Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / Pliurpa lektuvui iki 200 km / h


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Pliurpa lektuvui iki 200 km / h
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Pn Sau 05 2024, 02:14
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Noriu susirinkt informacija apie pliurpas. Maniskiam yra trys variantai. 2 ir 3 ju menciu keiciamas zemej zingsnis (sensenich firmos) ir dvieju menciu pastoviu sukiu hidraulinis MT firmos. Pigiausias aisku dvieju menciu. Klausimas pirmas trimencio privalumas ? ir galiausiai brangiausias aisku hidraulinis pastoviu sukiu. Kiek jis duos naudos tokiu greiciu diapazone ? Kas ka manot ?

Aciu!
Į viršų
Albertas
Pn Sau 05 2024, 06:45
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Propelerio parinkimas konkreciam orlekiui yra labai svarbus ir labai slidus dalykas-tai priklauso nuo daug dalyku,kurie kiekvienam lektuvui yra skirtingi ir individualus.Variklio galia, redukcijos laipsnis, orlaivio kilimo ir max greitis,kreiseris ir t.t.Geriausias toks propeleris ,kurio diametras telpa i konstrukcijos matmenis ir yra maksimalaus diametro, kuo diametras mazesnis tuo mazesne trauka bus kilime, bet dar propelerio diametra apsprendzia ir mentes galo greitis, jis neturetu virsyti 250m/s,o geriau dar mazesnis,tada propeleris bus tylesnis.Zodziu teorijos labai daug ir niekas per daug nesuka galvos, svarbu kad lektuvas gerai skristu kilime,kreiseryje ir propeleris atrodytu graziai, populiariausias aisku yra zemeje perstatomo zingsnio trimentis plastikinis propeleris.Tai neblogas varijantas, nes trimenti propeleri lengva subalansuoti, jis sukasi be vibraciju, kaip koks smagratis.Tuo tarpu dvimentis yra sunkiau balansuojamas,gali tureti vibracijos pozymiu , turi didesni n.v.k ,to paties galingumo ir redukcijos variklis dvimenti suka lengviau ir gali pasiekti didesne trauka prie to paties zingsnio,galima pastatyti didesni zingsni ir pasiekti didesi greiti prie tu paciu sukiu,kai lektuvas skris ,turesi galimybe tai ibandyti...
Is tavo turimu aisku naudingiausias hidraulinis dvimentis, jis duos gera kilima ir max kreiserini greiti, kuro ekonomija ,bet ji butina valdyti, aisku jo ir didesnis svoris...valdymo mechanizmas gali sugesti...Zodziu tavo pasirinkimas jau platus,dar galima naudoti medini monobloka, arba dabar isaukstinta e-prop...
Į viršų
vytas
Pn Sau 05 2024, 06:59
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Papildysiu Albertą.Trimentis mažiau triukšmingas už dvimentį. Ir dar įtakos turi menčių plotis-kuo lėktuvas greitesnis,tuo mentės siauresnės.

[ Redaguota Pn Sau 05 2024, 07:00 ]
Į viršų
Rolandas
Pn Sau 05 2024, 09:10
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Bandymų pradžioje būtina skraidyti su skolintu propeleriu. Paskraidžius keletu skolintų, suprasi ko reikia. Arba pirkti tik labai gerai žinant ko nori.
Į viršų
Algirdas L
Št Sau 06 2024, 09:48
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Trimentis, tupiant nuimtais sūkiais, daugiau stabdo. Kilime geriau trimentis, bet kreiseryje - dvimentis.
Į viršų
Rolandas
Št Sau 06 2024, 11:24
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Geriausias vienmentis propeleris. Tik problemos dėl vibracijos. Modelistai kartais naudoja.

Kalbos apie geresnį trimentį be pagrindo. Menčių skaičius didinamas kai per daug galingumo, o skersmens didinti negalima. Pvz An-2.

