Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-IV (arba 41) |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Atstatomų senovinių lėktuvų klasifikacija: Reprodukcija – pagal išlikusią dokumentaciją arba pavyzdį, visiškai laikantis tuometinių technologijų atkurtas aparatas. Rekonstrukcija – stengiamasi išlaikyti kuo daugiau autentiškumo, bet, kur tai labai netrukdo, panaudojant šiuolaikines technologijas, dalis ir medžiagas. Replika – siekiama išgauti panašumą ir bendrą įspūdį, į detales kreipiant dėmesį pagal galimybes. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Dėkui už lenteles.Atrodo už Gustaitį nieko geriau nesugalvosim.Ko gero net plieninių detalių cinkuot juodai neapsimoka.Spėjame,kad jos buvo juodintos.Reikės daug anodavimo chemijos ir tepalo Visai netikėtai atsirado nauja problemėlė.Ilgą laiką naudojau metalą 42ChrMo4-tai puikus tvirtas aviacinis plienas.Pastaruoju metu pradėjo vežti kitą plieną 42ChrMoS4.Kaip matome iš formulės naujame pliene daugiau sieros,o ši geležyje nelabai reikalinga. Gi pardavėjai aiškina,kad tai taspats plienas.Pirkdavau Lukome Kas tai yra:ar tai kitas plienas,ar tai tiesiog kitas gamintojas.Internete tikra makalynė,štai poroje vietų radau rimtesnes charakteristikas-jos panašios,tačiau chemija juk skiriasi http://www.steelnumber.com/en/compare_steel_eu.php?name_id_9=335&name_id_11=195&count_mat=21 20160401112344-7225_7227_42crmo4_42crmos4.pdf | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Atkurinėjame trūkstamas detales Suprantu,ežiuko,kaip inžinieriaus dirvonai gal kiek užpelkėjo.....nu,bet svarbu meistras supras. | ||
Į viršų | | ||
Tomas360 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3172 Prisijungta: Sk Sau 26 2014, 09:35Pranešimų: 33 | Liemens lankas... | ||
Į viršų | | ||
Tomas360 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3172 Prisijungta: Sk Sau 26 2014, 09:35Pranešimų: 33 | Ugniasienės šablonas | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Dar apie ugniasienę. Įvertinus visas pastabas, siūlau daryti 0,5 nerūdijančios skardos lakštą, paviršių sušiaušti smėliasrove ir nudažyti spalva, įmituojančia aliuminį. Jei reikės vietinių pastandinimų, galima kniedyti aliuminį prie dažytos skardos. Dažai turėtų apsaugoti nuo negerų galvaninių dalykų. Jei vistik pasirodys, kad korozija veiks ir per dažus(mažai tikėtina), galima apsieiti ir be aliuminio pastandinimų. Galima standinti nerūdijančio plieno profiliuku-taip daryta Anbo 2 replikoje. Galimas ir kitas variantas-0,3mm nerūdijančio plieno dažyta skarda tarp dviejų aliuminio lakštų. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Ohooo,Tomai ,šaunuolis,ačiu. Kas dar nežino pristatau-Tomas,taippat projekto savanoris,talkina braižinių perkėlimo i brėžinius darbais.Mano paprašytas padarė kelis detalių bandinius,nes paprasčiausiai jamVilniuj patogiau.Paprastos faneros ugniasienė bus naudojama primatavimams surenkant liemenį ir reikiamoms kiaurymėms planuoti. Tomas yra labai žingeidus,gabus jaunuolis,kuris dar tik mokosi aviacinio inžinierinio meno,todėl prašau būti atlaidesniems ir jam padėti. Ugniasiene yra šiokia tokia galimybė padaryti originaliai. 0,5 duralio skarda remia ST.Čepaitis.Tačiau aišku,galimi ir kitokie variantai.Matysis bedirbant. | ||
Į viršų | | ||
Tomas360 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3172 Prisijungta: Sk Sau 26 2014, 09:35Pranešimų: 33 | LS16 | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Gal kam pasirodys,kad braižoma belekas,tačiau taip nėra. Pirmiausiai daroma detalės,kurios bus lankstomos iš duralio skardos,poto tos,kurias reikia tekinti frezuoti ,poto vamzdelių antgaliai,galiausiai visos kitos skardinės. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Anbo 4 nėra didelis lėktuvas, todėl kartais keistai atrodo, kad skraidė su didžiuliu varikliu. Replikai planuojamas labai panašus AŠ 62 variklis, naudojamas lėktuvuose AN 2. Šių variklių prieš karą rusai prigamino labai daug. Jis buvo skirtas "supernaikintuvui" I 16. https://en.wikipedia.org/wiki/Polikarpov_I-16 Naikintuvas pasirodė ne visai vykęs, tad didžiuliai kalnai variklių liko. Jie po šiai dienai buvo naudojami naujuose An 2 lėktuvuose. Variklius iškonservuodavo, perrinkdavo ir į lėktuvą. Skrenda restauruotas I 16 su šiuo varikliu: https://www.youtube.com/watch?v=AdhLWnSlJN8 Pilotas pažįstamas. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System