Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / APIE VW VARIKLI


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
APIE VW VARIKLI
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Pn Rgp 29 2014, 11:11
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892

Rolandas rašė ...

Jei 64 a.j. Rotax nesunkiai duoda 160 kg traukos, kodėl to neduoda automobilinis panašaus galingumo ar galingesnis variklis?


Užkliuvom už varčios ir vėl iš pradžios...
Rolandai, o tai kiek tada turėjo galios mano SUzuki Swift G10 variklis, jei duodavo 157 kg traukos?
Pagal dokumentus, tai naujas deklaruoja, kad yra 53 AG.
Į viršų
Reno
Pn Rgp 29 2014, 12:15
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Bet Limbach - labai artimas VW "giminaitis" ir sekmingai tarnauja.
Į viršų
NNN
Pn Rgp 29 2014, 02:28
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Apie galingus variklius ... būtina tai pamatyti ...

http://youtu.be/7DCcr1xtJXI
Į viršų
Marius
Pn Rgp 29 2014, 03:25
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Ar tikrai problema buvo variklyje?
Į viršų
Rolandas
Pn Rgp 29 2014, 04:36
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
NNN rašė ...

Apie galingus variklius ... būtina tai pamatyti ...

http://youtu.be/7DCcr1xtJXI



Matyt kažkas nutrūko, sulūžo. Prie ko čia variklis.
Į viršų
Rolandas
Pn Rgp 29 2014, 04:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Marius rašė ...

Rolandas rašė ...

Jei 64 a.j. Rotax nesunkiai duoda 160 kg traukos, kodėl to neduoda automobilinis panašaus galingumo ar galingesnis variklis?


Užkliuvom už varčios ir vėl iš pradžios...
Rolandai, o tai kiek tada turėjo galios mano SUzuki Swift G10 variklis, jei duodavo 157 kg traukos?
Pagal dokumentus, tai naujas deklaruoja, kad yra 53 AG.



Rašiau ne vien apie trauką vietoje, bet ir apie gerą kilimą tuo pačiu.
Į viršų
Albertas
Pn Rgp 29 2014, 09:54
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
vienam kilimo greitis 3m/s , kitam ir 7m/s maza,kam ko reikia, man reikia kad dviese kilimas butu bent 2.5-3m/s ir variklis isisuktu iki max sukimo momento sukiu, tada skaityciau viskas okei ir nera ko daugiau noreti. Beje musu atveju ir propeleris ir variklis dirba labai tyliai ir graziai,kreiseriniu greiciu prie 2500aps/min nelabai nusileidzia 912rotax, o uz m332 dirba tikrai tyliau...
Į viršų
jankelis
Pn Rgp 29 2014, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Paskaičiau " Meistro" komentarą. Albertai, o gal yra kažkiek variklyje problemų? Dabar bandžiau Džiugo sukonstruotą lėktuvą su varikliui Subaru [Tikslaus modelio neatsimenu, tik iš pasakymo kad, palyginus pagal galingumą ir svorį lengvas ir yra 80 aj.] Deja ant dinamometro tik 70 kg. kad ir kaip nekeistum propelerio žingsnį. Akivaizdu variklio problema.Skridimas negalimas.
Į viršų
Juozas
Št Rgp 30 2014, 10:25
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Reno rašė ...

Bet Limbach - labai artimas VW "giminaitis" ir sekmingai tarnauja.

Limbach ir yra VW variklis, net ne "giminaitis. Truputį pakeistas "aprengimas", įdėtas magnetas, ant priekinės alkūninio veleno dalies uždėtas propelerio flanšas, kiti karbiuratoriai, ant galinės alkūninio veleno dalies uždėtas skriemulys, ir ko gero viskas.
Į viršų
Albertas
Št Rgp 30 2014, 09:12
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Dar Limbachui yra padidinta kubatura, tuo paciu suspaudimo laipsnis ir aisku padidejes galingumas,jo bazinis Wv yra 1.6l variklis,jis trumpesnis ir apie 10kg lengvesnis nei 2.0l variklis,galingumas panasus...todel nemazai firmu ji perdare i aviacini ir aisku kainos tapo ,aviacines' limbachas jei neklystu kainuoja apie 10000euru naujas...
Musu atveju variklis perdarytas ceku firmoje,nei kubatura, nei suspaudimo laipsnis nepakeisti,alkuninis originalas, galvutes ir voztuvai taip standartiniai.Nudazytas blokas ir perdaryti pakelikai is hidrauliniu i reguliuojamus,dar svarbiausias perdarymas ant priekinio veleno galo sukimas perduodamas per gumine kardano mova ir suka visai atskira velena, ant kurio galo tvirtinasi propeleris.Variklio velenas nei stumiamas nei traukiamas, jis tik perduda sukamaji judesi,cekai patvirtino ,kad tai puikus, pasitvirtines dalykas, ta galim pasakyti ir mes po 10val variklio eksploatacijos...ir mazais ir max sukiais variklis dirba lygiai, kaip laikrodukas...tik truksta galingumo, reiktu gal suspaudimo laipsni padidint...ka manot varikliu meistrai...patarkit...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0841sek,0.0112iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,911kb