Mano Sparnai: Diskusijos / Skelbimai Internete / Parduodamas lektuvas ebay


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: SKELBIMŲ LENTA :: Skelbimai Internete
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Parduodamas lektuvas ebay
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Sk Grd 20 2015, 09:09
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Keletas detalių.Įdomumo dėlei susisiekiau su savo draugu vokiečiu .Klausas buvo pagrindinis Sonex-ų gamintojas Vokietijoje.Ir anksčiau parduotas Ebėjuje ir šis parduodamas yra jo gaminti. Jis juos pagamino kaip 50% surinktus rinkinius ir pardavė. Šis antrasis pasak Klauso yra žymiai geriau surinktas(kas iškart krenta į akis),ne žmogus kuris jį baiginėjo rinkti yra kvalifikuotas aviamechanikas.
Beje Sonex-as nėra sertifikuotas Vokietijoje kaip ultralengvas.Jis eina kaip experimentinis.
Į viršų
Rolandas
Pr Grd 21 2015, 12:07
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Leiskite pabūti pesimistu, leiskite galvoti kad yra atgrubnagių vokiečių.
Sukniedyta baisiai. Kniedės permuštos, skarda susikraipius. Tai viešai rodomose vietose. O kas pasakys kokia kokybė kur vokietis nefotografavo? O kaip atrodo sparnai, uodegos plokštumos, jėginiai elementai?
Kas garantuos, kad nėra neištaisomų defektų?
Stebina tai, kad gamintojas giria savo produktą ir parduoda už simbolinę kainą. Kodėl nebaigia ir neparduoda kaip iki šiol-už didelę kainą?

Bet kokiu atveju prieš perkant reikėtų nuvažiuoti ir viską gerai apžiūrėti. Na bent jau paprašyti dar nuotraukų, paklausti apie netaisomus defektus.
Ko gero net nevažiuočiau -iš karto matosi grubus darbas.

Na o variklis Volksvagenas. Seniai jau niekas tokiais neskraido, net didžiausi varguoliai Lietuvoje.

Į viršų
vytautas 42
Pr Grd 21 2015, 10:01
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
didziausi varguoliai aplamai neskraido , ne tik kad folksvagenais , o mataras ko gero limbachas , o tokiais skraido ir zinau kas Lietuvoje ir net ne varguoliai , taip kad leiskis Rolandai ant zemes

[ Redaguota Pr Grd 21 2015, 10:01 ]
Į viršų
Marius
Pr Grd 21 2015, 10:35
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Motor Revmaster/Sauer 2L / 80 PS, kompl. grundüberholt von Sauer Ober-Olm, seither nicht mehr gelaufen.
Į viršų
NNN
Pr Grd 21 2015, 11:11
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Saras rašė ...


juozas49 rašė ...

Vienas minusas, kad juo skraidyti , reikia PPL licenzijos.

Empty weight: 620 lb (281 kg) Stall speed: 40 mph (35 kn; 64 km/h) flaps down. Manau kad su tokiu svoriu ir tupimo greiciu nebutinas PPL o su rotaxsu butu dar geresni skaiciai


281 + 86 + 86 = 451 ... o kur dar kuras 1 val. skrydžiui max nuolatinėmis apsūkomis ...


[ Redaguota Pr Grd 21 2015, 11:11 ]
Į viršų
Reno
Pr Grd 21 2015, 11:37
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
NNN rašė ...
281 + 86 + 86 = 451 ... o kur dar kuras 1 val. skrydžiui max nuolatinėmis apsūkomis ...

Ir kodėl, būtent, 86?
Į viršų
vytas
Pr Grd 21 2015, 11:42
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Rolandas rašė ...

Leiskite pabūti pesimistu, leiskite galvoti kad yra atgrubnagių vokiečių.
Sukniedyta baisiai. Kniedės permuštos, skarda susikraipius. Tai viešai rodomose vietose. O kas pasakys kokia kokybė kur vokietis nefotografavo? O kaip atrodo sparnai, uodegos plokštumos, jėginiai elementai?
Kas garantuos, kad nėra neištaisomų defektų?
Stebina tai, kad gamintojas giria savo produktą ir parduoda už simbolinę kainą. Kodėl nebaigia ir neparduoda kaip iki šiol-už didelę kainą?

Bet kokiu atveju prieš perkant reikėtų nuvažiuoti ir viską gerai apžiūrėti. Na bent jau paprašyti dar nuotraukų, paklausti apie netaisomus defektus.
Ko gero net nevažiuočiau -iš karto matosi grubus darbas.

Na o variklis Volksvagenas. Seniai jau niekas tokiais neskraido, net didžiausi varguoliai Lietuvoje.




