Mano Sparnai: Diskusijos / Skraidyklės. Motoskraidyklės / Swift


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Kt Kov 03 2016, 07:50
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1537
mano galva, ultralengvas sklandymas aplamai negali buti tapatinamas su normaliu sklandym. Tokie argumentai kaip man per stiprus, silpnas vejas ar termikai is sklandytojo lupu skamba keistai.Kazkada labai zavejausi tokiais aparatais kaip swift ar kietasparnem.Veliau patapo aisku, kad tai tik brangus zaislas.Na kalnuose gal ir pasiteisintu
Į viršų
Tinklalapis
vysniukas
Kt Kov 03 2016, 10:12
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Nesivelkim į diskusiją normalus sklandymas ir nenormalus, nes čia bus kaip su metalinias lėktuvais, kurie atseit geriau už tapkę ir t.t. Visa esmė kodėl tokie aparatai egzistuoja yra biurokratija. Jeigu susitvarkytų biurokratiniai reikalai, tai aš nieko prieš persėsti į sklandytuvą, bet kai man pasako proto bokštai iš med komisijos, kad su oro balionu reikia pilotažniko sveikatos, kurios aš neturiu, nes perkrovos didelės, tai jau nežinau.
Manau dėl tos pačios priežasties (biurokratijos) Blanikus pasodino ant žemės, niekas nebūtų daręs pilotažo, nebūtų kilę ir problemų, o tas noras viską sertifikuoti ir kontroliuoti sužlugto visus techninius sportus, juk turim tiek talentingų ir rimtų konstruktorių, kurie stato puikius lėktuvus ir ką negalima suremontuoti Blaniko, kažkos absurdas.
Kas liečia sanarius ir kita pilnai sutinku, bet kadangi yra biurokratiniai mechanizmai, tai čia variantas kaip ja panaudoti saviems tikslams, kad užtektų paprastesnių licencijų ir kt.


[ Redaguota Kt Kov 03 2016, 10:26 ]
Į viršų
NNN
Sk Kov 06 2016, 08:34
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

vysniukas rašė ...

Nesivelkim į diskusiją normalus sklandymas ir nenormalus, nes čia bus kaip su metalinias lėktuvais, kurie atseit geriau už tapkę ir t.t. Visa esmė kodėl tokie aparatai egzistuoja yra biurokratija. Jeigu susitvarkytų biurokratiniai reikalai, tai aš nieko prieš persėsti į sklandytuvą, bet kai man pasako proto bokštai iš med komisijos, kad su oro balionu reikia pilotažniko sveikatos, kurios aš neturiu, nes perkrovos didelės, tai jau nežinau.
Manau dėl tos pačios priežasties (biurokratijos) Blanikus pasodino ant žemės, niekas nebūtų daręs pilotažo, nebūtų kilę ir problemų, o tas noras viską sertifikuoti ir kontroliuoti sužlugto visus techninius sportus, juk turim tiek talentingų ir rimtų konstruktorių, kurie stato puikius lėktuvus ir ką negalima suremontuoti Blaniko, kažkos absurdas.
Kas liečia sanarius ir kita pilnai sutinku, bet kadangi yra biurokratiniai mechanizmai, tai čia variantas kaip ja panaudoti saviems tikslams, kad užtektų paprastesnių licencijų ir kt.




Į viršų
Reno
Pr Kov 07 2016, 11:52
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Blanikus "patupdė" ant žemės tikrai ne visose šalyse. Yra, kur su jais ir toliau sėkmingai skraido. Bet abejoju, ar norėtumėte tapti tų šalių piliečiais

[ Redaguota Pr Kov 07 2016, 11:53 ]
Į viršų
PovilasK
Pr Kov 07 2016, 02:07
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
Reno rašė ...

Blanikus "patupdė" ant žemės tikrai ne visose šalyse. Yra, kur su jais ir toliau sėkmingai skraido. Bet abejoju, ar norėtumėte tapti tų šalių piliečiais


IMHO norint - būtų galima pakelti ir vieną kitą Blanik'ą, tik čia daugiau teisės klausimas, nei politinės santvarkos.

Yra reglamentas 216/2008 - "Dėl bendrųjų taisyklių civilinės aviacijos srityje". Galioja viskam, kas skraido virš Europos Sąjungos.
Antrame direktyvos priede - apibrėžiami visi "eksperimentiniai" orlaiviai (tame tarpe ir ULO).

Viso 10 kategorijų:
ą) istoriniai
b) suprojektuoti ar pritaikyti moksliniams tyrimams, eksperimentiniams ar moksliniams tikslams, ir yra tikimybė, kad bus pagamintas tik nedidelis šių orlaivių skaičius;
c) savadarbiai
d) karinių pajėgų orlaiviai (be dizaino standartų)
e) Ultralengvi
f) Malūnsparniai (autožirai)
g) sklandytuvai iki 80 kg
h) Tikslios a ir d replikos
e) nepilotuojami iki 25 kg
f) visi kiti iki 70 kg

Kategoriją b galima būtų pritaikyti Blanikams - naudojant juos eksperimentiniais tikslais, su apribojimais (pvz - uždraudžiant pilotažą).

Reikalavimus šio priedo orlaiviams nustato šalies narės CAA - o mūsų CAA į tą sritį gal žiūrėtų, jei kreiptųsi koks universitetas.

p.s.
Vanduo vietoje nestovi... Atsisakius registruoti Lietuvoje - modifikuotą sertifikuotą lėktuvą sėkmingai registravo Latvijoje.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
An Kov 22 2016, 11:11
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Kam čia mažai skraidyklės kokybės?

Ne Swift, bet irgi neblogai

https://www.facebook.com/wolfgang.siess/videos/1219847608027169/
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0768sek,0.0100iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,830kb