Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / Pokalbiai apie viską (nekuriant naujos temos)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Pokalbiai apie viską (nekuriant naujos temos)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
EG.
Pn Lap 04 2022, 10:02
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345

Vainius rašė ...

Pas mane tas pats buvo nutikę. Magnetiniame kontaktoriuje sutrūkusi spiruoklinė plokštelė. Nusipirkau naują Italų gamybos iš Lemonos, 4 metai, jokių problemų.
Dėkui!

Į viršų
EG.
Pr Lap 07 2022, 10:15
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345
Na kiek praktika parodė, šiandien išsiardžiau kontaktorių, ir užteko tik pravalyt kontaktus,tarp kontaktų dulkės buvo. Nepritraukė pakankamai todėl ir vibravo su dideliu garsu.
Į viršų
Rolandas
Pr Grd 05 2022, 06:50
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Automobilinės priekabos būna vienašės ir dviašės. Su torsionais ir lingėmis. Kuo jos skiriasi, kurios geresnės?
Į viršų
vytas
Pr Grd 05 2022, 07:33
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Nesu didelis spec,tai bent tiek,kiek žinau.Vienašės ar dviašės priklauso nuo keliamos galios. Be abejo dviašės veža didesnį svorį.O bet tačiau,negalima tempti dviašės su B vairuotojo kategorija. Lingės gerai,bet joms paildomai reikalingas amortizatorius.Be jo priekaba šokinėja. Torcijonui amortizatorius nebūtinas,jei jis teisingai paskaičiuotas.Priekaba su torcijonais važiuoja minkščiau,nei su linge ir ji stabilesnė posūkiuose

[ Redaguota Pr Grd 05 2022, 07:34 ]
Į viršų
Algirdas L
An Grd 06 2022, 09:17
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Aš irgi nedidelis spec. , bet priekabas tampau. Nebūtinai dviašė didesniam svoriui, turiu vienašę 1300 kg, tik padangų reikia C. Dėl kategorijos tai žiūrima bendro sąstato svorio. Apie torcionus Vytai visai teisus, tik viskas atvirkščiai, lingės yra lingės.
Į viršų
vytas
An Grd 06 2022, 10:47
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Šiaip įdomią temą Rolandas užkabino -puse gyvenimo tysiausi su priekabomis po Europą,net nesidomėdamas taisyklėmis.Tai nors dabar išsiaiškinsiu.
O taisyklėse yra įdomių vietų.Pvz.rašoma,kad su B kategorija negalima vilkti priekabos,kurios pakrautos masė viršija 750 kg.Ir po to rašoma,kad su B kategorija vis tik galima vilkti priekabą,kurios pakrautos masė viršija 750 Kg,jei bendra automobilio ir priekabos masė neviršija 3500 Kg !!??Kaip suprasti?Iš tikro,nieko neparašyta,ar galima vilkti dviašę su B kategorija. Išeitų,jeigu neparašyta,vadinasi galima. Tačiau viskas išsisprendžia automatiškai:- papildoma ašis ir papildomi 2 ratai dadeda daug svorio,vadinasi ,norint neviršyti 750 kg,su dviaše tau lieka labai mažai naudingo krovinio.taigi atsakymas - vienaašė naudingesnė. Aišku viskas negalioja,jei turi B E kategorijas.
Kas dėl lingių ar torcijonų,tai jau čia grynai mano asmeninė patirtis. Mano nuosava priekaba su lingėmis. Ja vežiojau tik lėktuvus. Prie didesnio greičio,ypač į pakalnę ji pradėdavo siūbuotis į šonus. Tačiau daugiau vežiojau lėktuvus su skolinta vokiška priekaba,skirta nedideliems svoriams,t.y. būtent lėktuvėliams. Ji buvo su torcijonais. Jokių siūbavimų,prie jokių greičių,važiuodavo,tarsi prilipus prie kelio.Be abejo ,lingės patikimesnės

[ Redaguota An Grd 06 2022, 10:55 ]
Į viršų
vytautas 42
An Grd 06 2022, 12:12
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Šiaip ir prikabinami kemperiukai kiek esu matęs visi su torsionais , ir kiek tampiau gerais ir blogais keliais, jokių lingavimų siūbavimų .
Į viršų
Algirdas L
An Grd 06 2022, 02:18
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Dėl siūbavimų į šonus nekalti nei torcionai, nei lingės. Lemia apkrova ant kablio, turėtų būti bent 40 kg. Mano tampomam nameliui pagal instrukciją 75 kg. Jeigu apkrova ant kablio bus nulinė arba neigiama, pradės siūbuoti ir prie 60 km/val. ir progresuojančiai.
Į viršų
Algirdas L
An Grd 06 2022, 02:43
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Pažįstamas tempėsi priekabą per Vokietiją namo, tai netoli Lenkijos vokiečiai sustabdė, patikrino svorius ir nustatė, kad bendras svoris 3520 kg. vietoj 3500. Pastatė priekabą į aikštelę ir tik lenkų vairuotojui, kuris turėjo reikiamą kategoriją, priekabą atidavė.
Į viršų
Algis
An Grd 06 2022, 03:07
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
vytas rašė ...

rašoma,kad su B kategorija negalima vilkti priekabos,kurios pakrautos masė viršija 750 kg.Ir po to rašoma,kad su B kategorija vis tik galima vilkti priekabą,kurios pakrautos masė viršija 750 Kg,jei bendra automobilio ir priekabos masė neviršija 3500 Kg !!??Kaip suprasti?

Skaitoma, kad pakrautos priekabos masė neturi viršyti pusės automobilio masės. Skaičiuojama, kad lengvojo automobilio masė yra 1500kg. Iš čia priekabos masė - 750 kg. Teoriškai galima būtų vilkti 2000kg priekabą: 1500+2000=3500kg, nes taisyklėse numatyta bendra priekabos + auto masė 3500kg. Ten dar yra kažkokie reikalavimai dėl auto/priekabos masių santykio kai būtini inerciniai stabdžiai.

[ Redaguota An Grd 06 2022, 03:09 ]
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0840sek,0.0197iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,957kb