Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Pokalbiai apie viską (nekuriant naujos temos) |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
EG. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #865 Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12Vieta: Vilnius Pranešimų: 345 | Vainius rašė ... Dėkui!Pas mane tas pats buvo nutikę. Magnetiniame kontaktoriuje sutrūkusi spiruoklinė plokštelė. Nusipirkau naują Italų gamybos iš Lemonos, 4 metai, jokių problemų. | ||
Į viršų | | ||
EG. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #865 Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12Vieta: Vilnius Pranešimų: 345 | Na kiek praktika parodė, šiandien išsiardžiau kontaktorių, ir užteko tik pravalyt kontaktus,tarp kontaktų dulkės buvo. Nepritraukė pakankamai todėl ir vibravo su dideliu garsu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Automobilinės priekabos būna vienašės ir dviašės. Su torsionais ir lingėmis. Kuo jos skiriasi, kurios geresnės? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Nesu didelis spec,tai bent tiek,kiek žinau.Vienašės ar dviašės priklauso nuo keliamos galios. Be abejo dviašės veža didesnį svorį.O bet tačiau,negalima tempti dviašės su B vairuotojo kategorija. Lingės gerai,bet joms paildomai reikalingas amortizatorius.Be jo priekaba šokinėja. Torcijonui amortizatorius nebūtinas,jei jis teisingai paskaičiuotas.Priekaba su torcijonais važiuoja minkščiau,nei su linge ir ji stabilesnė posūkiuose [ Redaguota Pr Grd 05 2022, 07:34 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Aš irgi nedidelis spec. , bet priekabas tampau. Nebūtinai dviašė didesniam svoriui, turiu vienašę 1300 kg, tik padangų reikia C. Dėl kategorijos tai žiūrima bendro sąstato svorio. Apie torcionus Vytai visai teisus, tik viskas atvirkščiai, lingės yra lingės. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Šiaip įdomią temą Rolandas užkabino -puse gyvenimo tysiausi su priekabomis po Europą,net nesidomėdamas taisyklėmis.Tai nors dabar išsiaiškinsiu. O taisyklėse yra įdomių vietų.Pvz.rašoma,kad su B kategorija negalima vilkti priekabos,kurios pakrautos masė viršija 750 kg.Ir po to rašoma,kad su B kategorija vis tik galima vilkti priekabą,kurios pakrautos masė viršija 750 Kg,jei bendra automobilio ir priekabos masė neviršija 3500 Kg !!??Kaip suprasti?Iš tikro,nieko neparašyta,ar galima vilkti dviašę su B kategorija. Išeitų,jeigu neparašyta,vadinasi galima. Tačiau viskas išsisprendžia automatiškai:- papildoma ašis ir papildomi 2 ratai dadeda daug svorio,vadinasi ,norint neviršyti 750 kg,su dviaše tau lieka labai mažai naudingo krovinio.taigi atsakymas - vienaašė naudingesnė. Aišku viskas negalioja,jei turi B E kategorijas. Kas dėl lingių ar torcijonų,tai jau čia grynai mano asmeninė patirtis. Mano nuosava priekaba su lingėmis. Ja vežiojau tik lėktuvus. Prie didesnio greičio,ypač į pakalnę ji pradėdavo siūbuotis į šonus. Tačiau daugiau vežiojau lėktuvus su skolinta vokiška priekaba,skirta nedideliems svoriams,t.y. būtent lėktuvėliams. Ji buvo su torcijonais. Jokių siūbavimų,prie jokių greičių,važiuodavo,tarsi prilipus prie kelio.Be abejo ,lingės patikimesnės [ Redaguota An Grd 06 2022, 10:55 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Šiaip ir prikabinami kemperiukai kiek esu matęs visi su torsionais , ir kiek tampiau gerais ir blogais keliais, jokių lingavimų siūbavimų . | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Dėl siūbavimų į šonus nekalti nei torcionai, nei lingės. Lemia apkrova ant kablio, turėtų būti bent 40 kg. Mano tampomam nameliui pagal instrukciją 75 kg. Jeigu apkrova ant kablio bus nulinė arba neigiama, pradės siūbuoti ir prie 60 km/val. ir progresuojančiai. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Pažįstamas tempėsi priekabą per Vokietiją namo, tai netoli Lenkijos vokiečiai sustabdė, patikrino svorius ir nustatė, kad bendras svoris 3520 kg. vietoj 3500. Pastatė priekabą į aikštelę ir tik lenkų vairuotojui, kuris turėjo reikiamą kategoriją, priekabą atidavė. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | vytas rašė ... rašoma,kad su B kategorija negalima vilkti priekabos,kurios pakrautos masė viršija 750 kg.Ir po to rašoma,kad su B kategorija vis tik galima vilkti priekabą,kurios pakrautos masė viršija 750 Kg,jei bendra automobilio ir priekabos masė neviršija 3500 Kg !!??Kaip suprasti? Skaitoma, kad pakrautos priekabos masė neturi viršyti pusės automobilio masės. Skaičiuojama, kad lengvojo automobilio masė yra 1500kg. Iš čia priekabos masė - 750 kg. Teoriškai galima būtų vilkti 2000kg priekabą: 1500+2000=3500kg, nes taisyklėse numatyta bendra priekabos + auto masė 3500kg. Ten dar yra kažkokie reikalavimai dėl auto/priekabos masių santykio kai būtini inerciniai stabdžiai. [ Redaguota An Grd 06 2022, 03:09 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System