Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
APIE VW VARIKLI |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Apie kuro ekonomiją, tiems kas pamiršo teoriją. Kad lėktuvas skristų, reikalingas kažkoks tai pastovus galingumas. Pasižiūrėję į lubas, priimkim, kad tai 30 A.J. Žinoma, kad geriausi keturtakčiai varikliai arklio jėgai per valandą naudoja virš 200 g benzino. Dvitakčiai beveik dvigubai daugiau. Taigi bet koks gerai sureguliuotas keturtaktis variklis šiuo atveju degins 30x 0,2 -6 litrus benzino. Dvitaktis apie 10. Štai ir viskas. Neįtikėtina, kad senas WW variklis degins 150 g/aj/val-tai neįmanoma teoriškai. Iliustracijai įdedu savo labai ekonomiško variklio M 332 lentelės nuotrauką. Lentelėje rašoma, kad geriausiu atveju kuro sąnaudos yra 205 g/aj/val. Albertas matė-variklis dirba taip ekonomiškai, kad duslintuvo vidus visai nesuodina piršto. O kaip WW? [ Redaguota Sk Rgp 31 2014, 11:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Dar vienas pastebėjimas , gal ne visai į temą - kelintų metų gamybos variklis , kad originalus degimas kontaktinis ? neteko matyt folksvageno su kontaktais , turėjau senuką 79 metų 1.6 varikllis degimas elektroninis , komutatorius , holodaviklis , jokių kontaktų . Kontaktinis degimas aplamai atgyvena mano manymu - padilo kontaktai , pasikeitė uždegimo kampas , geriau dėt elekronini degimą , mažiau galvos skausmo o gal ir kazkiek sūkiai ir galingumas padidės Gal cia pusiau elektroninis? Toks buvo turetam Golf II. Visai nepatikimas. Bijo vandens ir komputatoriau gedimu. Golf 4 nera jokiu komutatoriu. Babinos ant zvakiu, viska valdo ECU. Su tokiais gedimu nepasitaike. [ Redaguota Pr Rgs 01 2014, 11:57 ] | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1000 | WV 2.0l variklio uzdegimo paankstinimo kampas pagal instrukcija tik 5.0laipsnio iki VMT.Eksperimentui paankstinau uzdegimo kampa iki tiek, kad uzvedant variklis kerta atgal,bet uzkurtas dirba normaliai, tik darbas pasidare kietesnis,max sukiai padidejo gal apie 50aps/ min, panasiai padidejo ir min sukiai.Klausimas ar gali variklis dirbti normaliai padidinto paankstinimo kampo salygomis ir kokias pasekmes galimos? | ||
Į viršų | | ||
Meistras |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3183 Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13Vieta: Birzai Pranešimų: 38 | Paprasciausia daugiau kais,gali subyreti stumokliu tarpziedziai.Reikia,kad paskirstytojas butu su vakuminiu valdymu,tada degimas pats pasiankstins prie max apsuku.O su statiniu paankstinimu nieko nebus max neisgausi. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | prie ko cia vakuminis ir max apsukos ? vakuumas sudirba ( ankstina ) degima staigiai uzmynus gaza , o prie max apsuku degima ankstina iscentrinia svareliai , esantys paskirstytojo viduje , ( po kontaktais , jei kontaktinis uzdegimas ) | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Degimą galima ankstinti iki detonacijos. Šiuolaikiniuose varikliuose ant cilindrų bloko sumontuoti detonacijos davikliai. Uždegimo sistema, atsiradus detonacijai, degimą pavėlina. Pavojingas ne perankstyvas degimas, o jo pasekmėje atsiradusi detonacija. Dabar apie konkretų variklį. Jeigu jis skirtas naudoti žemo oktaninio skaičiaus benziną, "pagirdžius" jį aukštesnio oktaninio skaičiaus benzinu, BŪTINA PAANKSTINTI DEGIMĄ. nes kuo aukštesnis oktaninis