Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Skraidyklės. Motoskraidyklės |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Swift |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1537 | o tai ultralengvas butinai turi but pritaikytas startui tik nuo koju? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | bence rašė ... o tai ultralengvas butinai turi but pritaikytas startui tik nuo koju? Ne Tačiau, jei nori būti laisvas nuo biurokratų, esi jaunas, sveikas, tai geriau nuo kojyčių Šiaip tai diskriminaciją ir amžiaus nelygybę galima įžvelgti - kol žmogus jaunas, stiprus, tai gali sau leisti pigesnį ir laisvą nuo biurokratų skraidymą, tačiau senstant, menkėjant pajamoms, senkant sveikatai, priverstas sėst į ratukus, šriubuotis variklį, o tuomet jau ir biurokratai kaip musės mėšlo gabalą apspinta ... [ Redaguota An Kov 01 2016, 08:32 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Reno rašė ... NNN rašė ... P.S. Nenoriu plėsti biurokratinės temos, tačiau dėl info - registravimo būtinybę užtraukia ne variklis, o ... ratai ... . Jei gali kilti - tūpti ant nuosavų kojyčių, tai registravimas nėra būtinas. Na ir kur gi Jūs, Tamsta, Lietuvoje nuo kojyčių su SWIFTu pakilsite, prieš tai varikliu "nesusibjaurojęs"... Na, kodėl būtinai Lietuvoj? Visai netoli yra Lenkija, Čekija ... . O šiaip tai tikrai - jei Lietuvoj būtų bent viena startavietė, bent 200-300 m aukštyje (ne MSL, o AGL), niekuomet į tas stūmoklines bėdas nebūčiau įsivėlęs [ Redaguota An Kov 01 2016, 08:43 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | vysniukas rašė ... Šį aparatą reiktų priskirti 4 klasės skraidyklei ir tai galima sakyti vienintelis toks aparatas. Tipai yra 5: 1 - klasikinė skraidyklė valdoma balansyriniu valdymu, 2 - swift, arodinaminis valdymas, 3 - parasparnis, 4 klasė dažniausiai neminima, nes tokių aparatų kaip ir nebuvo, tai yra ultralengvas skalndytuvas su kuriuo startuojama nuo kojų, 5 - kietasparnė skraidyklė valdoma aerodinaminiu ir balansyriniu metodu Atos, ESC, Exxtasy, Axxess, Ghostbuster ir kiti. Visų jų bendras bruožas kyla ir leidžiasi ant kojų. Bandau rasti skirtumą tarp SWIFT (2 klasė) ir Archaeopteryx (4 klasė). Pastarasis - klasikinės scemos, o SWIFT - skraidantis sparnas. Tiesa, dar pavadinimas skiriasi O 5a klasė - visas ankstesnių keturių klasių "komplektas", t.y. - keturi viename | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | bence rašė ... o tai ultralengvas butinai turi but pritaikytas startui tik nuo koju? Na tokia išimtis yra, pagal tarptautinę teisę. Jei patenki į skraidyklės sąvoką archeomterikso atveju, tai sklandukas patenka į ketvirtą kategoriją, vadinasi licenciją išduoda federacija ir t.t. Noriu atkreipti dėmesį, kad didžioji dauguma pilotų su swift niekada nestartuoja ir nesileidžia ant kojų, bet aparatas numatytas būtent tokiam startui ir nusileidimui, tam kad atitiktų skraidyklės statusą. Dar viena priežastis, kodėl daugelis startuoja ar leidžiasi ne ant kojų, tai kad šie aparatai dar vadinami "nill wind glider", silpno vėjo skalndytuvai, t.y. startas prie ir nusileidimas prie štiliaus komplikuotas. Savo kietasparnės prie štiliaus ir 25 laipsnių oro temperatūros, net ir be sistemos neįvarau iki skridimo ręžimo, turiu startuoti nuo vežimėlio. Klausimas jei registruoji sklandytuvą kaip ultralengvą skalndytuvą, tai reikalavimai, licencijos tas pats kaip pas standartinius sklandytuvus ar kaip? [ Redaguota An Kov 01 2016, 09:33 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | bence rašė ... o tai ultralengvas butinai turi but pritaikytas startui tik nuo koju? Benai, - čia, kaip supratau, ne ultralengvą turi omenyje, o "skraidyklę". Jei, pvz. su L-Spatz'u pavyktų startuoti kojomis, po to jau galima įrodinėti, kad tai ne sklandytuvas, o skraidyklė su aerodinaminiu valdymu Ar pameni ULF-1? (broliai Maleshkos šią "skraidyklę" juk atsiveždavo į VGC sąskrydžius): | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1537 | Belieka tik pasidaryt skyle grindyse ir pretenduot i ulo sklandytuva ar skraidykle (praktiskai nesiskiria:) , jei caa atstovas paprasys pademonstruot starta, kaip argumenta reiks parodyt pirstu i tuos swiftus | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | bence rašė ... Belieka tik pasidaryt skyle grindyse ir pretenduot i ulo sklandytuva ar skraidykle (praktiskai nesiskiria:) , jei caa atstovas paprasys pademonstruot starta, kaip argumenta reiks parodyt pirstu i tuos swiftus | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Štai dar viena skraidyklė http://www.nestofdragons.net/rigid-wings-overview/footlaunch-listing/xxtherm/ http://www.xxtherm.ch/inlineframe_content_main_e.html Sprendžiant pagal viską pakaktų ir pakilimo nuo kojų, nes ir su laisvom skraidyklėmis kartais leidžiamės ant trapecijos ratukų. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kojos - nėra vykusi "važiuoklė". Kaulai, sąnariai bei jų raiščiai gyja lėčiau, nei užtrunka įprastos važiuoklės remontas. O traumų pasekmės vėliau apie save visvien "primena". | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System