Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-III |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Sveiki kolegos, kadangi jau sklando ir pirmojo Lietuvos serijinio lėktuvo ANBO-III atstatymo idėja - sukuriu tam skirtą temą. Tikiuosi, šios temos pabaigoje išvyksti daug Valio, kuomet anbukas pakils į lietuvišką Dangų! Kas neturite popierinių Plieno Sparnų, pateikiu šią informaciją: http://www.plienosparnai.lt/page.php?969 Ta proga savaitgalį atnaujinsiu ANBO-III fotoalbumą. | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Ačių Nerijui už operatyvumą. Tikiuosi jo žodžiai išsipildys ir danguje išvysime dar ne vieną anbą . Ir labai laukiame Nerijaus pateikiamų fotografijų, nes būtent iš čia išplauks pirmieji pamąstymai ir ruošiniai brėžiniams. O aš norėčiau patikslinti, ką turime šiam momentui. Yra antrasis M-11FR, kuris bus skirtas Anbo III, nebent Benas susigundys pasiūlymu šitą varikli panaudoti ANBO V - tam. Tokiu atveju surasim kitą. Kaip žinia, pirmieji ANBO III ir ANBO V turėjo penkiacilindrius variklis, kurie vėliau buvo pakeisti į devyncilindrius. Antra, ir labai svarbu, jau galime pagaminti ratus . Mat kartu su ratų stebulių tekinimu ANBO I , užsakėme ir papildomą komplektą. Didžiausia pagarba Viliui Senkui ir jo įmonei STEVILA, kurie mums pagamino ir tikiuosi, pamatę kaip kyla ANBO II , sutiks ir toliau padėti gaminant sudetingus metalo gaminius. Trečia, turim lyčną gazo sektorių. Ir ketvirta, Skirmantas jau pradėjo analizuoti trečiuko sparną. Tikiuosi link vasaros jau bus paruošti brėžiniai. Dar labai svarbu, kad Rolantas išlaikytų entuziazmą tokiame pačiame lygyje, kaip dabar. Na, o apie ratus kalbėjau neveltui, mat Gytis Ramoška surado info . | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Taiydomybės prasideda nuo pirmos raidės:),trečiuko ratus tai reikia daryt,o ketvirtuko ratai beveik panašūs nuo rusko sraigtasparnio 804x175 originalus prieš 800x200 tarybinis.Taipkad,Arvydai,vel nusimato kelionė. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | Nerijus galetu nuskanuoti centroplano breznius, kuriuos esu paskolines butu atskaitos taskas nuo ko pradet, nes gana tikslus ir konkretus | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Pirmas cilindras jau sutvarkytas. Ir taip po vieną cilindrą, kol visus penkis perrinks. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | ežiukas rūke rašė ... Taiydomybės prasideda nuo pirmos raidės:),trečiuko ratus tai reikia daryt,o ketvirtuko ratai beveik panašūs nuo rusko sraigtasparnio 804x175 originalus prieš 800x200 tarybinis.Taipkad,Arvydai,vel nusimato kelionė. Ir trečiuko ir ketvirtuko ratai su stipinais. [ Redaguota Pn Vas 26 2016, 05:38 ] | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | ketvirtuko tikrai ne su stipinais, beto imanoma rast orginalius | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 991 | Taip, Benas visiškai teisus dėl ANBO-IV ratų. O kas liečia ANBO-III, reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad su penkiacilindriu "Mongoose" buvo tik 4 trečiukai (Nr. 44, 45, 47 ir 48) | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | "ratus "perkeliu i ANBO4 | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Truputis informacijos iš "Plieno sparnai", pradiniam trečiuko pasirinkimui: 1. Varikliai „Mongoose“ , pirkti 1934, 34,35 metais, įrengti ilgaliemeniuose „antukuose“ (Nr.44, 45, 47, 48), 2. Antrosios serijos ANBO-III turėjo keletą reikšmingų pakeitimų: šio ketvertuko (Nr.44;45;47;48) liemenys buvo ilgesni puse metro, įdėti didesni liemens benzino bakai, taip pat padidinti posūkio vairai, padarant „raginę“ kompensaciją. 3. 1930 m. rugsėjo mėnesį pirmieji trys lėktuvai ANBO-III Nr.39, 41 ir 42 su įrengtais kulkosvaidžio ratilais virš antrųjų (žvalgo) kabinų buvo perduoti 2-ajai eskadrilei. Po metų – 1931 m. rugsėjo mėnesį – dar du – Nr.44 ir 45 4. 1931m. Birželio 26 d. bandymams ore buvo paruošti ANBO-III Nr.44 ir 45 5. Serijinių ANBO-III skridimo duomenys praktiškai buvo tokie pat, kaip ir prototipo. Skyrėsi tik dažymas: liemenys buvo dažomi rusvai, o sparnai – sidabrine spalva, taip pat serijinių lėktuvų apskardinimo plotai liemens priekyje ir užpakalyje buvo didesni. 6. Aviacijos muziejuje turėtų būti ANBO III propeleris ( inventorinis numeris LAM Da 466). deja, jis nuo silpnesnio devynių cilindrų 112 AG vokiško Siemens Sh 12 Apibendrinant šią informacija galima būtų sudaryti tokį vaizdą: Jeigu prisirišti prie penkiacilindrio M-11FR, kurį šiuo metu remontuojame, labiausiai tiktų patobulinto varianto ANBO III , Nr 44 arba 45, su kulkosvaidžio lanku, liemens spalva ruda, padidintas apskardinimas priekyje ir gale. Jeigu kas prisidėtų ieškodamas šio tipo lėktuvams konkrečių vizualinių detalių , prietaisų, informacijos nuotrupų bei nuotraukų kur galima paanalizuoti konkrečias įdomias detales, būčiau labai dėkingas. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System