skaičius, tuo aukštesnė užsidegimo temperatūra. Variklis turi suspausti mišinį tiek, kad iki savaiminio užsidegimo liktų labai nedaug. Tada, žvakei padegus mišinį, degimas vyksta greit, mišinys sudega visas, išgaunamas maksimalus galingumas ir ekonomiškumas. Jeigu oktaninis skaičius per didelis, mišinys suspaudžiamas nepakankamai, iki užsidegimo temperatūros dar toli. Žvakei padegus mišinį, degimas vyksta lėtai, stūmoklis spėja nueiti iki AMT, atsidaro išmetimo vožtuvas, o mišinys vis dar dega. Degdamas eina per išmetimo vožtuvą, ko pasekmėje deginami vožtuvai, jų lizdai "Labaai "stiprus" benzinas - net vožtuvai nelaiko", iki raudonumo įkaista kolektorius, krenta galingumas, pereikvojami degalai. Čia padeda du dalykai. Pirmas sudėtingesnis - kompresorius (nesvarbu: mechaninis, elektrinis, ar turbokompresorius). Variklis gaus jau suspaustą orą. ir degimo kameroje slėgis padidės. Kitas - paprastesnis. Tai degimo ankstinimas (proto ribose). Mišinys pradeda degti anksčiau, ir iki darbinio takto pabaigos spėja sudegti. Ankstinti galima tiek, kad neatsirastų detonacija. Dėl jos ištrupa tarpžiedžai, taip pat krenta galingumas, kaista variklis išauga degalų sąnaudos. [ Redaguota Sk Rgs 07 2014, 08:30 ] | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Dėl daug didesnio benzino oktaninio skaičiaus, naudojamo varikliuose, kuriems priklauso daug žemesnis oktaninis skaičius, kuris, kaip taisyklė naudojamas žemo suspaudimo 6-7 atm. ir palyginti nedidelių apsukų varikliuose. Pvz. Gaz-52,53, gaz-21'Volga', aviacijoje Zet-226,zet326, Zlin-42 ir kt, kur tuo laiku buvo, jau dabar nebeesantys automobiliniai A-72, aviaciniai berods B-80. Dabar neturėdami, jų pilame 95, kažkiek proto ribose paankstindami degimą. Bet tarp tokio didelio oktaninio skirtumo, degimo kažkiek nepriankstinsi, nes man per kietai pradėjo dirbti Gaz- 21 variklis. Prašlifavau galvutę, padidinau suspaudimo laipsnį ir variklis pradėjo dirbti geriau, ir galingumas padidėjo, kuro sanaudos truputį sumažėjo. Kažin kaip būtų su Valterio varikliu.Manasis M-332c turi didelį apetą, mažus sūkius [kreiserinis apie2200-2350 veleno]. Kubtūra 4 ltr.Galingumą naudoja horizontaliame skridimę nedidelį, o sunaudoja apie 23ltr. Svajonė būtų kažkiek padidinti suspaudimą. Visai nesunku, tik nežinau ar galima. Čia Rolandas, ar Mestras gal patartų. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | jankelis rašė ... tuo laiku buvo, jau dabar nebeesantys automobiliniai A-72, aviaciniai berods B-80. Dabar neturėdami, jų pilame 95, kažkiek proto ribose paankstindami degimą. Ne toks ir didelis skirtumas: aviacinis skaicius yra (ir buvo) "motorinis" o dabartinio auto benzino skaicius "tiriamasis"- Reliai 95 benzino "motorinis" oktaninis skaicius yra 85 mazdaug! jankelis rašė ... Svajonė būtų kažkiek padidinti suspaudimą. Visai nesunku, tik nežinau ar galima. Jokiu budu neverta. Sugadinsite gera motora! | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Jaunieji ir senieji išradėjai-nuimkit gazą. Visų pirma reikia variklį sureguliuoti tiksliai pagal instrukciją, ypač kalbant apie aviacinius variklius. Po to nuplauti. Po to padaryti kad nekabaliuotų laidai ir žarnos-ir variklis parodys ką gali. Visokie suspaudimo laipsnio didinimai buvo aktualūs ir dažniausiai nesėkmingi su senais rusiškais varikliais. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System