Labai geri rezultatai ant Jak 52 ar pan lėktuvo uždėjus trimentį vokišką propelerį. Jaučiamas aiškus skirtumas. Kad sunaudot galingumo perteklių, kai kada platinamos mentės, tačiau tai neteisinga teoriškai. Mažas proilgis-dideli nuostoliai.
Į viršų
vytas
Št Sau 06 2024, 12:38
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Reziume:-geriausiai Justui tiktų skolintas trimentis keičiamo žingsnio ir keičiamo menčių skaičiaus propeleris.
Tik aš nesuprantu,kodėl nenaudotį tokį patį,koks buvo gamyklos uždėtas?Manau,kad konstruktoriai jau išbandę ir parinkę tinkamiausią.
Į viršų
Albertas
Št Sau 06 2024, 12:49
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Ekonominiam varijantui gerai tinka medinis ,klijuotas is lenteliu ir teisingai parinktas propeleris.Jo kaina tikrai du ar net tris kartus mazesne nei firminio plastikinio, jo resursas galima sakyt neribojamas valandu skaiciumi, pazeidus ji dar galima suremontuoti,taigi pirmiems lektuvo bandymams reiktu naudoti butent toki.Gerai Rolandas sako,reikia tureti zemeje perstatomo zingsio propeleri, geriausia dvimenti, isbandyti skridime ir pagal jo pavyzdi [kampai,mentes plotis,ilgis] pasigagaminti medini monobloka, tada maziausia tikimybe paklysti ,lektuvas gerai ims auksti, ir skris normaliais sukiais...
Pvz...mano varijante Taifunas su Hirt F-30 dvitakciu 80aj varikliu, lektuvas mazo kreiserinio greicio 95-105km/h,jam labai svarbu statine trauka ir aukscio emimas...
Variklio max sukiai 5500aps/min, taigi zemeje kilime jis turi suktis apie 5300aps/min ir pakilus suktis ne daugiau 5500aps min, t.y pasiekti max sukius.Naudoju dvieju tipu propelerius, tai kijevprop triju menciu kardo formos 1.73m diametro ir Rimanto is Mazeikiu pagaminta ir mano galutinai dadirbta medini dvieju menciu 1.94m diametro...Rezultatas idomus, matuojant statine trauka zemeje prie max gazo ir variklio sukiu kaip ir reikalinga 5300aps/min, kijevprop duoda tik 150kg ,o medinis savadarbis duoda 170kg...skirtumas akivaizdus medinio dvimencio naudai...tas labai jauciasi kylant dviese, lektuvas zymiai greiciau atplysta ir vos ne metru geriau ima auksti...kas dar pastebeta, kad perskridime su mediniu dvimenciu uztenka mazesniu variklio sukiu ,lektuvas skrenda ekonomiskiau...vienintelis trukumas,kad sunku ji labai gerai subalansuoti ir jis yra triuksmingesnis nei trimentis plastikinis.
Į viršų
justas
Št Sau 06 2024, 05:48
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620

vytas rašė ...

Reziume:-geriausiai Justui tiktų skolintas trimentis keičiamo žingsnio ir keičiamo menčių skaičiaus propeleris.
Tik aš nesuprantu,kodėl nenaudotį tokį patį,koks buvo gamyklos uždėtas?Manau,kad konstruktoriai jau išbandę ir parinkę tinkamiausią.



Kaip i desimtuka Vytai. As apie tai ir kalbu kad gamykla p2008 a tecnama gamina su keturiais galimais propais. Medinis dvieju menciu GT, Zemej keiciamo zingsio 2 ju menciu arba triju menciu Sensenich firmos ir ketvirtas variantas MT hidraulinis dvieju menciu. Viena is situ ir noriu pastatyt del to ir bandau issiaiskint pliusus ir minusus.
Į viršų
justas
Št Sau 06 2024, 05:52
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Albertas rašė ...

Ekonominiam varijantui gerai tinka medinis ,klijuotas is lenteliu ir teisingai parinktas propeleris.Jo kaina tikrai du ar net tris kartus mazesne nei firminio plastikinio, jo resursas galima sakyt neribojamas valandu skaiciumi, pazeidus ji dar galima suremontuoti,taigi pirmiems lektuvo bandymams reiktu naudoti butent toki.Gerai Rolandas sako,reikia tureti zemeje perstatomo zingsio propeleri, geriausia dvimenti, isbandyti skridime ir pagal jo pavyzdi [kampai,mentes plotis,ilgis] pasigagaminti medini monobloka, tada maziausia tikimybe paklysti ,lektuvas gerai ims auksti, ir skris normaliais sukiais...
Pvz...mano varijante Taifunas su Hirt F-30 dvitakciu 80aj varikliu, lektuvas mazo kreiserinio greicio 95-105km/h,jam labai svarbu statine trauka ir aukscio emimas...
Variklio max sukiai 5500aps/min, taigi zemeje kilime jis turi suktis apie 5300aps/min ir pakilus suktis ne daugiau 5500aps min, t.y pasiekti max sukius.Naudoju dvieju tipu propelerius, tai kijevprop triju menciu kardo formos 1.73m diametro ir Rimanto is Mazeikiu pagaminta ir mano galutinai dadirbta medini dvieju menciu 1.94m diametro...Rezultatas idomus, matuojant statine trauka zemeje prie max gazo ir variklio sukiu kaip ir reikalinga 5300aps/min, kijevprop duoda tik 150kg ,o medinis savadarbis duoda 170kg...skirtumas akivaizdus medinio dvimencio naudai...tas labai jauciasi kylant dviese, lektuvas zymiai greiciau atplysta ir vos ne metru geriau ima auksti...kas dar pastebeta, kad perskridime su mediniu dvimenciu uztenka mazesniu variklio sukiu ,lektuvas skrenda ekonomiskiau...vienintelis trukumas,kad sunku ji labai gerai subalansuoti ir jis yra triuksmingesnis nei trimentis plastikinis.



Cia geras variantas Albertai nors ir imlus darbui ir testams. Noretus tiesiog pastatyt ir pamirst. Juolab kad gamykla tikrai bus jau viska atrinkus nors ten yra kitu niuansu. Ji negali det nesertifikuotos pliurpos ir visai gali buti kad koks E_Props dirbs geriau uz tuos keturis
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0821sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,890kb