Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Skraidyklės. Motoskraidyklės |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Swift |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | https://www.facebook.com/manfred.ruhmer.5/videos/1667005186888085/ | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Fainas aparatas http://www.aeriane.com/products/aircrafts/swift/swift-description/, jei neskaitysim kainos | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | Stai tokius aparatus reikia pirkti arba bandyti gaminti. Cia yra tikroji skrydzio dvasia ir poezija. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Lietuvoje SWIFT'ai yra bene trys (vienas jų - dvivietis). Aktyviai skraido tik vienas. Pernai į pastarąjį SWIFT'ą sėkmingai įmontavo Zanzottera/Hirth H33 variklį su propeleriu užsilenkiančiomis mentėmis. Nors SWIFT'as - modernizuotas "Millennium", kažkodėl vis dar vadintas "hang glider'iu", bet abejoju, kad tai vis dar skraidyklė, kuomet jau viskas valdoma tik aerodinaminiais vairais ir jokio "weightshift'o". [ Redaguota Pn Vas 26 2016, 11:37 ] | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1537 | Kuom jis skiriasi nuo senovinio sklandytuvo? 1.reali kokybe tik apie 20-23 vnt 2.matomumas i virsu-prieki kampu, ko labai reikia skriejant po debsesiu yra nekoks 3.startas kojomis Lietuvoj neaktualus 4.smarkiai apribotas piloto svoris ir ugis 5.Nusileidimas i nezinomas aiksteles del mazo atstumo tarp piloto nugaros ir zemes yra nesaugus 6.Kaina net uz deveta yra bent 10 kartu didesne nei uz vgc sklandytuva Paimkim, tarkim kokius kelis modelius senu sklandytuvu: grunau baby, huter 17, huter 28, spatz A/B (sarasa galima testi). Ju kokybes 17-28, skrieja siaurai kaip parasparniai, lengvuciai, greitai surenkami, paprastai remontuojami ir kaina nuo 1 euro | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Su juo startuoja ir nuo kojų ir nuo ratų, nusileisti galima ant kojų ar ant ratų. Priskiriamas 2 klasės skraidyklei.Kadangi tai skraidyklė, vadinasi nereikia jokių licencijų kaip sklandytuvams ir kitos biurokratijos ir kaip rodo praktika niekas nekrenta ir nežūsta (čia atskira tema), todėl skraidę su skraidyklėm nepereina į sklandymą, nors aš nieko prieš nupirkt sklandytuvą, nes kojos nelaiko didelių krūvių, bet kol kas liksiu prie savo sparno, juk reikia užbaigti motorinį variantą šiais metais ir kitais pagal planą pradėti elektrinį. Buvo variantas ir Gugenmos ESC http://flying-directory.com/popup_info.php?action=aircraft&id=15266, bet mirus įmonės savininkui ir konstruktoriui projektas panašu, kad numirė. Visa problema, kad visi gamintojai pamiršo pilotus mėgėjus ir pasinešė ant top pilotų, ko pasekoje kainos išlieka neproporcingai aukštos. Nors realiai kainą galima sumažinti perpus, jei nustotų leisti mandresnius modelius visiems ir paleistų į gamybą bent vieną civilizuotą pramoginį sparną. Teko bendrauti su ATOS kietasparnių skraidyklių pilotais, tai tie kurie nesiekia aukštų sportinių rezultatų, nesužavėti naujais sparnais, juos apibūdina, kaip "nervuoti" pernelyg jautrūs ir panašiai. Aeros irgi paėmė kietasparnio sparnus ir padarė sklandytuvą http://aeros.com.ua/structure/al/index_en.php, pirmieji sklandukai buvo su kietasparnio spranias, nauji jau šiek tiek skiriasi, bet pradžia buvo nuo jų. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | bence rašė ... Kuom jis skiriasi nuo senovinio sklandytuvo? 1.reali kokybe tik apie 20-23 vnt 2.matomumas i virsu-prieki kampu, ko labai reikia skriejant po debsesiu yra nekoks 3.startas kojomis Lietuvoj neaktualus 4.smarkiai apribotas piloto svoris ir ugis 5.Nusileidimas i nezinomas aiksteles del mazo atstumo tarp piloto nugaros ir zemes yra nesaugus 6.Kaina net uz deveta yra bent 10 kartu didesne nei uz vgc sklandytuva Paimkim, tarkim kokius kelis modelius senu sklandytuvu: grunau baby, huter 17, huter 28, spatz A/B (sarasa galima testi). Ju kokybes 17-28, skrieja siaurai kaip parasparniai, lengvuciai, greitai surenkami, paprastai remontuojami ir kaina nuo 1 euro Visa problema , kad skristi sklandytuvu , reikia licenzijos ir kosmonauto sveikatos .Ultralengvam orlaiviui paprasciau ir pigiau. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1537 | yra ultralengvu sklandytuvu, o vgc visi beveik ulo.Tik kaip juos uzregistruosi, taip ir turesi | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | bence rašė ... yra ultralengvu sklandytuvu, o vgc visi beveik ulo.Tik kaip juos uzregistruosi, taip ir turesi O Swift visai nereik registruot | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | kokias virvutes jisai tenai tampo? Yra bent trys virvutes. Desineje rankoje vairolazde, su kairia ranka pastoviai tampo troseli. Dar dvi virvutes virsuje. Cia skraidancio sparno valdymo ypatumai? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System