktuvą su tokiais vairais ar galite pamatuoti koėgos toki orlėkį ( pvz TECHNAM ) būčiau dėkingas. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1629 | Vartymasis paprastai darosi profilio fokuse. Taciau yra aparatu kur technologiskumo prasme vartymasis perkeltas i apatine briauna (colombano kazkuriam lektuve taip.) Kampu nepasakysiu Pasiziurek Europos manualuose kiek turi lankstytis nes nepamenu atmintinai, arba CT. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Valdomo stabilizatoriaus sukimosi ašis turi sutapti su masės centru ir aerodinaminiu fokusu. Atsilenkimo kampas neturi viršyti kritinio atakos kampo (su atsarga). Trimerio atsilenkimo kampai kaip ir bet kurio vairo. Neišsverto tokio stabilizatoriaus neteko matyti, ir ,tikiuosi, neteks. Kuris NACA profilis? Jų ne viena dešimtis. Valdomus stabilizatorius, iš labiau paplitusių lėktuvų turi "Paiperiai". Ten šalia trimerio dar yra ir servokompensatorius. [ Redaguota Kt Grd 10 2015, 09:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Sklandytuvo Ka-6E ir jo motorizuoto varianto - ASK-14 valdomo stabilizatoriaus atsilenkimo kampai +/-12' | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 611 | Profilis NACA 0012 , jo storiausia vieta yra 30% nuo stygos priekio . Ka vadinate FOKUSU ? | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Geras profilis! Tik mano SKR-1 uodegai. As mastau standartine uodega daryti - stabilizatoriu ir aukstumos vaira. Manau bus stabilesnis, nes nuo sraigto bus turbulencija, tai laisva sukinejama uodegos plokstuma turetu draskyti ta turbolencija. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1629 | Dar reik nepamirst kad trimeris turi veikt kitaip negu standartiniuose aukstumos vairuose. Jis turi atsilenkti i ta pacia puse. Kam tai daroma? Tam kad apkrauti vairolazde kitaip nejausit jokios apkrovos. Kadangi stabilizatorius sukinejasi fokuse neveiks jokia jega kuri bandytu grazint stabilizatoriu i pradine padeti. Atlenkus toki stabilizatoriu tarkim +10 laipsniu kampu kartu atsilenkia (i ta pacia puse) ir trimeris kuris pastumia sukuriama jega link galines priaunos. Del atsiradusio momento stabilizatorius nori gryzt atgal. Gryztant i 0 e padeti trimeris irgi gryzta i 0 e padeti ir aerodinamines jegos atstojamoji gryzta i fokuso vieta. Idesiu veliau ir savo stabilizatoriaus mechanizma. Toliau ka daro servo mechanizmas? Jis 0 ine trimerio padeti pakoreguoja. taip trimeris tarkim gryztu i 0 i kai stabilizatorius bus tarkim - 5 iuose laipsniuose. ir stabilizatorius visa laika bus grazinamas i minus 5 laipsnius. [ Redaguota Pn Grd 11 2015, 01:48 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | justas rašė ... Dar reik nepamiršt kad trimeris turi veikt kitaip, negu standartiniuose aukštumos vairuose. Jis turi atsilenkti į tą pačią pusę. Kam tai daroma? Tam, kad (apkrauti) būtų apkrauta vairolazdė, kitaip nejausit jokios apkrovos. Kadangi stabilizatorius sukinejasi fokuse, neveiks jokia jėga, kuri bandytų grąžint stabilizatorių į pradinę padėtį. Atlenkus toki stabilizatorių, tarkim, +10 laipsnių kampu, kartu atsilenkia (į tą pačią pusę) ir trimeris, kuris pastumia sukuriama jėga link galinės priaunos. Dėl atsiradusio momento stabilizatorius nori grįžt atgal. Grįžtant į 0 ę padetį, trimeris irgi grįžta į 0 ę padėtį ir aerodinaminės jėgos atstojamoji grįžta į fokuso vietą. Įdėsiu vėliau ir savo (?) stabilizatoriaus mechanizmą. Toliau ką daro servo mechanizmas? Jis 0 inę trimerio padėtį pakoreguoja. taip trimeris tarkim grįztu į 0 į kai stabilizatorius bus tarkim - 5 iuose laipsniuose. ir stabilizatorius visą laiką bus grąžinamas į minus 5 laipsnius. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1629 | Aciu Kestuti uz titaniska darba. Deja jo pats padaryt negaliu nes rasau is darbinio kompo kuriame LT srifta leistu instaliuot tik tuo atveju jei buciau jos Didenybes karalienes pusbrolis, sugulovas (neduok dieve) ir Oliveris Kromvelis viename . Dar kart dekui! | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | justas rašė ... Aciu Kestuti uz titaniska darba. Deja jo pats padaryt negaliu nes rasau is darbinio kompo kuriame LT srifta leistu instaliuot tik tuo atveju jei buciau jos Didenybes karalienes pusbrolis, sugulovas (neduok dieve) ir Oliveris Kromvelis viename . Dar kart dekui! Ach tie konservatyvūs anglai [ Redaguota Št Grd 12 2015, 09:13 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System