Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA užsienyje


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Geg 13 2016, 09:46
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3547
biurokratijos tobulinimas (mazinimas) vyksta labai letai/inertiskai. Lietuvoje tai vyksta YPATINGAI letai bet gerai jau nors tai, kad diskutuojama beveik EASA lygmeniu. Gal ir pas mus kas nors pasikeis. Jei zmogus gali vairuoti - jis tikrai gali skristi bet kokiu BA orlaiviu!

[ Redaguota Pn Geg 13 2016, 09:47 ]
Į viršų
PovilasK
Pn Geg 13 2016, 01:38
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 661

NNN rašė ...

Jei suvokiama, kad gerai, tai kodėl nepadarius dar geriau Lietuvoj?
Jei žinai (sprendžiant iš analizės žemiau) kaip tai padaryt, tai kodėl nedarai? "Širšių lizdą" bijom pajudint, aj, gal skaudės ...


Kritikavau ne turinį (manau, jog Britų sprendimas yra ES lygio aviacijos biurokratinė-revoliucija), o formą.

Apie tolimesnius žingsnius apskritai anksti kalbėt, tačiau jie turi būti daromi ne CAA, o politiniam lygyje.

Vienok, kol problema įdomi trim-penkiem žmonėm per visą Lietuvą - niekas nesikeis, o likusieji - prisitaikys. Po 20-30 metų - jei Brexitai ir pašalpinis proletaras nesugriaus ES - ateis ir taip.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
An Geg 17 2016, 08:49
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
CAA UK politinės nuostatos

... ir nė žodžio apie skrydžių saugą ...


[ Redaguota An Geg 17 2016, 09:35 ]
Į viršų
NNN
Kt Lie 21 2016, 02:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
UK CAA pasirūpino, kad radijos stočių keitimas (dėl pasikeitusios dažnių sistemos) pilotams būtų kompensuotas.

Taip sakant reikalavimai, reikalavimais, bet yra ir žmoniškumas ... .
Į viršų
PovilasK
Kt Lie 21 2016, 03:28
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 661
NNN rašė ...

UK CAA pasirūpino, kad radijos stočių keitimas (dėl pasikeitusios dažnių sistemos) pilotams būtų kompensuotas.

Taip sakant reikalavimai, reikalavimais, bet yra ir žmoniškumas ... .



Kompensuojama iki 20%...

[ Redaguota Kt Lie 21 2016, 03:28 ]
Į viršų
Tinklalapis
vytas
Kt Lie 21 2016, 03:33
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2605
jau senai visiem sakiau-tai,ką sako Kęstutis,padauginkit ,arba padalinkit iš 5.Pasitvirtino
Į viršų
NNN
Kt Lie 21 2016, 04:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
vytas rašė ...

jau senai visiem sakiau-tai,ką sako Kęstutis,padauginkit ,arba padalinkit iš 5.Pasitvirtino


Vytai, kodėl tu ne policininkas? Prisikabintum ir prie stulpo Ar sakiau, kad 100% ? O 20% ne pinigai?
Į viršų
Rolandas
Pn Grd 09 2016, 01:31
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5178
Pasisėmęs revoliucinių idėjų iš forumo, padedamas Povilo gegužės viduryje "Aviacijos pasauliui" nusiunčiau tokį laišką su pasiūlymu spausdinti:

Pasaulyje vyksta nuostabūs dalykai pilotams, deja ne Lietuvoje. Reikia žadinti mūsų CAA Rašyt straipsnius, veikti per politikus ir t.t.
Lietuviškas Aviacijos įstatymas skamba labai palankiai, maždaug taip:
" Eksperimentinių orlaivių skrydžių tvarką nustato CAA, atsižvelgdama į skrydžių saugos reikalavimus"
Ir viskas. Laisvos rankos bet kokiems protingiems žingsniams.
Pažiūrėkim ką daro britai:

Nuo 2016 metų pabaigos, Annex II orlaivių pilotai, deklaravę, kad jų sveikatos būklė atitinka vairuotojo-mėgėjo sveikatos būklę, galės gauti tokius vairuotojo pažymėjimus (su žyma "Flyer" (Skraidūnas). Iki 70 metų amžiaus tai reiks daryt vieną kartą. Vyresniems, nei 70 metų - kas tris metus.

Šaltinis http://www.flyer.co.uk/driving-licence-medicals-for-some-pilots/


2013 metais UK kilo idėja, pavadinimu "Raudonos juostos iššūkis/RedTapeChallenge". Mintis paprasta: biznis išsako problemas, politikai nustato datas ir jas spręndžia. Buvo apklausta tūkstančiai verslų, įvardintos problemos sugrupuotos į tokius sektorius, kaip:
Vaikų priežiūra/ Savivaldybės/ Statyba/ Energetikos sektorius /Šiukšlių perdirbimas/Aviacija ir t.t.

Aviacijos sektorius susilaukė ~500 pasiūlymų, iš kurių susisiekimo ministerija atrinko 11 [angliškas šaltinis], ataskaita čia

Vienas jų - "neregistruojami vienviečiai". Patiko, įgyvendino, paliko. Sutarta, jog po 5 metų bus analizuojama, ar pasikeitė ir kiek pasikeitė skrydžių sauga. Nesant ženklaus pokyčio - pakeitimą paliks visam laikui.