Prisipažinsiu būna ir man taip.Atsikeliu ir noriu visiem išspardyt šiknas. Dar niekas nieko man išryto nieko nė žodžio
nepratarė,bet noriu įspirt kam nors,nors tu ką .net nežinau kodėl.
Nu Rolandas tai man čia už tapkes.Čia bent aišku kodėl.Bet kartais reikia išlaikyti blaivų protą,kad ir kaip sunku būtų,kad ir koks tu nusipelnęs būtum.
Kartais vietoj emocijų reikia šiek tiek pasiskaityt teksto,kad ir svetima kalba. Pasirodo,kad ne tik vokiečiai gamintojai lėktuvų atgrubnagiai,bet ir juos tikrinantys kvalifikuoti inspektoriai višiški balvonai. Kyla klausimas ar aplamai Vokietijoje be balvonų dar kas nors gyvena.Į šį klausimą neapsiimu atsakyt,nes būsiu apkaltintas nešališkumu.Taigi aprašyme aiškia parašyta,kad lėktuvo gamybą įdėmiai sekė inspektoriai ir tas išsamiai dokumentuota..Kas tikrai domėsis šuo lėktuvu ,manau nepatingės išsiversti šį sakinį ir atitinkamai sukontaktuos su pardavėju: "Ein sehr detailliertes Build-Log gibt es von mir im Internet, den Link sende ich auf Nachfrage."
Kas dėl mano minėto Klauso ,jam jau senai giliai dzin už kiek ir ar iš vis bus parduotas šis ar dar kiti Sonexai. Jo 8 pilnai pagaminti ir parduoti sėkmingai skraido Vokietijoje,Pranzūzijoje ir Belgijoje. Visi su Subaru varikliais, Dar keletą nebaigtų rinkinių jis pardavė jau prieš kokius 4-5 metus,ir nei jam nei man jokio tikslo juos reklamuoti ,tiesiog man kilo noras pasidomėti Klauso,nes geresnių Sonex-o specialistų Vokietijoje nėra.
Taip.pigiai parduodami lėktuvai kelia į tarimą. Bet čia gi aukcionas.Gali ta kaina iš aukštai užkilti,kas žino..ir aplamai galių surast šimtus pvz,kai absoliučiai geri lėktuvai buvo parduoti už simbolines kainas. Netgi Lietuvoj žinau atvejį,kai žmogus,nusipirkęs visiškai naują lėktuvą iš gamyklos,paskraidė su juo apie15 val ir pardavė mažiau,nei už puse naujo kainos.
Nemanau,kad šiuomi pakeičiau Rolando nuomonę apie tapkes,sonexus,žinau,kas sakys gal ir taip,gal...ir vistiek tvirtins savo...konservatorius iki kaulų smegenų.
o pabaigai anegdotas:
mažytė mergaitė ir beniukas kieme lipina senį besmegenį. Darbams einant į pabaigą,berniukas sako:
- palauk,einu morką atnešiu
- paimk dvi,reikia ir nosį padaryt-sako mergaitė

gerų visiems artėjančių švenčių,geros nuotaikos!!

[ Redaguota Pr Grd 21 2015, 12:14 ]
Į viršų
Rolandas
Pr Grd 21 2015, 12:34
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Vytai-ačiū už pastabas.
Artimas žmogus susidomėjo galimybe pirkti šį lėktuvą. Pasakiau jam tai ką ir forume.

Pusę abejonių išsklaidei, tačiau pirmoj nuotraukoj žemiau kabinos gaubto užpakalinio kampo suraukšlėta skarda atrodo baisokai. Gal su atsparumu viskas gerai, tačiau skraidant toks defektas visada badys akis. O kas pasakys kiek dar panašių ar blogiau sukniedintų vietų yra šiam lėktuve?
Todėl ir sakau-pirkti tik gerai apžiūrėjus.

Galėčiau suminėti bent keletą žmonių, gal net keliolika, važiavusių pirkti pigaus gero lėktuvo. Dabar jie metai iš metų vargsta, sukišta krūvos pinigų, o lėktuvas vistiek neskrenda. Todėl kritiškas žvilgsnis visada naudingas.

Į viršų
NNN
Pr Grd 21 2015, 01:27
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Reno rašė ...

NNN rašė ...
281 + 86 + 86 = 451 ... o kur dar kuras 1 val. skrydžiui max nuolatinėmis apsūkomis ...

Ir kodėl, būtent, 86?



Nežinau, spėju, kad empyriškai priimta. Šiaip tai iki išleidžiant žinomą EP reglamentą, kurio Annex II surašyti MTOW, dviviečių ULO MTOW buvo 390 kg. Vėliau padidino, atsižvelgdami į pilotų "pilnėjimo" tendenciją Dabar jau manau, kad ir 86 kg yra mažoka

Čia ne biurokratinių užgaidų pasekmė tie MTOW, o saugumo sumetimai, atsižvelgiant į kinetiką, eksperimentinį orlaivių pobūdį ir t.t. - lėtesnis, lengvesnis - mažiau problemų.
Į viršų
Rolandas
Pr Grd 21 2015, 02:52
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
NNN rašė ...

Čia ne biurokratinių užgaidų pasekmė tie MTOW, o saugumo sumetimai, atsižvelgiant į kinetiką, eksperimentinį orlaivių pobūdį ir t.t. - lėtesnis, lengvesnis - mažiau problemų.



Mes jau daug ko išmokos šiame forume. Supratom kad daugeliu atvejų aptakumas svarbiau nei mažas svoris.

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1170sek,0.0122iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,918kb