Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-III


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-III
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arturas Stundzia
Pr Lap 19 2018, 10:14
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 391
Čia ANBO III Nr 45 ir 1 ir 2 nuotrauka turi visai skirtingas važiuokles .
Nr 45 tai kaip Austerio ir ten neturėtu būti jokių kardanu ir paprasta konstrukcija . Nereik jokiu guminiu amortizatoriu , jai norėsite galite nusikopijuoti .
Į viršų
Rolandas
Pr Lap 19 2018, 11:49
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931

malvys rašė ...

Čia ANBO III Nr 45 ir 1 ir 2 nuotrauka turi visai skirtingas važiuokles .
Nr 45 tai kaip Austerio ir ten neturėtu būti jokių kardanu ir paprasta konstrukcija . Nereik jokiu guminiu amortizatoriu , jai norėsite galite nusikopijuoti .

Bijau kad klysti. 1,2 ir 10 nuotraukoje važiuoklė ta pati.
Reikia daugiau informacijos. Įmesk nuotraukėlių. Internete Austerio važiuoklė kaip Jak-12. https://en.wikipedia.org/wiki/Auster


[ Redaguota Pr Lap 19 2018, 11:54 ]
Į viršų
Marius
Pr Lap 19 2018, 11:50
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
Arvydas ANBO2 rašė ...

Amortizatoriaus koto viršutinė dalis irgi jungiasi su kardanu. Kur brėžinyje yra rodomi du varžtai, ten kardanas.






Arvydai, čia aišku MS važiuoklės mazgas, bet nebus kažkas panašaus?



Į viršų
Arvydas ANBO2
Pr Lap 19 2018, 12:13
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 225
Su projektavimo programa nustatysim kokiomis kryptimis ir kiek laipsnių vaikšto važiuoklės ašis, amortiko ašis ir spyris, kai amortizatorius sutrumpėja iki maksimumo...gal 150mm. Ir tada spręsim, kokius mazgus dėti. Skraidyklės važiuoklės mazgai atrodo gerai, bet kai spyriai ateis dideliais kampais į tą mazgą, vamzdžių ašys prasilenks ir nesueis į vieną tašką, jas yra labai pageidautina.
Į viršų
Arturas Stundzia
Pr Lap 19 2018, 05:59
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 391
Pranešti Atsakyti cituojant
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 345
Panašu į tai. Pagal LAM nuotraukas:
Apvirtęs lėktuvas ANBO-III Nr. 45 (iš šono),
Apvirtęs lėktuvas ANBO-III Nr. 45 (iš priekio) aerodrome.
Na šiose nuotraukose tai tikrai kitokia važiuoklė .
Į viršų
Arturas Stundzia
Pr Lap 19 2018, 06:04
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 391
Austerio važiuoklė

Į viršų
Arvydas ANBO2
Pr Lap 19 2018, 09:30
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 225
O galima Austerio važiuoklę iš šono? ir iš arčiau. Man atrodo kad jos visos ašys vaikšto vienoje plokštumoje. Tada ir šarnyrų ar kardanų nereikia.
Į viršų
Rolandas
Pr Lap 19 2018, 11:16
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Kaip ir sakiau, Austerio visai kitokia važiuoklė. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?38316.0
Tokia pat važiuoklė pas jo artimą giminaitį. Įvesk paieškoje piper cub landing gear.

Deja Anbo 3 važiuoklė visai kitokia kinematiškai, panašumas tik iš pirmo žvilgsnio.




[ Redaguota Pr Lap 19 2018, 11:30 ]
Į viršų
Rokas Šaški
An Lap 20 2018, 12:19
Užsiregistravęs dalyvis #3224
Prisijungta: Št Kov 12 2016, 09:28
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 81
manau normalu, kad ir kiti važiuoklės mazgai yra kardaniniai (sferiniai), nes ta apversta piramidė reguliuojama, jei ji būtų privirinta prie rėmo tai tada nereiktų tokių sudėtingų mazgų.
Kitas klausimas: kam reikia daryti reguliuojama piramidę?
Mano nuomonė - reguliavimas reikalingas ratų geometrijai suvesti, aišku gal galima viską preciziškai gaminant apsieiti ir be reguliavimo, bet yra ir praktinė pusė. AnboIII serijinis lėktuvas, kuris gamintas be "šablonų" be konvėjerių, vis tiek kaip vienetinis, todėl statytojų netikslumai neišvengiami, tam visada gerai pareguliavimas.
Automobilio vairo traukės irgi reguliuojasi.

Dėl kabinos aš pritariu Rolandui, pilotas sėdėjo priekyje, kaip ir anboII
Į viršų
sky76v
An Lap 20 2018, 12:48
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 444
Sudėtingi mazgai reikalingi dėl pusašių ir ramsčių judėjimo susispaudžiant amortizatoriams, galbūt ir dėl tolerancijos tam tikroms deformacijoms.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1474sek,0.0127iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,918kb