Toliau. Pernai metais procesas buvo atnaujintas. UK CAA vykdė "public consultation" (versčiau "viešą konsultaciją", tačiau tai neatspindi prasmės), kurios metu analizavo galimybę supaprastinti medicinos reikalavimus ANNEX 2 orlaiviams (ne EASIniams).
Tai yra: savadarbiams, istoriniams, nutrauktos serijonės gamybos (pvz AN2, YAK52) ir pan.

Analizė apėmė:
a) Bendrosios aviacijos avarijas dėl medicininių priežasčių.
10 metų periodu iš 151 avarijų, dėl spėjamų med. priežasčių buvo 20.
Kadangi ten pateko "girtumas", ir pan, todėl tos 20 avarijų išmestos iš imties.
b) Rizikas, keliamas trečiosioms šalims dėl med priežasčių. - nenustatyta arba labai maža
c) Gebėjimo valdyti lėktuvą praradimas dėl med priežasčių. - nenustatyta arba labai maža

Atsižvelgus į analizę, buvo galvojama apie tris teisėkūros variantus:
a) Nedaryti nieko
b) Sušvelninti tik paprastiems pilotams, nekeičiant "instruktoriams" ir pan. kvalifikacijas turintiems
c) Mažinti reikalavimus visiems.

Apklausus 20 bendrąją aviaciją atstovaujančių organizacijų ir 1823 pilotus, toliau analizuotas variantas C - mažinti reikalavimus visiems, paliekant reikalavimą:
- iki 70 metų deklaruoti sveikatos atitikimą vairuotojo pažymėjimui vieną kartą.
- virš 70 metų - deklaruoti sveikatos atitikimą vairuotojo pažymėjimui kas 3 metus.

Ši deklaracija leidžia pilotuoti lėktuvus iki MTOW 5700 kg.
Pastaba: norintiems skristi pagal instrumentinį reitingą, reikalinga antros klasės medicinos audiograma, norintiems skristi naktį - spalvų testas.
Tikimasi, jog tai pilotams leis sutaupyti iki 1 milijono svarų per metus.
Sprendimas bus įgyvendinamas 2016 rudenį.

p.s.
Apklausos metu, pilotams ir organizacijoms buvo užduotas klausimas:
1. Ar pritariate, jog PPL pilotai - esant netinkamai skristi savijautai - neskraido ? TAIP atsakė 1531, NE 21. Atsakiusieji NE minėjo skraidymą išgėrus.
2. Ar pritariate, jog "laisvalaikio" pilotai - esant netinkamai skristi savijautai - neskraido ? TAIP atsakė 1533, NE 20. Atsakiusieji NE minėjo vyresnius pilotus, kurie gali neadekvačiai vertinti savo sveikatą, taip pat trūkumą statistinių duomenų.
3. Ar pritariate, jog laisvalaikio ir PPL pilotams būtų leista skraidyti vien su vairuotojo medicinos deklaracija ? TAIP atsakė 1484, NE 64. Atsakiusieji ne minėjo, kad vairuotojo medicina nėra pakankamai rimta, etc.
4a. Ar reikalinga sveikatos atitikties "deklaracijos" sistema ? TAIP 1157, NE: 381. Atsakiusieji ne minėjo, kad tai nelabai turi prasmės.
4b. Ar reikia atlikti sveikatos atitikties deklaraciją reguliariu intervalu ? TAIP 1157, NE: 381.
UK CAA komentaras: iki 70 metų - vieną kartą, virš 70 - kas 3m.
5. Ar reikalinga viršutinė amžiaus riba: TAIP: 416, NE - 1109
6. Psichinę negalią turėjusiems bus yra reikalinga medicininė apžiūra, negalima naudotis deklaracijos sistema ? TAIP: 1304, NE 223.
7. Ar riboti keleivių skaičių ? TAIP 672, NE: 852
8. Ar su tokia medicina skraidantiems reikalingas antras pilotas ? TAIP: 59, NE 1449
9. Ar instruktoriaus reitingą turintiems galima taikyti naująją sistemą: TAIP: 512, NE:986
10. AR MTOW 5700 OK ? TAIP: 1103, NE 382
11. Ar EASA PPL pilotai galėtų naudotis ne-EASA PPL privilegijom: TAIP 1069, NE 410
12. Ar reikėtų panašių pokyčių CPL pilotams TAIP: 227, NE 1018.
.... ir dar keli mažiau esminiai.

Kas skaito angliška - britų CAA dokumentasi:
http://publicapps.caa.co.uk/docs/33/CAP%201397%20APR16.pdf


Prieš savaitę sulaukiau reakcijos-Vilma paklausė ar tai dar aktualu. Atsakiau taip.
Deja pakalbėjusi su CAA valdininkais žadėjo spausdinti, bet vos ne kaip man vienam aktualų dalyką, kaip mano nuomonę, su valdininkų komentarais.
Paprašiau kad išvis nespausdintų. Gal to tikrai tik man reikia?
O jums ar reikia?
Į viršų
AR
Pn Grd 09 2016, 04:01
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3547
gera analize!
Cia ne tik kai straipsnis. Sitas ir beldziantis pas valdininkus tiktu labai
Viesas paskelbimas forume ne maziau naudingas kaip ir spausdinimas zurnale.
O is kur nuomone , kad tik vienam aktualu??? mano galva bent trys LAK federacijos pritartu, ar net keturios (nes kitos skraido EASA orlaiviais). O tai jau beveik 50 proc LAK pilotu!
Į viršų
Algirdas L
Pn Grd 09 2016, 04:03
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 443
Reikia.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1291sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,939kb